Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som virkelig irriterer meg er folk som kjører under fartsgrensa!

Da er dt bare å tute, blinke me lysa og fyke forbi!  Kjører de sakte nok kommer det kanskje en finger ut av vinduet mitt også XD

7120360[/snapback]

Høres akkurat ut som å sitte på med en taxi i Roma. Crazy trafikk.

Lenke til kommentar

At ting aldri virker når de skal!

At skjermkortet mitt ikke virker, at den første bestillinga på pc'en min "datt ut av en container", at jeg skriver mye feil, ninja smilefjes, at jeg postet i denne tråden og at jeg mest sansynlig ikke får dra til thailand i sommerferien.

+++

Lenke til kommentar
Ja, det er faktisk grenseløst irreterende med folk som seriøst sitter og legger ut om hvor gode de er.  :hrm:

6166337[/snapback]

Heelt enig. Jeg har en nabo og en ganske grei kamerat, han trener å er så god og sterk, eneste jeg hører er jeg tok 90kg i benken, jeg gjorde det, jeg drar damer, jeg er rik, jeg er smart osv.

jeg er DRITT LEI ! Faen ta han og alle andre som har 150% selvtillit !

Ja, kjører man i 45km/t med moped i 50 sona så vil folk kjøre forbi, viser du at du har krefter til og kjøre i 60 vil ingen kjøre forbi. Har folk en trang til å kjøre forbi mopeder ?

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg ikke får sove og at det er tilnærmet klin umulig å få kontakt med jenta jeg liker :|

7118094[/snapback]

jeg har en sånn fin liten ting jeg pleier å gjøre når en er skikkelig kåt..

hehe, ok, alle , eller de fleste veit at damer er minst like kåte, eller kanskje mer kåte enn menn/gutter, så det en gjør er når du først har fått hun dama inn på et alene rom ved og si " jeg har så dårlig hørsel, kan vi ikke gå opp og prate litt ? " Så når du står der , så drar du ut den stive kameraten og slenger`n i hånda på hu, tar hun den ikke i munn og sutter så du tror du skal stryke med, så er hu ikke verdt det !

hehehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...