Hashtægg Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nå har russemaset begynt. Fikk et lass med brosjyrer av en haug med klær og dippe dutter som jeg ikke vet hva er, og i tillegg strømmer det inn med "Navn Navnesen har lagt deg til som venn på...." på e-mailen min. Bah. Er en god stund til morroa begynner... Vel, siden du får katalog og invitasjoner til å bli venn med folk har jo du selv registrert deg på noen russesider? Så, no reason for å klage. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lete etter en passende jobb irriterer så grenseløst. Finner ingen jo! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Sjalusi irriterer meg nå. Hvorfor fikk mennesker denne egenskapen? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nå har russemaset begynt. Fikk et lass med brosjyrer av en haug med klær og dippe dutter som jeg ikke vet hva er, og i tillegg strømmer det inn med "Navn Navnesen har lagt deg til som venn på...." på e-mailen min. Bah. Er en god stund til morroa begynner... Vel, siden du får katalog og invitasjoner til å bli venn med folk har jo du selv registrert deg på noen russesider? Så, no reason for å klage. For å kjøpe billetter ja. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Billetter til hva? Kongeparkenbilletter får man tak i på billettservice. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Æsj. jeg er syk Spy og feber i hele natt. Sovet dårlig. Endelig noe bedre, men så kommer magekipa tilbake. GR. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dakar. Selv er jeg søvnløs for andre natt på rad, uten at jeg har drukket til og med. Blir vel å sitte oppe og leke med flash da, selv om jeg aller helst skulle ha sovet, men det er jo selvsagt umulig >< Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg får ikke Dax'n ut av håret, så veit ikke om jeg kan farge håret mitt seinere idag nå Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Zalo funker bra mot Dax, brukte Dax før og når jeg skulle farge håret brukte jeg Zalo for å få det ut. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Owww, thanks...Skal bruke det da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hyggelig å hjelpe Zalo er ikke mega bra for håret så vis du har noe som er litt svakere så bruk det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dax er ikke akkurat bra for håret det heller Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er det ikke heller men trenger ikke å ødelegge håret mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Voks er noe crap generellt, men siden det er et must til slike som meg som har megatynnt hår, så blir det ID hair. Renati = 300kr for liten boks ID hair= samme skiten, 300kr for tre større bokser. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Renati koster 150 her i bygda men Id-hair: 119,- Endret 22. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Voks er noe crap generellt, men siden det er et must til slike som meg som har megatynnt hår, så blir det ID hair. Renati = 300kr for liten boks ID hair= samme skiten, 300kr for tre større bokser. Selv har jeg merket at en boks til 190ish kroner holder fint et år, nå bruker ikke jeg mye om gangen (overraskende nok). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Crap... Boksen er fortsatt større da!! Hvis du skal bruke dax så kan du like godt ta lim i håret... Og hvis du vil ha det ut så må du ty til koking i galle. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Voks er noe crap generellt, men siden det er et must til slike som meg som har megatynnt hår, så blir det ID hair. Renati = 300kr for liten boks ID hair= samme skiten, 300kr for tre større bokser. Selv har jeg merket at en boks til 190ish kroner holder fint et år, nå bruker ikke jeg mye om gangen (overraskende nok). Et år!? Mine holder 3 uker maks! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kommer mye ann på sveisen, om du skal ha en sleiksveis på 50cm eller bare gi litt volum i luggen. Sleiksveiser irriterer anus av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg