Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Med din nettilkobling kan du se video i inntil 600 kbit/s. Det gir normalt rimelig god kvalitet.

Din internettleverandør har ikke en samarbeidsavtale med oss, som kunne gitt deg bedre kvalitet. Din linje er målt til ca 14000 kbit/s.

"

Altså pisskvalitet på Sumo, der maks er 3000 som er veldig god, men det får jeg ikke lov til. Håpløøøøøst!

Lenke til kommentar

Jeg glemte eksterndisken min hjemme hos mutteren da jeg var innom der, all musikken min ligger 4mil unna :no:

Heldigvis skal mutteren innom her senere i dag, så det får bli P3 frem til da.

EDIT:

Enda en ting, på radioen setter de på musikk rett før nyhetene, man får høre ett minutt med musikk, før de avbryter det, BLÆ.

Endret av Firesky
Lenke til kommentar

Jeg sa det samme helt til jeg fikk en jobb der jeg er avhengig av lappen, etter å ha kommet i gang med lappen innså jeg hvor vanvittig mye enklere ting er hvis man har lappen+bil.

Og prisene for å ta lappen øker noe helt sykt.

Er glad jeg snart er ferdig med den :)

Lenke til kommentar

At jeg trodde jeg hadde bankkort koden fortsatt i hode etter 1 år uten bruk av kort... men neida. Der sto jeg med masse handlevarer og med xx-antall menneske bak megr som ventet.

Hater når sånt skjer..

Men er det ikke bare å stikke ned til banken ogbe om ny kode? eller evt bestille over tlfn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...