Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I natt lå jeg i 55km/t i 50'sone like bak en bil som kjørte i samme hastighet som meg. Så blir jeg forbikjørt av en sur lettmotorsykke. Smartingen kjører forbi meg, og legger seg 3 meter foran slik at han kjører imellom meg og han foran. Vits?

Det er da man vrenger på seg finlandshetta, trykker på knappen som snur skiltene på bilen inn (og bytter farge på bilen), og drar frem paintballmarkøren man har liggende gjemt under setet.

 

Yes!!

Lenke til kommentar

Næmmen smurfen da.. er du virkelig medl på deiligst enda?? :!:

Jeg syns det er litt "fjortis" at folk på min alder fortsatt har bilder på den siden(jeg er 23 hvis noen lurte). Det er så harry. Det tar deg to sekund å fjerne profilen liksom.

Voksne mennesker ligge på den tragiske siden, når gj.snittsalderen er 17. hallo..... :roll:

 

Legge ut bilder for å få poeng etter hvor fin man er. wee... alle gir jo full pott samme faen hvordan du ser ut. Jeg må innrømme at det var litt stas å ligge på "norgestoppen" i noen dager, og i fylket over lengre tid, men blæh... jeg tok til fornuft og fjerna driten ganske så kjapt.

Jeg har ei ganske god unnskyldning: jeg var 17 år!

For snart to år siden fikk jeg mail fra deiligst. Joda, profilen min eksisterte fortsatt, selv etter å ha slettet den(kun dyrebilder.puh..). yey! Logga meg inn for å deaktivere driten. Det var så pinlig å se folk fra byen der at jeg aldri mer har skrevet www.deiligst.no og trykt enter.

grøss.. Slike nettsteder irriterer meg grenseløst, og kanskje enda mer de som faktisk holder til der inne.

 

Nå legger jeg bare ut bilder på diskusjon.no :rofl:

Lenke til kommentar

Pinlig.. det er det det er...

Jeg klikka meg inn. omfg. det er hvertfall værre bilder nå, enn da jeg var aktiv.(herrefred, jeg skjemmes).

Fålke e jo klæslaus!!. Perfekt plass for syke folk som liker småjenter. 16 år gamle jenter med hekken i været.

Hurra meg rundt. Jeg må registere meg asap. Jeg hører rykter om at jeg har ei snerten lita rumpe. Kanskje jeg får poeng :dribble:

Lenke til kommentar
Pinlig.. det er det det er...

Jeg klikka meg inn. omfg. det er hvertfall værre bilder nå, enn da jeg var aktiv.(herrefred, jeg skjemmes).

Fålke e jo klæslaus!!. Perfekt plass for syke folk som liker småjenter. 16 år gamle jenter med hekken i været.

Hurra meg rundt. Jeg må registere meg asap. Jeg hører rykter om at jeg har ei snerten lita rumpe. Kanskje jeg får poeng :dribble:

 

Haha :) Deiligst er for attentionwhores.

 

 

Men Ontopic: Drittunger irriterer meg.

Lenke til kommentar

Klart jeg fortsatt er på deiligst.

Vært der i 7-8 år eller noe sånt :p

Siden ungdomsskolen i alle fall.

 

Er ikke så aktiv at det gjør noe, og uansett hvor mange kommentarer jeg slenger ut, får jeg aldri svar, aldri poeng tilbake eller noe.

Kan være fordi jeg aldri gir rene 10-poengere og heller etter hva jeg synes passer jentene :p

 

Dog, penest.no er mye verre enn deiligst.no :p

Der finner man jo i og for seg nakenbilder. Av gamle damer på 40+ *grøss*

Noen er jo nesten brukbare, men de fleste ... Huff, nei ... 19 - 26 er mer min alder :p

 

 

Men ja, over til topic.

Irriterer meg over at det tynneste mikro-skrujernet mitt er akkurat for tykt til at jeg får skrudd opp mobilen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...