Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ooh, bestemor også, bare at hennes var på kjøkkenet og i spiskammerset og over platten. Jeg hata de *livredd maur* Uansett, jeg irriterer meg kraftig over at de driver med lydprøver like utenfor her, selv om det er flere timer til første konsert starter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Logoen til ett byggfirma i byen irriterer meg grenseløst hver gang jeg ser en bil med logoen på, eller kjører forbi bygget hvor de holder til. Mest talentløse logoen noensinne Endret 15. august 2008 av L_C Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan ikke folk bare la vær å komme med uhyggelige kommentarer om høyden min? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 At jeg har laga ripe i den 110% strøkne bilen til fattern Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Oppvask, og sykt mye rester. Bah... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Logoen til ett byggfirma i byen irriterer meg grenseløst hver gang jeg ser en bil med logoen på, eller kjører forbi bygget hvor de holder til. Mest talentløse logoen noensinne Gi meg et hint om hvordan den er ut?? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Navnet i times new roman med en stygg smiley ved siden av WTF? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Buss-systemet i Lillehammer irriterer meg noe grenseløst! Det skal da være mulig å stole på at en buss i hvert fall prøver å følge rutetabellen. Nå mista jeg toget mitt ... Neste går ikke før klokka fire i natt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Navnet i times new roman med en stygg smiley ved siden av WTF? Du får ringe de.. Kanskje de betaler deg en hundrings for å lage en ny Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kan ikke folk bare la vær å komme med uhyggelige kommentarer om høyden min? Får kommentarer jeg også, men ikke så uhyggelige da, mest utrolig oppbrukte vitser:P Hvor høy er du da? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 1.79 til og med helsesøsteren min sa engang at jeg lå laangt over gjennomsnittet og det var ikke vanlig sa hun. Ville at jeg skulle ta røntgen av hånda for å se hvor høy jeg ble, wtf? Begynte på ny skole akkurat, er forresten nesten alltid sånn når jeg møter nye mennesker: Oj, du var jævlig høy osv, istedet for å si hei og bli kjent. DET irriterer meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ble 17 nå i april ^^ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Så fin høyde på deg. Av det jeg har sett er du pen også, så jenter som kommer med kommentarer er bare misunnelige tenker jeg Perfekt høyde hvis du har lyst å bli modell Ser du er 17 år gammel, så da bør du vel være utvokst sånn ca Jeg irriterer meg over at det ikke er noe på tv , og jeg er alene hjemme (sammen med hundene) .. Kjeder meg.. Endret 15. august 2008 av L_C Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Helt enig med L_C her. Vær stolt av høyden din. Hvilke jente vil ikke være pen og høy? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 At jeg har krav på å få tilsendt sånn jævla t:kort, men har faen ikke sett noe av det i posten. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom. Så enig, så enig. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom. Hva enn du gjør, må du iallfall ikke si dette høyt til noen. Da er du følelseskald og kynisk og et dårlig menneske, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg