Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aktuelt og været midt i filmen på TV-Norge!

 

HVORFOR??

 

hvem ønsker dette? kan aldri tro noen av seerne ønsker det. De som venter på aktuelt og været har vel ikke noe i mot at de enten sendes før eller etter filmen?

 

Ender som regel opp med å switche kanal og se på noe annet og dermed kun få sett halve filmen.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over alle dei forbanna publikumerane i "Deal or No Deal" som absolutt må skrika "NO DEAL!" Når den stakkars personen prøver å konsentrera seg, det er akkurat som om dei har ei sjuk trang til å gaule det akkurat då. Det er det samma når den stakkars personen skal velge ein koffert, "9!" "11!" "24!!" Kan ikkje han få velga sjølv kanskje? Trur du ikkje han er ein heilt normal person? Eller er det det at du trur du faktisk VEIT kva for ein koffert som er den smarteste å ta? Irriterer meg noko grenselaust, men eg ser på programet fordi.. Det er jo eit underholdane program uansett, det er berre so eg får lyst til å riva av meg armen og kasta den på dei forbanna idiotane! :innocent:

Lenke til kommentar

Den SINNSYKT tørre norskoppgaven jeg har i innlevering til fredag! Skrive en artikkel om random norrøn mytologi eller historien til det norske språket. :nei:

 

"Skriv en artikkel der du sammenlikner skriftspråkets plass i samfunnet i middelalderen og i dag." :cry:

 

Det er jo håpløst kjedelig!

Lenke til kommentar
Liverpool supportere som ikke klarer å innrømme at United vant fortjent!

 

ARG!

7133450[/snapback]

 

err. de fleste liverpoolsupportere er enige om at manu vant fortjent i går.

 

alle jeg har snakket med er enige i at det er den dårligste liverpool-prestasjonen hittil i år

7133661[/snapback]

 

Nettopp, derfor er de få som ikke innrømmer det irriterende. :)

Lenke til kommentar
Liverpool supportere som ikke klarer å innrømme at United vant fortjent!

 

ARG!

7133450[/snapback]

 

err. de fleste liverpoolsupportere er enige om at manu vant fortjent i går.

 

alle jeg har snakket med er enige i at det er den dårligste liverpool-prestasjonen hittil i år

7133661[/snapback]

 

Nettopp, derfor er de få som ikke innrømmer det irriterende. :)

7133980[/snapback]

Helt korrekt. :)

Lenke til kommentar
Ein ting som irriterer, er at dei har kun ein cd på cd-spelaren i gymsalen, har høyrd på dei samma liksom 5 songane heile året for eit år sida.. Og hittil i år..  :nei:

7134394[/snapback]

Brenne en ny CD til de? Noen må gjøre det... kan likesågreit være deg :).

7134962[/snapback]

Merkeleg det at eg ALDRI har tenkt på dette før.. :!: Men uansett vanskeleg å få til slik at alle vert fornøyd, då det er 30 heilt forskjellige personar der.. ;)

Lenke til kommentar
Ein ting som irriterer, er at dei har kun ein cd på cd-spelaren i gymsalen, har høyrd på dei samma liksom 5 songane heile året for eit år sida.. Og hittil i år..  :nei:

7134394[/snapback]

Brenne en ny CD til de? Noen må gjøre det... kan likesågreit være deg :).

7134962[/snapback]

Merkeleg det at eg ALDRI har tenkt på dette før.. :!: Men uansett vanskeleg å få til slik at alle vert fornøyd, då det er 30 heilt forskjellige personar der.. ;)

7135088[/snapback]

Akkurat det har jeg (og flere i klassen) prøvd, og har dårlig erfaring med det. Dessverre var det slik at det herjet diktatur i klassen vår.

Lenke til kommentar
Akkurat det har jeg (og flere i klassen) prøvd, og har dårlig erfaring med det. Dessverre var det slik at det herjet diktatur i klassen vår.

7136504[/snapback]

Metal passer kanskje ikke inn i gymsalen?

7136528[/snapback]

Vet ikke om det går under Metal, men Soilwork og Soil og Dragonforce er jo bare beste treningsmusikken ever!

Lenke til kommentar
Akkurat det har jeg (og flere i klassen) prøvd, og har dårlig erfaring med det. Dessverre var det slik at det herjet diktatur i klassen vår.

7136504[/snapback]

Metal passer kanskje ikke inn i gymsalen?

7136528[/snapback]

Tro det eller ei, jeg hører faktisk på mer enn bare metall. Men helt ærlig ville jeg fortrukket metall i gymmen ja :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...