Sewero Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg bruker Cotrin Chooz, får den gratis så why not. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kan finne noe gammel grease i garasjen! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Et år!? Mine holder 3 uker maks! Bruker nesten ingenting, skal kun ha litt volum og mulighet for fason på håret . Har heller ikke altfor langt hår, noen vil definere det som kort. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg måtte dobbeltsjekke for å være sikker på at jeg ikke hadde havna i en tråd for hårvoks elns. Jeg holder på å klikke fordi jeg prøver å finne ut hva det koster med buss bergen-oslo. Men internettsiden til Norway bussekspress er det dårligste jeg noengang har sett! Går jo faen ikke an å finne ut av det jo Skal faen stikke ned og ta en GTA på hele bussen >< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nå kommer jeg til å få dette splittet ut, men: Dax krever egentlig egen shampoo for å få vasket guggen ut av håret, men de selger ikke shampooen i Norge (er usikker på om den er gått ut av produksjon generelt), men de fortsetter å selge voksen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bergen Oslo 330 tur/retur, student. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Bergen Oslo 330 tur/retur, student. Ok det var egentlig dyrt, og jeg er ikke student en gang. Altså koster SIKKERT bussen 500 spenn, og det samme gjør flyet.. HMM, hva velger jeg da mon tro?? Edit: tur/retur ja.. da var det andre boller. Noen peiling på hva det koster tur-retur for en ikke-student? Maah sitter og venter på at de skal svare på kundetelefonen..hører på en grusom sang. Innimellom kommer det en stemme og sier "informasjon om rutetider og pris kan du også finne på vår nettside.." FAEN HELLER OM MAN KAN, BITCH Endret 22. august 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 At det ikke var rammen som feilte pcn min likevel! Må ute med litt frakt for å få returnert de tilbake nå. Jeg som var sååå bombesikker på at det var rammen som hadde feilet. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 At skjermkortet gikk fløyten Så nå sitter jeg med et GeForce 7500 :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 FAen! Håret mitt er fortsatt litt stivt etter at jeg dusja det 5 ganger med Zalo og Dobbel Dusch oppi.... Bruker egentlig Renati, men var aleine hjem, og hadde ikke mer voks + penger = Dax... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) at dere dax-folk aldri lærer... jeg støtter forslaget med god gammeldags grease i håret.. Endret 22. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Takke meg til å holde meg unna slikt Det verste jeg har hatt i håret er Got2Be Glue. Det stivna før jeg fikk gjort noe som helst med det, vann og hårspray fikser stort sett biffen, eller noe funky og billig til 40 spenn som holder det tykke håret mitt litt oppe og unna panna mi Irriterer meg i og for seg over at uansett hva jeg gjør med ene knappen i en flash jeg loker med, så vil den ikke virke. Den er kopiert ut av en annen og de 4 andre som også er det, fungerer helt fint, men denne er ikke klikkbar. Gah >< Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Takke meg til å holde meg unna slikt Det verste jeg har hatt i håret er Got2Be Glue. Det stivna før jeg fikk gjort noe som helst med det, vann og hårspray fikser stort sett biffen, eller noe funky og billig til 40 spenn som holder det tykke håret mitt litt oppe og unna panna mi Irriterer meg i og for seg over at uansett hva jeg gjør med ene knappen i en flash jeg loker med, så vil den ikke virke. Den er kopiert ut av en annen og de 4 andre som også er det, fungerer helt fint, men denne er ikke klikkbar. Gah >< Du kan ingenting om Flash altså? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Joda. Det kan jeg. Holder på med det for andre året nå. Læreren og flash-guruen i klassen forsto heller ikke så mye av akkurat den der. Det funker sikkert om jeg gjør hele greia på ny fra scratch, det er jeg ganske overbevist om, men det er "stress" og vil ta meg "mange" minutter og det er jeg for lat til å gjøre nå. Da fortsetter jeg heller å knote til jeg blir grønn. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Joda. Det kan jeg.Holder på med det for andre året nå. Læreren og flash-guruen i klassen forsto heller ikke så mye av akkurat den der. Det funker sikkert om jeg gjør hele greia på ny fra scratch, det er jeg ganske overbevist om, men det er "stress" og vil ta meg "mange" minutter og det er jeg for lat til å gjøre nå. Da fortsetter jeg heller å knote til jeg blir grønn. Åja. Feilsøk i et nytt dokument, da kan du i alle fall si med sikkerhet at feilen ligger i knappen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Piken med purren Herregud så patetisk å grabbe "kule" ting fra nettet og gjøre det til en salgsvare. Det er nesten som å si "vi gjør hva som helst for å tjene penger og eier ikke skamvett eller fantasi til å komme med våre egne ting". Og for et fjernt navn, jesus crist. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 For ikke å snakke om "Achmed, den døde terroristen". Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg kunne ikke vært mer enig. Det gir meg lyst til å dra frem opp en gaffel og et strykejern og skamfere den ansvarlige. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 At jeg ikke husker hvordan jeg skrur av lyden i FF Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 At jeg plutselig ikke finner romnøkkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg