langkaas Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja men det skal du ikke kommentere her Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Joda, tror ikke jeg forgifter karmaen min selvom jeg kommenterer litt. (: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ÅNEI, DA BLIR JEG GJENFØDT SOM EN MYGG!!! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Enkelt å fikse, neste gang spør du bare høflig:"Unnskyld, kan du ofre din komfortable sittestilling, og dermed risikere ryggsmerter og fòrsmak i ræva på grunnlag av at du er for høy, ergo derfor får ikke jeg sett en dritt på skjermen? takk på forhånd". Så du sitter bare behagelig når du sitter med helt strak rygg? Finnes da en mellomting mellom å sitte med strak rygg, og det å ligge nærmest på gulvet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Man sitter da ikke på kino med helt strak rygg dersom man ikke finner det behagelig? Akkurat nå er det irriterende at det er null ventilasjon på kontoret og jeg er så varm at jeg blir dårlig... 20 min igjen til arbeidsdagen er ferdig. Straka vegen til stranda.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er han foran deg høy og likevel sitter rett i ryggen tar du bare av deg skoa og legger beina på sidene av hodet hans. Fungerer hver gang. Ja, alt fungerer ganske bra på internett. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 At 95% av diskusjon.no-brukerne har Joker-bildet som avatar og de teite sitatene, som "why so serious?" og "let's put a smile on that face.." Er ikke din avatar et forsøk på å være morsom? Tror nok du misforsto her, det er ikke snakk om å være morsom eller ikke. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Noe som irriterer meg er at det er 45 grader celcius på rommet mitt a.t.m. Advarsel: Kan skape ekstreme bilder i hodene deres som bil føre til et ekstremt behov for psykisk hjelp. Jeg svetter som en gris! ._. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Intregrerte lydkortet mitt sender støy til bakhøytalerene mine. SoundMAX? Hvis du har valg mellom mikrofon og stereo mix som opptaksenhet, velg stereo mix. Det integrerte lydkortet mitt støyer kraftig når noe annet enn stereo mix er valgt. Endret 28. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Forumtroll irriterer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Irriterer meg over at "$" ligger på "Ctrl + Alt + 4" og ikke "Shift + 4". Tar feil hver jævla gang! Fy faen... Hva i helvete er "¤"? Går sikkert an å skifte på det.. Men gidder ikke å bli vant til en ny kombinasjon når resten av PC'ene i verden sikkert ikke har skiftet på det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Man sitter da ikke på kino med helt strak rygg dersom man ikke finner det behagelig? Men hva med det å tenke på de andre? Hadde jeg visst at jeg hadde sittet mer eller mindre ganske i veien for den som hadde sittet bak meg. Hadde jeg idet minste prøvd å satt meg litt lengre ned i stolen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvem gidder å bruke ctrl+alt? Alt Gr! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Men hva med det å tenke på de andre?Hadde jeg visst at jeg hadde sittet mer eller mindre ganske i veien for den som hadde sittet bak meg. Hadde jeg idet minste prøvd å satt meg litt lengre ned i stolen. Deg selv først i en slik situasjon imo. Det er irriterenes varmt her! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fy faen... Hva i helvete er "¤"? http://en.wikipedia.org/wiki/¤ Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Gatemusikanter Er en som har satt seg ned rett utenfor her å sitter og tuter med ett trekkspill. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Gatemusikanter Er en som har satt seg ned rett utenfor her å sitter og tuter med ett trekkspill. Irriterer meg over at ingen gjør noe med de. Hvis jeg hadde hatt penger.... Da ville jeg samlet de flinkeste gatemusikantene i byen... Så ville jeg dratt til studio og spilt inn et par fine sanger. Lurer på hvordan det hadde gått. Fortjenesten ville jeg har fordelt på de og de ville fått seg et hjem og arbeid. Endret 29. juli 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
granny Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Datakrasj gjør meg skikkelig sur . Trodde jeg hadde sikkerhetskopi av regnskapet på minnepinn, og så er det noe galt med den så jeg må føre maaaange bilag om igjen også i denne varmen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 At jeg har jobba siden 8 idag morges frem til nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg