Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 å ha 5timer norsk og tre timer økonomi på onsdager Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Personer som blinker i en fil hvor de bare kan kjøre en vei! Det irriterer meg noe helt vanvittig Det samme gjelder treige farkoster som absolutt skal ligge i venstrefila på veien. Vi har også: - Listepopmusikk gjør meg gal. - At man ikke kan kritisere Israel eller USA utenom å kalles kommunist eller antisemmitist. - At jenter ikke kan si hva de mener rett frem, istedenfor å dra det ut og lure deg til å tro at du faktisk har sjangs. For deretter å knuse deg. - Sikk- sakk kjøring mellom filene, kommer som oftest på grunn av de treige farkostene. - De norske straffelovene. - At det ikke finnes 18- års utesteder i Drammen. - At dobbel pølse i brød med brus koster 45 kr på statoil, men når du tar vekk brusen koster det enda 44 kr. Jeg kunne gått videre, og videre. Det er egentlig ganske mye som irriterer meg... Endret 24. oktober 2006 av Übergeneral Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 vente på penger som garantert (det som kan gå galt, går galt) ikke kommer inn i dag Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Personer som blinker i en fil hvor de bare kan kjøre en vei! Det irriterer meg noe helt vanvittig 7139875[/snapback] Du skal helst blinke selv om filen bare fører en vei. Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Personer som blinker i en fil hvor de bare kan kjøre en vei! Det irriterer meg noe helt vanvittig 7139875[/snapback] Du skal helst blinke selv om filen bare fører en vei. 7140100[/snapback] Jeg veit, men det irriterer meg noe så grenseløst uansett! Det gir ikke no mening. Du kan BARE kjøre den veien uansett, å blinke da er unødvendig Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Personer som blinker i en fil hvor de bare kan kjøre en vei! Det irriterer meg noe helt vanvittig 7139875[/snapback] Du skal helst blinke selv om filen bare fører en vei. 7140100[/snapback] Jeg veit, men det irriterer meg noe så grenseløst uansett! Det gir ikke no mening. Du kan BARE kjøre den veien uansett, å blinke da er unødvendig 7140123[/snapback] Fotgjengerne er ikke alltid klar over det Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Irriterer vette av meg når folk har brukt 18 måneder på å lage rot i et system og forventer at man skal ordne det på 14 dager....grrrr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Irriterer vette av meg når folk har brukt 18 måneder på å lage rot i et system og forventer at man skal ordne det på 14 dager....grrrr 7140686[/snapback] Eller når folk bruker 14 minutter på å lage rot i et system man har brukt 18 timer på å ordne... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ein ting som irriterer, er at dei har kun ein cd på cd-spelaren i gymsalen, har høyrd på dei samma liksom 5 songane heile året for eit år sida.. Og hittil i år.. 7134394[/snapback] Brenne en ny CD til de? Noen må gjøre det... kan likesågreit være deg . 7134962[/snapback] Merkeleg det at eg ALDRI har tenkt på dette før.. :!: Men uansett vanskeleg å få til slik at alle vert fornøyd, då det er 30 heilt forskjellige personar der.. 7135088[/snapback] Akkurat det har jeg (og flere i klassen) prøvd, og har dårlig erfaring med det. Dessverre var det slik at det herjet diktatur i klassen vår. 7136504[/snapback] Man må finne musikk fra alle populære sjangere. Dvs litt rock/mild metall (ikke det værste), trance/techno, hiphop osv... ting som passer til trening. Bør vel gjøre de fleste fornøyde. De som klager på musikk de ikke liker er uansett tapere, man bør kunne høre på det meste som ikke er altfor ekstremt innenfor de fleste sjangere mener jeg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ein ting som irriterer, er at dei har kun ein cd på cd-spelaren i gymsalen, har høyrd på dei samma liksom 5 songane heile året for eit år sida.. Og hittil i år.. 7134394[/snapback] Brenne en ny CD til de? Noen må gjøre det... kan likesågreit være deg . 7134962[/snapback] Merkeleg det at eg ALDRI har tenkt på dette før.. :!: Men uansett vanskeleg å få til slik at alle vert fornøyd, då det er 30 heilt forskjellige personar der.. 7135088[/snapback] Akkurat det har jeg (og flere i klassen) prøvd, og har dårlig erfaring med det. Dessverre var det slik at det herjet diktatur i klassen vår. 7136504[/snapback] Man må finne musikk fra alle populære sjangere. Dvs litt rock/mild metall (ikke det værste), trance/techno, hiphop osv... ting som passer til trening. Bør vel gjøre de fleste fornøyde. De som klager på musikk de ikke liker er uansett tapere, man bør kunne høre på det meste som ikke er altfor ekstremt innenfor de fleste sjangere mener jeg. 7140736[/snapback] Her snakker vi kjerringer som ville havnet i koma om vi satt på noe DE ikke likte. Bare ga opp. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Personer som blinker i en fil hvor de bare kan kjøre en vei! Det irriterer meg noe helt vanvittig 7139875[/snapback] Du skal helst blinke selv om filen bare fører en vei. 7140100[/snapback] Jeg veit, men det irriterer meg noe så grenseløst uansett! Det gir ikke no mening. Du kan BARE kjøre den veien uansett, å blinke da er unødvendig 7140123[/snapback] Bursdag 3 September 1987 Fersk sjåfør, sier seg nesten selv da. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hadde Prosjekt Til Fordypning på Elektro'n i dag, og oppgaven var å ta ut all hardwaren av en pc, merke de med post-it-lapper og vente på at læreren skulle godkjenne det, og så sette det inn og slå på pc'n. Da jeg var ferdig, starta ikke pc'n på grunn av en feilkobling eller noe på hovedkortet, og gjett om 5-6 andre ABSOLUTT skulle samle seg foran pc'n og fikse det uten å la meg få gjort noe! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette. HAHA :ph34r: Jeg bruker ninjasmilleyen overalt Da fikk jeg sagt det... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Enig, Stonemeister. Noen har ikke vett til å ja være. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hva mener dere? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Måtte bare. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mener folk som han der: det gjør ikke meg noe om den blir slettet! bruker bare noe annet da ! Så irriterer det meg at dette og masse annet fikk stengt tråden. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det som irriterer meg akkurat nå: Load/Save-tider i Gothic 3. Jeg kvier meg for å save pga tiden det tar. Gameplayet blir så utrolig oppstykket. Når jeg først "dævver" så tar det en liten evighet å loade tilbake. *SKRIKE I SINNE* Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg irriterer meg over folk som sier 'takk for mat' istedenfor 'takk for maten'. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg irriterer meg over folk som sier 'takk for mat' istedenfor 'takk for maten'. 7143821[/snapback] Hehe, leste du også i snedige ting du lurer på, eller kom du helt tilfeldig til i tenke på det nå? Jeg irriterer meg også over det, til tross for at jeg sa «takk for mat» før. Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Irriterer meg over gamle damer som er tungt parfymerte og absolutt må ta buss . Burde vært sperra inne for mordforsøk på halve bussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg