Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.79 :ohmy: til og med helsesøsteren min sa engang at jeg lå laangt over gjennomsnittet og det var ikke vanlig sa hun.

Ville at jeg skulle ta røntgen av hånda for å se hvor høy jeg ble, wtf?

 

Begynte på ny skole akkurat, er forresten nesten alltid sånn når jeg møter nye mennesker:

Oj, du var jævlig høy osv, istedet for å si hei og bli kjent. DET irriterer meg.

Lenke til kommentar

Så fin høyde på deg. Av det jeg har sett er du pen også, så jenter som kommer med kommentarer er bare misunnelige tenker jeg :) Perfekt høyde hvis du har lyst å bli modell :) Ser du er 17 år gammel, så da bør du vel være utvokst sånn ca :)

 

 

Jeg irriterer meg over at det ikke er noe på tv , og jeg er alene hjemme (sammen med hundene) .. Kjeder meg..

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom.

Så enig, så enig.

Lenke til kommentar
Åhh, noe som er totalt forkastelig og ufattelig irriterende: Med en gang noen dør, så er plutselig alle nære venner av avdøde. "RIP min aller aller beste venn" - og mange av de som skriver slikt har ikke hatt kontakt med vedkommende siden de gikk på samme skole for 5 år siden liksom.

Hva enn du gjør, må du iallfall ikke si dette høyt til noen. Da er du følelseskald og kynisk og et dårlig menneske, vet du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...