Sukkess Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Følgende scenario irriterer meg grenseløst: Det er drit lange køer i alle kasser på ICA supermarked, når det endelig er bare en igjen foran deg som skal betale skjer følgende: Kassadame: "Sånn, det blir 524,-" Gammel dame i 80 åra med leddgikt og dårlig syn: "Ja, la meg se om jeg har det i smått!" "1... 2.. " Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fortsette å bruke månedskort da? ^-^ Og det har vel ikke akkurat gått stille i dørene om avgiften, men fatt mot kjære deg! Siden synshemmede har problemer med automatene har forbrukerrådet anbefalt (eller oppfordret?) til å fjerne avgiften. Ja. Jeg tenkte det ... Så snart jeg får lønning skal jeg jammen meg invistere i et nytt et Hørte noe om det, ja ... og det var godt å høre, spør du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 At jegh lånte Madden 08 av en kompis,så kommer jeg hjem så har romkameraten min tatt ps2`n sin og dratt I want to go to the superbowl. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er da du spiller Call of Duty 4 !! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, det er da du spiller BF2! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å være sniper på Creek eller Overgrown overgår BF2 alene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Og jeg har opplevd å blitt skjelt ut for å tilby plassen min til en eldre dame. "JEG ER DA IKKE SÅ GAMMEL AT JEG IKKE KAN STÅ!! Herregud... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 At jeg har fått den uvanen og stå opp kl 16:30.. Våkner med vondt i hodet og det er for sent til å ta tabelettene så jeg må være en villman resten av dagen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Seine folk!!! Enten så bytt jobb eller så jobb litt raskere. Er så forbanna lei av å måtte ta over andres fuckings arbeid. -__________- Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Folk som ikke tar telefonen er meget irriterenes, men folk som ikke engang gidder å ringe tilbake hvis de f.eks ikke rakk å ta den, fyttidæven de kan gjerne hoppe utfor et høyt stup! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Folk som ikke tar telefonen er meget irriterenes, men folk som ikke engang gidder å ringe tilbake hvis de f.eks ikke rakk å ta den, fyttidæven de kan gjerne hoppe utfor et høyt stup! DET skal jeg skrive under på!! Hater folk som ikke tar telefonen når jeg ringer. gr. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 At jeg ikke kan kjøpe meg Iphone før 23 august Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hun her irriterer meg så grenseløst at jeg ikke har ord for det! IRRITERENDE Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) This woman! Vid2 LULZ rett og slett epid win/epic fail Endret 18. juli 2008 av Gormers Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hvorfor har ikke dette idiotiske lille fjottlandet spilleautomater lengre?! Finnes ikke en eneste pokerautomat å underholde seg med Og spilte ikke hovedsaklig for pengene sin skyld - å tro at man skal bli rik på automatspilling er latterlig. Folk som ikke tar telefonen er meget irriterenes, men folk som ikke engang gidder å ringe tilbake hvis de f.eks ikke rakk å ta den, fyttidæven de kan gjerne hoppe utfor et høyt stup! Hvorfor i all verden skal de ringe tilbake og betale for samtalen? Det var du som ringte. Endret 18. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det han sa var at vis noen ringer til han og han ikke rekker og ta den, hvorfor de ikke ringer opp igjen? Hvis jeg forstod han riktig Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Da forsto du han ikke riktig. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Eksakt. Tingen er at hvis han ikke rakk å ta den, er man i full stand til å ringe tilbake. Dessuten hvis det å betale for en liten telefon-samtale blir for mye for deg så.... javel, din sak. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bilister som ikke kan holde siden sin på smale veier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg