Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Regnes "og" som et ord da? Du sier jo: "Wow og patching" ikke "Wow, Patching" Nesten sånn at jeg må skrive SLi i denne tråden! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vel, du kunne ha skrivd "WoW-Patching" Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er ikke Wow-patching 1 ord a? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vel, du kunne ha skrivd "WoW-Patching" Fyfy SLi... Det heter "skrevet", i tillegg glemte du punktum! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 At jeg sitter i sofaen og er dritt svett! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 At jeg er sulten, og pizzaen bruker hele 10 minutter i ovnen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vista er jævlig treigt til tider! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Internet explorer. Og pappas elsk for nevnte browser. Greeit, jeg skjønner at han elsker Windows etter å ha jobbet med Mac i flere år, men kan ikke jeg få ha Fx og Opera daa? >< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hadde samme problem med faren min. Det var tross alt hans laptop da. Jeg fikk heller ikke være administrator, og tro meg, å være ikke-administrator er en tortur for meg! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Internet explorer. Og pappas elsk for nevnte browser. Greeit, jeg skjønner at han elsker Windows etter å ha jobbet med Mac i flere år, men kan ikke jeg få ha Fx og Opera daa? >< Hahaha, der har man noe å slenge i ansiktet på irriterende Mac-fanboys. At noen faktisk blir så glad av å komme over til MS-plattformen, at de til og med legger sin elsk på IE. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er noen arrogante, irriterende personer som irriterer meg til dødes for tiden. Spørs om jeg ikke blir nødt til å lære dem litt respekt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hadde en treningstur i Nordmarka i går. Glemte sykkelflasken og så meg nødt til å kjøpe en flaske på Frognerseteren (tok t-banen opp). De tok 37 kr for en halvlitersflaske med Bonaqua(!). Samme pris for den med og uten smaktilsetning. Drøy overpris, spør du meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hahaha, der har man noe å slenge i ansiktet på irriterende Mac-fanboys. At noen faktisk blir så glad av å komme over til MS-plattformen, at de til og med legger sin elsk på IE.Pappa ble nesten trist av å se typen sin macbook. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hater at folk spør etter mine svar på oppgaver.Løs dem selv! Haha. Bitch. Jeg irriterer meg smått over folk som ikke vil hjelpe. Men det nuller seg som regel ut, for da kan jeg nekte de hjelp neste gang de ber om noe. Selvinnsikt er forresten noe jeg også irriterer meg selv over. Huff, for en kjedelig egenskap. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Helt enig. Er bare en ekstra bonus at en oppgave man har gjort også kommer andre til gode. Så lenge det ikke utelukkende går bare en vei, skulle det faktisk bare mangle, hvertfall hvis det er venner som spør. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Irriterer meg over at musa på laptoppen lever sitt eget liv. så fort jeg legger fingern på tuchpadden så "skjelver musa" og plutselig kan den venstre/høyre klikke helt av seg selv! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det klør ! Vet ikke hvorfor ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 heheheh Irritert meg i to sesonger han Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Her driver jeg å leter etter ganske sjelden software. Skal ha noe som konverterer en melodi jeg nynner i mikrofonen / spiller på gitar, til en midifil. Finner bare shareware-dritt, der trialen er helt ubrukelig: What is different from the Full version? * You can process audio (.wav) files with a limited duration. * The real-time conversion is interrupted by small pauses. * A small reminder screen is displayed. Koster bare $129.95 for fullversjon!! Hva er det som får folk til å sette en så høy pris på en så enkel software? Jævla grådige fittetryner. Så finner jeg ENDELIG noe freeware! JIPPI! Men oi da... 404?!?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg