Nilesen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 pOSTEN IRITERE mEG VELDIG myyye, ÅSSÅ imo SÅ er den det værrste som finns AV AallT SOM ER laGeT. QLT!! :!: :!: :!: 7146220[/snapback] Folk som skriver på denne måten irriterer meg grenseløst, umulig å lese hva de har skrevet ... 7147054[/snapback] Second that Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Folk som tror de er så j*vlig mye bedre enn alle andre!! Og når jeg blir beskyldt for å fakenicke i CS... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Folk som tror de er så j*vlig mye bedre enn alle andre!! Og når jeg blir beskyldt for å fakenicke i CS... 7147074[/snapback] eller når du blir banna av maktsyke moderatorer for å ha brukt wallhack i CS, når du har spilt i 4 år uten å ha hatt cheats på maskina Edit: BTW, jeg er mye bedre enn deg! Endret 25. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 eller når du blir banna av maktsyke moderatorer for å ha brukt wallhack i CS, når du har spilt i 4 år uten å ha hatt cheats på maskina Edit: BTW, jeg er mye bedre enn deg! 7147168[/snapback] Se det skulle vi nesten funnet ut Ellers andre ting som irriterer: min lillebror, og sånne fjortizz-piczo-sider (min søster) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Æsj, brødre er irriterende! En annen ting jeg ikke liker er at det ikke går og instalere Ubuntu på den nye maskinen min, at vifta i PSU'en (på den nye pc'en) er ødelagt og at jeg har lite penger. btw: liker heller ikke piczo sider, se signatur. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det mest irriterende som finnes er når man akkurat har gnudd søvnen ut av øynene og kommer opp på kjøkkenet og skal ha seg en skive med hvitost. så tar man den første og beste ostehøvelen man finner skjærer seg noen skiver og går og spiser for og finne ut at all gulosten er full av brunost. NEI TIL BRUNOST! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke hadde mer å irrtere meg over enn Cold Spot :-( Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Denne karen plager meg grenseløst. Og om jeg skulle få advarsel for personangrep så må dere antakeligvis dele ut et helvetes antall advarsler, for jeg er nok ikke den eneste. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Folk som ikke skaffer seg ett norsk tastatur, som må sitte å skrive sånn; Aah, jeg klarer ikke aa finne igjen pennen min, er den oodelagt tro? Lenke til kommentar
rareben Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Denne karen plager meg grenseløst. Og om jeg skulle få advarsel for personangrep så må dere antakeligvis dele ut et helvetes antall advarsler, for jeg er nok ikke den eneste. 7152537[/snapback] Synes han er artig. Ikke alle som tar forumet helt gravalvorlig. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det mest irriterende jeg vet om er orddelingsfeil. Ja, jeg vet at mange har klaget på dette tidligere, men jeg tror jeg blir gal snart. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det mest irriterende jeg vet om er orddelingsfeil. Ja, jeg vet at mange har klaget på dette tidligere, men jeg tror jeg blir gal snart. 7156221[/snapback] Jeg irriterer meg faktisk over sånne som deg, som irriterer seg over ord delings feil og sånne ting forum brukere ikke kan noe for. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det som virkelig plager meg er syklister som absolutt må sykle på veien når det er fortau/sykkelsti rett la med! Hater dem, de er så irriterende! Lenke til kommentar
rareben Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det mest irriterende jeg vet om er orddelingsfeil. Ja, jeg vet at mange har klaget på dette tidligere, men jeg tror jeg blir gal snart. 7156221[/snapback] Jeg irriterer meg faktisk over sånne som deg, som irriterer seg over ord delings feil og sånne ting forum brukere ikke kan noe for. 7156240[/snapback] Grillet okselever - Grillet okse lever, skjønner? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Når jeg har skrevet et langt innlegg og kommer borti tilbake-knappen på musa når jeg skal poste. S A T A N ! Burde da ikke vært noe problem for nettleseren å huske hva jeg har skrevet? Endret 26. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Også ihvertfall me mei, når man går på mine innlegg, så står det at det har kommet nye innlegg, så har det ikke kommet allikevel! Utrolig irriterende å sitte å trykke på alle topicene for at dem ska se ut som du har vært der (ja, vet jeg er dårlig til å forklare) Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Når jeg har skrevet et langt innlegg og kommer borti tilbake-knappen på musa når jeg skal poste. S A T A N ! Burde da ikke vært noe problem for nettleseren å huske hva jeg har skrevet? 7156851[/snapback] Opera husker det:) Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Også ihvertfall me mei, når man går på mine innlegg, så står det at det har kommet nye innlegg, så har det ikke kommet allikevel! Utrolig irriterende å sitte å trykke på alle topicene for at dem ska se ut som du har vært der (ja, vet jeg er dårlig til å forklare) 7156908[/snapback] Skjønner hva du mener Irriterende? JA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 nerder som ikke tør og gå på fest uten meg..det er irriterende det (det er faktisk 3 av dem) Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det som virkelig plager meg er syklister som absolutt må sykle på veien når det er fortau/sykkelsti rett la med! Hater dem, de er så irriterende! 7156266[/snapback] Det er sikkert fotgjengere som irriterer seg over syklister som sykler i stor fart på fortauet sikksakk mellom alle folka og. Jeg mener man skal sykle der det er mest hensynsfullt, altså er det bortover eller nedover så du kan sykle fort, sykler du på veien, mens er det oppoverbakke sykler du på fortauet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg