Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Følgende scenario irriterer meg grenseløst:

Det er drit lange køer i alle kasser på ICA supermarked, når det endelig er bare en igjen foran deg som skal betale skjer følgende:

Kassadame: "Sånn, det blir 524,-"

Gammel dame i 80 åra med leddgikt og dårlig syn: "Ja, la meg se om jeg har det i smått!"

"1... 2.. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fortsette å bruke månedskort da? ^-^

Og det har vel ikke akkurat gått stille i dørene om avgiften, men fatt mot kjære deg!

Siden synshemmede har problemer med automatene har forbrukerrådet anbefalt (eller oppfordret?) til å fjerne avgiften.

Ja. Jeg tenkte det ... Så snart jeg får lønning skal jeg jammen meg invistere i et nytt et ;)

Hørte noe om det, ja ... og det var godt å høre, spør du meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At jegh lånte Madden 08 av en kompis,så kommer jeg hjem så har romkameraten min tatt ps2`n sin og dratt :wallbash:

I want to go to the superbowl.

Lenke til kommentar
Folk som ikke tar telefonen er meget irriterenes, men folk som ikke engang gidder å ringe tilbake hvis de f.eks ikke rakk å ta den, fyttidæven de kan gjerne hoppe utfor et høyt stup!

DET skal jeg skrive under på!!

Hater folk som ikke tar telefonen når jeg ringer. gr.

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke dette idiotiske lille fjottlandet spilleautomater lengre?! Finnes ikke en eneste pokerautomat å underholde seg med :angry:

Og spilte ikke hovedsaklig for pengene sin skyld - å tro at man skal bli rik på automatspilling er latterlig.

Folk som ikke tar telefonen er meget irriterenes, men folk som ikke engang gidder å ringe tilbake hvis de f.eks ikke rakk å ta den, fyttidæven de kan gjerne hoppe utfor et høyt stup!

Hvorfor i all verden skal de ringe tilbake og betale for samtalen? Det var du som ringte.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...