Dragen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At headsettet ble ødelagt for noen minutter siden PortaPro? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At pcn min plutselig tok kveld, sånn helt uten videre https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996299&hl= for de som har peiling^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At ikke jeg kom istad, uansett hva =( Aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) At forumet er helt vilt treigt og ustabilt for tiden, satt og venta i 3-5min på at siden skulle laste flere ganger den siste timen, helt sykt irriterende. Har også fått flere meldinger om tekniske feil på siden. Endret 18. august 2008 av Brian Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At ikke jeg kom istad, uansett hva =( Aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 PKM, Fono osv. De snakker uten å tenke og har sine møkkadårlige argumenter. Når artister begynner å bli uenige, da bør noen innse at dette er idioti. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Diskusjon.no, sliter med å komme inn:( Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At jeg er registrert på så mange nettsteder... Glemmer alltid hvilket av de fem passordene mine jeg brukte... Og vanligvis får jeg begrenset med forsøk. UGH UGH Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bilister som ikke skjønner at man ikke skal stoppe inni rundkjøringa og slippe inn andre biler. Skjedde i dag og det var ei dame som kjørte, for de som lurte. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 At eg må på ein obligatorisk tre-dagars ekskursjon med biologiklassen. Å betale 650 kronar frå eiga lomme, for å vere med på noko eg ikkje vil, virkar liksom så meiningslaust. Og så irriterer det meg at kantina har sett opp prisen på kaffe, frå 5 til 10 kronar. 10 jævla kronar for ein liten kopp kaffe?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Oppdaterte noe programvare på telefonen og plutselig sitter jeg her med alt resatt. Mangler over 12000 meldinger, rundt 400 kontakter og alle innstillingene er gone with the wind. Og jeg husker ikke hvordan jeg satte opp halvparten >< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Oppdaterte noe programvare på telefonen og plutselig sitter jeg her med alt resatt. Mangler over 12000 meldinger, rundt 400 kontakter og alle innstillingene er gone with the wind. Og jeg husker ikke hvordan jeg satte opp halvparten >< Missunde på mobil som kan ha mer enn 200 meldinger . Eneste negative med Samsung D-600 . Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Irriterer meg over fjortisser som akuratt har fått busskort og tar bussen 100 meter og så går dem av. Sinnsykt irriternde når jeg har dårlig tid og må stoppe på vert busstopp bare fordi noen unger skal leke kule og ta bussen 100 meter bare fordi dem kan ta bussen så mye dem vil. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvem prøver vel å leke kule med å ta bussen 100m, hvor faen bor du ? OT: Enig med han over, irriterer meg når det er kø at det er "glidelås-kjøring" aka annenhver bil i rundkjøringer! Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Irriterer meg litt over kantina på skolen, som jeg synes er utrolig liten til en skole med godt over 300 elever! Store køer og folk som sniker. Tok nesten en halvtime for å få betalt juicen min. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 At eg må på ein obligatorisk tre-dagars ekskursjon med biologiklassen. Å betale 650 kronar frå eiga lomme, for å vere med på noko eg ikkje vil, virkar liksom så meiningslaust. Og så irriterer det meg at kantina har sett opp prisen på kaffe, frå 5 til 10 kronar. 10 jævla kronar for ein liten kopp kaffe?! Du kan jo være "syk" den dagen da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Var det ikke en eller annen person som hadde peiling som sa at sånt ikke var lov? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Nå har russemaset begynt. Fikk et lass med brosjyrer av en haug med klær og dippe dutter som jeg ikke vet hva er, og i tillegg strømmer det inn med "Navn Navnesen har lagt deg til som venn på...." på e-mailen min. Bah. Er en god stund til morroa begynner... Endret 19. august 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Buss-systemet i Lillehammer irriterer meg noe grenseløst! Det skal da være mulig å stole på at en buss i hvert fall prøver å følge rutetabellen. Nå mista jeg toget mitt ... Neste går ikke før klokka fire i natt. Rute 2? Det vet jeg faktisk ikke ... Leste bare på trafikanten at det skulle gå en buss Tok buss fra Vargstad Gudbrandsdalsveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg