Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Blink-182

Ja, kanskje annerledes for deg som er/var far i ung alder mtp omgangskrets, men er ikke vanlig å se 15åringer trille rundt barna sine i byen for å si det slik.

Ja det er vanlig som i at det er et velkjent fenomen, men det er ikke "vanlig", som i at man kan påstå at den generelle 15åringen har mye livs-erfaring pga det er høy sannsynlighet for at 15åringen er forelder.

Og man har enda mange livs-erfaringer foran seg som 15åring, og nei jeg skriver ikke dette fordi jeg snart er 20 og myyye mer voksen enn meg, fordi du er sikkert mer voksen enn det jeg er, men generelt sett (ja generelt sett) har ikke 15åringer mye livs-erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Definer vanlig? Som at jeg ser det hver dag?

Som at du kan ta utgangspunkt i at en tilfeldig person mest sannsynlig tilhører gruppen. Om du tar en 50-åring så er det mest sannsynlig for at han ikke bor hjemme, tar du en 15-åring er det mest sannsynlig at han ikke er forelder.

(Han er brukt som et ord siden jeg føler at vi mangler et ord i det norske språk som referer til ordet.)

Jeg vet ihvertfall at jeg har mer livserfaring enn mange av mine eldre venner, og det finnes sikkert 15åringer som har mer enn meg igjen

Eller du kan se det på motsatt side, de har mindre livserfaring enn deg.

Lenke til kommentar
Statistikeren druknet. Han hadde fått vite at gjennomsnittsdybden i elven var 90 cm.

Statistikk er den vitenskap som sier at hvis man har et bein i fryseboksen, og et annet på kokeplaten, har man det i gjennomsnitt ganske skjønnt.

Statistikk er som en BH; den viser det meste, men skjuler det vesentligste.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Melkekartonger som skvulper, 1,5literen er overlegen på det feltet. Enten skvulper det over til andre siden av kjøkkenbenken, eller så må jeg helle så sakte at det tar to min å fylle glasset. I tillegg er 1,5liters kartongene spesielt god på å lage en skikkelig melksprut når du klapper sammen klaffen, og som selvfølgelig ender ganske så nøyaktig midt i ansiktet mitt. Har begynt å lukke den i vasken og HVER gang spruter det melk rund kartongen når klaffen lukkes, makan til idiotløsning på de kartongene.

Lenke til kommentar
Melkekartonger som skvulper, 1,5literen er overlegen på det feltet. Enten skvulper det over til andre siden av kjøkkenbenken, eller så må jeg helle så sakte at det tar to min å fylle glasset. I tillegg er 1,5liters kartongene spesielt god på å lage en skikkelig melksprut når du klapper sammen klaffen, og som selvfølgelig ender ganske så nøyaktig midt i ansiktet mitt. Har begynt å lukke den i vasken og HVER gang spruter det melk rund kartongen når klaffen lukkes, makan til idiotløsning på de kartongene.

Q-melk er tingen.

De fåes bare i literpakninger, men skrukorken er genial.

Lenke til kommentar

Ja, men de klarer tydeligvis ikke å få den på 1,5liters kartongene også, vanlig literskartong har det. Tydeligvis er det en eller annen astronomisk kvantesprangslov som tilsier at det er umulig. Hvor vanskelig kan det være å kutte et hull og klaske ei plastkork nedi?

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...