Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke så fælt som folk skal ha det til.

Mange lever et normalt liv med det..selv om det høres utrolig diskøsting ut.

Når folk ødelegger denne posen på fylla derimot, da kan det blir ganske ufint (har hørt ei nice historie).

Det er alltids noe lurt å finne på. Send meg PM så skal jeg komme med mange gode forslag til alternativ pose ;) Jeg er veldig løsningsorientert, og fikser det meste.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som tror antall innlegg har noe med forumstatus å gjøre.

Enda dummere er det med folk som skal være overalt alltid for å gjøre seg selv kjent på forumet og få status av. Tenker da spesielt på en viss person jeg skal utelate å nevne navn på.

Men dummest er de som faktisk tror det finnes noe slikt som forumstatus.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som tror antall innlegg har noe med forumstatus å gjøre.

Enda dummere er det med folk som skal være overalt alltid for å gjøre seg selv kjent på forumet og få status av. Tenker da spesielt på en viss person jeg skal utelate å nevne navn på.

Jeg føler meg truffet

Lenke til kommentar

Finnes det ikke noe slikt som forumstatus? :cry:

Den har ikke alltid noe å gjøre med antall innlegg, men som oftest er vel sammenhengen ganske tydelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...