Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom.

Ehm??

Jeg har ikke noe særlig kontakt med vgs vennene mine, fordi vi bor så spredt. Og det er vel 6-7 år siden vi gikk på skole sammen. Et dødsfall hadde nok gjort meg meeget trist, og ja, kanskje jeg hadde skrevet RIP overalt!?

Alle har forskjellige måter å reagere på. Og det bør respekteres. Ikke "hånes" i en barnslig tråd på diskusjon.no :thumbdown:

 

Jeg snakket om å late som at folk som har gått bort var din aller aller beste venn, når du ikke har snakket med vedkommende på 4-5 år. Jeg nevnte også at jeg gråt og ble lei meg da mine 2 klassekamerater fra barneskolen gikk bort, men at jeg alikevel ikke tok det så lavt som "RIP min aller aller beste venn xxxx "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lenge har du pcen på om gangen?

 

Min laptop (forøvrig bare den jeg har med vista) fikk bluescreen midt på natta helt automatisk.

Ja, og fordi DU har problemer med Vista, så har alle det?

 

 

Sånt irriterer meg.

 

Ting som derimot irriterer meg er at alle tror at Vista funker til alt og for alle selv om det funker for dem selv, for folk vet nemmlig ingenting om hva jeg bruker Vista til, og derfor er det ikke å forvente at det skal være like stabilt for meg.

 

FYI: Jeg liker Vista.

Lenke til kommentar
Ting som derimot irriterer meg er at alle tror at Vista funker til alt og for alle selv om det funker for dem selv, for folk vet nemmlig ingenting om hva jeg bruker Vista til, og derfor er det ikke å forvente at det skal være like stabilt for meg.

 

FYI: Jeg liker Vista.

Så du konkluderer med at det er Vista som er feilen, ikke brukerfeil på noe som helst vis? Det er plagsomt.

Påstand 1: PC-en er ustabil.

Påstand 2: PC-en har Windows

Løsning: Windows gjør PC-en ustabil.

 

Jeg har selv sett PC-er med Linux kræsje, men konkluderer ikke med at Linux er ustabilt.

 

Selv har jeg Vista og PC-en er mer eller mindre stabil, det må enten bety at jeg har "feil" utgave av Vista, eller så lyver jeg.

Lenke til kommentar
Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom.

Ehm??

Jeg har ikke noe særlig kontakt med vgs vennene mine, fordi vi bor så spredt. Og det er vel 6-7 år siden vi gikk på skole sammen. Et dødsfall hadde nok gjort meg meeget trist, og ja, kanskje jeg hadde skrevet RIP overalt!?

Alle har forskjellige måter å reagere på. Og det bør respekteres. Ikke "hånes" i en barnslig tråd på diskusjon.no :thumbdown:

 

Jeg snakket om å late som at folk som har gått bort var din aller aller beste venn, når du ikke har snakket med vedkommende på 4-5 år. Jeg nevnte også at jeg gråt og ble lei meg da mine 2 klassekamerater fra barneskolen gikk bort, men at jeg alikevel ikke tok det så lavt som "RIP min aller aller beste venn xxxx "

JEG syns det er helt latterlig og skikkelig barnslig å skrive RIP på msn nick og status. Det er så utrolig teit! Selvfølgelig blir man trist men drit i å "brife" med det på internett. "RIP bestemor" liksom.. Det gjør det hele om til latterlig i stedet for trist, imo..

Lenke til kommentar

Det går an å skrive RIP i nicket uten å slenge på tragiske fraser, da.

Selv har jeg navnet til nevøene mine og fødselsdatoen deres i nicket, og planer om å ha det i i hvert fall en uke til. Latterliggjør jeg fødselen deres fordi jeg "briefer" med det på internett? Jeg pleier vanligvis ikke ha så mange random folk på msn, så jeg setter akkurat det som passer meg i nicket mitt, det er omtrent ingen jeg har på msn jeg ikke hadde "turd" å svare åpenlyst om de spurte om noe, så hvorfor ikke si i fra om noe i nicket så jeg slipper å si tredve ganger "Neei, farfar døde i dag, såeh..." når noen spør hvordan det går.

Lenke til kommentar
Ting som derimot irriterer meg er at alle tror at Vista funker til alt og for alle selv om det funker for dem selv, for folk vet nemmlig ingenting om hva jeg bruker Vista til, og derfor er det ikke å forvente at det skal være like stabilt for meg.

 

FYI: Jeg liker Vista.

Jeg har ikke sagt at Vista funker fint for alle, jeg har heller ikke sagt at Vista funker fint for meg. Jeg har ikke engang sagt at jeg har Vista. Jeg sa bare at det irriterer meg at alle mulige tards skal tusle rundt og si at Vista er det mest håpløse operativsystemet i verden fordi "Det går ikke å installere et program engang"! ;)

Lenke til kommentar
Ting som derimot irriterer meg er at alle tror at Vista funker til alt og for alle selv om det funker for dem selv, for folk vet nemmlig ingenting om hva jeg bruker Vista til, og derfor er det ikke å forvente at det skal være like stabilt for meg.

 

FYI: Jeg liker Vista.

Jeg har ikke sagt at Vista funker fint for alle, jeg har heller ikke sagt at Vista funker fint for meg. Jeg har ikke engang sagt at jeg har Vista. Jeg sa bare at det irriterer meg at alle mulige tards skal tusle rundt og si at Vista er det mest håpløse operativsystemet i verden fordi "Det går ikke å installere et program engang"! ;)

 

Jeg er fullt enig der, og beklager om du føler deg angrepet på noen måter.

 

Vista funker fett til skolelaptopen som kjører lite spill og er helst til å jobbe med. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...