Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke folk skjønne at å springe rundt i fortfilm ikke er morsomt lenger?

Lyse stemmer / mørke stemmer som følge av fortfilm / slow-mo er heller ikke morsomt lenger.

 

Det er så jævlig oppbrukt humor... Brenn hardt for faen.

Det kan jo faktisk være morsomt, bare det er godt utført.

Lenke til kommentar

Folk som tror de har supermaskiner når det bare er snakk om masse flaskehalser.

 

F.eks: Robert, Robert har en datamaskin fra 2003, det er en frisk og sunn Intel-maskin med en gammel prescott på 2,4Ghz og 1Gb med Ram. En dag fikk Robert lyst til å spille litt tyngre spill, så han kjøpte et GeForce GTX 280 1GB og putta i maskinen, så gikk han rundt til alle og skrøyt over datamaskinen sin som klarte crysis på high (lag ble ignorert, ved å lure seg selv).

Lenke til kommentar

Folk som bruker 2-3 forskjellige typer kort når de skal handle... Nei, de har heller ikke kortene klare, så de må stå å rote i pengboka. Og de finner ikke det siste kortet. De leter gjennom de samme kortene 4 ganger før de innser at slaget er tapt.

 

Og dette mens jeg står i frykt for at bussen skal kjøre i fra meg...

 

 

 

Og så var det denne jenta som hadde samlet over 100 1-kroninger som hun skulle veksle.

"Kan du veksle disse til så store penger som mulig?"

Så må kassadame sitte å telle... Så ble det plutselig ikke plass til flere 1-kroninger oppi kassa. Og jeg som hadde 10-12 kronestykker selv... Heldigvis ble det akuratt plass til det. Hvis ikke hadde jeg vurdert å sparke ned hu lille jenta, for da hadde jeg ikke fått kjøpt det jeg skulle.

 

Bussen dro faktisk fra meg mens jeg venta på dette.

Lenke til kommentar
Folk som bruker 2-3 forskjellige typer kort når de skal handle... Nei, de har heller ikke kortene klare, så de må stå å rote i pengboka. Og de finner ikke det siste kortet. De leter gjennom de samme kortene 4 ganger før de innser at slaget er tapt.

 

Og dette mens jeg står i frykt for at bussen skal kjøre i fra meg...

 

 

 

Og så var det denne jenta som hadde samlet over 100 1-kroninger som hun skulle veksle.

"Kan du veksle disse til så store penger som mulig?"

Så må kassadame sitte å telle... Så ble det plutselig ikke plass til flere 1-kroninger oppi kassa. Og jeg som hadde 10-12 kronestykker selv... Heldigvis ble det akuratt plass til det. Hvis ikke hadde jeg vurdert å sparke ned hu lille jenta, for da hadde jeg ikke fått kjøpt det jeg skulle.

 

Bussen dro faktisk fra meg mens jeg venta på dette.

fy faen så irriterende :p

Lenke til kommentar

Personer som er allergisk mot peanøtter og som gjør at resten av klassen ikke kan ha peanøttsmør på brødskivene i skolematen fordi det gjør at vedkommende reagerer på det og kan dø.

Djeez, jeg satt på motsatt side av klasserommet i forhold til a og ble sendt på gangen og fikk med brev med hjem for å spise peanøttsmør og ignorere den stakkars jenta som var overdrevent allergisk og gjorde at jeg ikke fikk spise maten min i fred.

 

Irriterer meg enda, mange år etterpå.

 

Noe som irriterer meg mer i nåtid, er at jentene sitter i fellesrommet og spiller Buzz, og lyden står på fullt og overdøver filmen min : <

Lenke til kommentar
Personer som er allergisk mot peanøtter og som gjør at resten av klassen ikke kan ha peanøttsmør på brødskivene i skolematen fordi det gjør at vedkommende reagerer på det og kan dø.

Djeez, jeg satt på motsatt side av klasserommet i forhold til a og ble sendt på gangen og fikk med brev med hjem for å spise peanøttsmør og ignorere den stakkars jenta som var overdrevent allergisk og gjorde at jeg ikke fikk spise maten min i fred.

 

Jeg kan ofte bli irritert på en del hyper-allergikere... De får på en måte en sånn makt over alle.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...