Laffe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 At det tordner så jævlig at jeg må nesten ut å ta med paraply ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 bananfluer, MEH! hm.. kanskje du bør vaske litt rundt deg?? --- drittvær! Har to blaute hunder i stua mi. ææk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg irriterer meg over at det bare er 9 dager til vi begynner på skolen igjen... Surt, her starter ikke skolen før om 17 dager Irriterer meg også over regnet her... Lite fristende å gå en lang tur. Og så irriterer det meg at valpen min halter slik at jeg må til dyrlegen for 3. gang på under ei uke ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hahah. bikkjene dine nekter vel ut i dette været. min derimot.. jeg er klissblaut for å si det sånn. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hahah. bikkjene dine nekter vel ut i dette været. min derimot.. jeg er klissblaut for å si det sånn. Jeg er faen meg klissvåt og...Gikk 2 ganger over innlandsbrua istad for å møte noen... ;S Litt full er jeg og, vodka + cola = Drit svimmel faen ;S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du skulle hatt bank for å blande cola og vodka. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Careface........................ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vodka + cola = ÆSJ. jeg drakk det i går faktisk. Vaniljevodka. Ingenting å blande det med. Alt smaker drit samme pokker. Rom og cola derimot, det er lov Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Rom og cola er veldig lov. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg syns det er godt jeg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Huff, minner meg om første gangen vi skulle blande med vodka(Fjortisfylla that is). Eneste vi hadde i huset var Cola, og det blandet vi med vodka som det skulle vært saft. Så dumme var vi. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Eid....Blander 2/3 med vodka/cola her...Er ikke så ille Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg syns det er godt jeg. Det holder ikke mål for forumbrukere som nettopp har fylt 18, må du vite. Endret 3. august 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det holder ikke mål for forumbrukere som nettopp har fylt 18, må du vite.Ja, for alderen min har mye med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 20årsgrense for brennevin... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Irriterer meg over kunder som forteller meg hvilket kort jeg skal dra først og når jeg skal gjøre hva. JEG HAR JOBBET PÅ DRITTSHELL I NESTEN ETT ÅR NÅ, JEG TROR JEG VET HVA JEG SKAL GJØRE! Videre så irriterer jeg meg over kunder som blir like overrasket over hvor dyre pølsene er, hver jævla gang de er innom. Utrolig nok er det ikke jeg som bestemmer prisene. Kunder som steller seg i kø, når den er utrolig lang, for så når det blir dems sin tur stå der og tenke seg leenge om hva de skal ha. (Pleier som regel å være familier på 5) Overlegne kunder som ser ned på meg fordi jeg jobber på bensinstasjon. HRMF, det er bare en jobb ved siden av skole, jeg er ikke dum! Endret 3. august 2008 av Demille Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvorfor kan vi bare ikke ta alle de fjortissene som ikke klarer å kontrollere alkohol og kaste de på en øy på stillehavet? Ser lite vits i å ødelegge leveren fremfor å holde meg våken til 5 på natta. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Var en muslim i huset idag. FYFAEN å det oset svette eller hva enn lukten var.. Kan de aldri DUSJE ELLER? Hadde det ikke vært for at vennina mi, så måtte ho nok hoppet ut i bassenget først, før ho kunne ha kommet inn... Men det som var mest ille var å få lukten ut av huset. bah ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg