kloningen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nei ?..... aldri skjedd. Eneste bluescreenen jeg har fått her er når jeg klokket skjermkortet vel høyt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hvor lenge har du pcen på om gangen? Min laptop (forøvrig bare den jeg har med vista) fikk bluescreen midt på natta helt automatisk. Endret 14. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har faktisk aldri fått bluescreen(men masse annet dritt). Men en kompis fikk det mens han gjorde en diger skoleoppgave. Er litt kjipt med tanke på at ingen lærere tror på den(om de ikke er helt tette i huet). Men har tatt ut ramkortet en gang for å få melding på at pcen ikke funket til en power point presentasjon Det er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har faktisk aldri fått bluescreen(men masse annet dritt). Men en kompis fikk det mens han gjorde en diger skoleoppgave. Er litt kjipt med tanke på at ingen lærere tror på den(om de ikke er helt tette i huet). Men har tatt ut ramkortet en gang for å få melding på at pcen ikke funket til en power point presentasjon Det er absolutt å anbefale! Den skal jeg huske! Sliter da veldig lite med BS, men det skjer i de verste situasjoner! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hvor lenge har du pcen på om gangen? Min laptop (forøvrig bare den jeg har med vista) fikk bluescreen midt på natta helt automatisk. Er på hele tiden. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Ramkortet? Ja, det kortet som ser slik ut Alle har det i bærbare, er under dekselet du har på pcen, skal være mulig å ta opp Og om du tar det ut så forblir skjermen svart når du starter pcen Endret 15. august 2008 av solaN - Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 DEN er forferdelig! Irrterer meg så ekstremt når den kommer opp og eg feks sitter å spiller! Horribelt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bare aldri hørt ramkortet før ;p Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Harddisken til EspenFe tok kvelden etter at han lagret en skolestil på den, så dagen etterpå sa han til læreren "Jo, harddisken på pcn ble ødelagt, så jeg har ikke gjort den" Hu trudde på det, men det var jo sant og da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Vel nerme 99% av alle feil er brukerfeil på data. Ramkort er litt rart ord å bruke ja, heller minnebrikke, RAM eller hurtigminne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nabs. De irriterer meg. Både irl og ingame Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvor lenge har du pcen på om gangen? Min laptop (forøvrig bare den jeg har med vista) fikk bluescreen midt på natta helt automatisk. Ja, og fordi DU har problemer med Vista, så har alle det? Sånt irriterer meg. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 DEN er forferdelig! Irrterer meg så ekstremt når den kommer opp og eg feks sitter å spiller! Horribelt. Er enda verre når man ikke er administrator. Legg merke til at "utsett" knappen er grå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Husker pc'en min klikka engang sånn at den kom hele tiden. Så jeg måtte kjappe meg å skrive litt og litt av et innlegg i et tekstdokument som skulle postes på Itpro Var på den tiden man hadde isdn så det var litt problematisk^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Irriterende at Cæsar begynner på igjen!! Jeg som hadde det så fint uten.. Søren. Nå MÅ jeg være inne til klokken halv åtte -hver dag Avhengighet gjør vondt :!: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 MAUR! Først var det masse sukkermaur som kravla rundt rett utenfor, fikk tatt knekken på dem med noe gift, denne gangen er det svære skogsmaur, faen altså. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Gjør som meg: start med mauroppdrett Bestemor hadde sukkermaur på badet da jeg var lita. Jeg samlet de i ei eske, og mata de -med sukker :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg