Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kalenderen betyr kun noe for de som er kristne. 2008 kunne like gjerne vært 3256 for min del. Men bedrag er jo gøy.

Irriterer meg over at man uansett livssituasjon må danse etter andres pipe! Utleiere, bank, lånekassa, arbeidsgiver, saksbehandlere, lærere osv. Disse kan finne på å gjøre livet ditt ganske så surt for deg. Løsningen er å vinne i lotto og vise fingern til alle :)

Lenke til kommentar

Oppførsel til enkelte mennesker gjør meg så sinnsykt forbanna. Nå hadde bestevenninna mi gått med på å være sjåfør, jeg ble med så hun slapp å kjøre hjem alene ... Jeg ble ikke særlig begeistra ettersom denne jenta vi skulle kjøre kun ringer når det er noe hun trenger. Hun behandler rett og slett ikke venninna mi noe bra i det hele tatt. Men det var greit. Hadde ikke noe særlig lyst til å sitte i samme bil med denne andre jenta, men jeg hadde bestemt meg for å være hyggelig. Men allerede fra da hun åpnet bildøra var hun bare ufyselig og ekkel. Og i følge venninna mi var hun faktisk hyggelig mot meg. Det første hun sa da jeg kom ut døra var: "Åh. Var det du som skulle være med? Var ikke helt forberedt på det ..." Etterpå klarer hun faktisk å antyde at hun ikke kunne brydd seg mindre om jeg skulle kommet ut for en ulykke og dø. Det forsvarte hun med at hun bare var ærlig. I tillegg satt hun og fornærma både venninna mi og kjæresten hennes, og fremstilte seg selv som et midtpunkt og en helgen. Hun henvendte seg til meg tre ganger under hele bilturen, og det var nok kun for å vise hvem som var "sjefen". Om det ikke var for at det var hennes bil og at hun hadde kjæresten sin der hadde jeg nok gått løs på henne der og da.

Lenke til kommentar

At vi ikke har hengerfeste på bilen! Helsikken så irriterende!! Skulle tatt med meg ATV'n hjem fra hytta nå på mandag, men vi får ikke firmabil med henger.f. før fredag!! :no:

Å ja! Bensinen og bensinslangen er stjålet fra båten min! Jippii :grin:

Endret av DSG
Lenke til kommentar

gilera: Hvis det var opp til meg er det ikke umulig at jeg ville gjort akkurat det ... :p Nei. Ville vel ikke vært i stand til å gjøre noe sånt, men jeg ville heller ikke gått med på å være sjåfør for henne. Derfor ville jeg ikke hatt det problemet ... ;) Hun er ikke min venninne, jeg ble kun med for min venninnes skyld.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...