Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som virkelig irriterer meg er folk som kjører under fartsgrensa!

Da er dt bare å tute, blinke me lysa og fyke forbi!  Kjører de sakte nok kommer det kanskje en finger ut av vinduet mitt også XD

7120360[/snapback]

 

Høres akkurat ut som å sitte på med en taxi i Roma. Crazy trafikk.

Lenke til kommentar
Ja, det er faktisk grenseløst irreterende med folk som seriøst sitter og legger ut om hvor gode de er.  :hrm:

6166337[/snapback]

 

 

Heelt enig. Jeg har en nabo og en ganske grei kamerat, han trener å er så god og sterk, eneste jeg hører er jeg tok 90kg i benken, jeg gjorde det, jeg drar damer, jeg er rik, jeg er smart osv.

 

jeg er DRITT LEI ! Faen ta han og alle andre som har 150% selvtillit !

 

Ja, kjører man i 45km/t med moped i 50 sona så vil folk kjøre forbi, viser du at du har krefter til og kjøre i 60 vil ingen kjøre forbi. Har folk en trang til å kjøre forbi mopeder ?

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg ikke får sove og at det er tilnærmet klin umulig å få kontakt med jenta jeg liker :|

 

 

7118094[/snapback]

 

 

 

jeg har en sånn fin liten ting jeg pleier å gjøre når en er skikkelig kåt..

hehe, ok, alle , eller de fleste veit at damer er minst like kåte, eller kanskje mer kåte enn menn/gutter, så det en gjør er når du først har fått hun dama inn på et alene rom ved og si " jeg har så dårlig hørsel, kan vi ikke gå opp og prate litt ? " Så når du står der , så drar du ut den stive kameraten og slenger`n i hånda på hu, tar hun den ikke i munn og sutter så du tror du skal stryke med, så er hu ikke verdt det !

 

hehehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...