Niqābninja Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg føler meg særdeles lite angrepet, så slapp av. Jeg blir bare irritert. (: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er vel ikke artisten som har rettighetene, er vel "labelen" som gir den ut?Det jeg har trodd ihvertfall. Med mindre artisten har inngått en bedriten avtale så tror jeg artisten sitter på rettighetene til sangene, mens selskapet sitter på rettighetene til innspillingen, iom at de betaler for det. Om jeg ikke tar veldig feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Åja, hørte på radioen at det var en franskmann som sa at madcon hadde stjelt en av låtene hans eller noe i den duren. Tror det var at franskmannen hadde en cover/remix av låten som igjen var skummelt lik den Madcon kom med. Så han har den ikke orginalt. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ...å logge inn på WoW for første gang på lenge, bestemme seg for å gjøre noen daily quests, bare for å bli drept (og corpsecampa) av en rogue i s1-gear + badgevåpen trass i at man har 11k hp og 420 resilience... /hate spriest Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ...å logge inn på WoW for første gang på lenge, bestemme seg for å gjøre noen daily quests, bare for å bli drept (og corpsecampa) av en rogue i s1-gear + badgevåpen trass i at man har 11k hp og 420 resilience... /hate spriestOg wipe på Archimonde i 5 timer suger også ganske kraftig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 At jeg ikke skjønner en dritt av hva dere prater om irriterer meg litt, faktisk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det gjør jeg! Jeg lå midt i slagmarken mellom tonnevis av 70-nerder med tonnevis av epicgear... Blæ! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Posten! guud så sein. Er det noen som veit om posten går to ganger? eller går den bare på morran? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Posten! guud så sein. Er det noen som veit om posten går to ganger? eller går den bare på morran? Posten går 1 gang til hvert hus hver dag. Det kan variere fra rute til rute når posten kommer, og hvor huset ditt ligger på ruten spiller en stor rolle. Vi har frist fra 0800-1600 på hverdager, så posten er ikke "sein" før det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Posten! guud så sein. Er det noen som veit om posten går to ganger? eller går den bare på morran? Kombinert med Nordea sin fantastiske hastighet stiller de sterkt . Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Folk som skal kverulere noe sykt irriterer meg, emoer og folk som skal være så sabla spesielle at de skal gå imot det som er ''in'' men også de som bare følger strømmen og ikke har ett snev av egne meninger. Og tape i pvp blir jeg også veldig sint/irritert av. Men det er en ting som har irritert meg grenseløst siden jeg startet her på forumet, og det er folk som kommenterer på ALT, og det er tydelig at de gjør det bare for å få så mange innlegg som over hodet mulig. Siste tingen som irriterer meg noe sykt her på forumet er all whininga over at wow er dårlig at man har problemer vist man gamer det, whining over bruk av botter/gold buying osv osv osv. Kom på en til ting som irriterer meg, alle de som skal være veldig 1337 når det kommer til film. Endret 18. august 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Posten rundt her går kjemperaskt Den går ofte 2 steder på 1 døgn. Men OT: Sure, gamle damer irriterer meg. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Folk som skriver sitater som " Why so seriuos ? " eller andre veldig klare Joker sitater i signaturen sin bare fordi de har sett filmen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Folk som presterer å få holdingnen "det var en feil i setning på wikipedia, så derfor kan jeg ikke bruke wikipedia". Og idioter med KOSS Portapro. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At headsettet ble ødelagt for noen minutter siden Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Endelig noen andre som også har sett seg lei på portapro. Det er stygt, har dårlig lyd, og spiller så alle andre hører det, makan til opphypa dritt. Og folk biter på, ufattelig. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At TV2 ikke sender The Office denne uken(kanskje lenger?)! Istedenfor sende de Hotel Fu**ing Cæsar. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 VEPS! Greit at de flyr rundt meg og sitter på ryggen eller armene, men ikke når de bruker spissen sin, haha. ;O Hvis jeg blir stikket av veps, så må jeg stikke meg med sprøte fort som faen. Å da er det ikke på skrått som sykepleiere gjør, men rett ned... Blir som oftest på leggen eller armene, deeeilig. -___- Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 At TV2 ikke sender The Office denne uken(kanskje lenger?)! Istedenfor sende de Hotel Fu**ing Cæsar. Ååååååå, eg er så enig så enig Ble virkelig skuffa når eg såg at Hotel Cæsar var i reprise i steden for The Office! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg