Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

x dama irriterer meg idag, ho sender sjeldent melding ellers - men med en gang det går litt skeis med typen er ho helt "Hei, jeg og ... har krangla, tror ikke vi er sammen lenger" ok, hvorfor i svarte skal jeg bruke energi på å bry meg når det blei slutt for lenge siden? Im over you, u're over me.. thats it!

Lenke til kommentar

Ja, og skal du kun ha en ringetone er det umulig, for da må du melde deg inn i en eller annen drit som koster 150 og bø i måneden og ha. Selv driter jeg langt i slike tilbud og bruker mp3 sanger på mobilen som ringetone istedet. En heftig intro med Hammerfall er mye bedre som ringetone.

Lenke til kommentar
Disse idiotiske mobilringetonene de averterer på TV. Oppfordrer boikott.

Skjønner de lissom ikke at folk laster ned sanger selv lissom?

Irriterer meg over den sangen du kan kjøpe på tv.

Den går sånn her: " Chick, chick, chick, I am i little chick".

HATER DEN!!!!

Lenke til kommentar

Hehe ja, men jeg har ikke noe annet forslag til å lage hull til 120mm. Frihånd med stikksag er uaktuelt da det blir godt synlig, så jeg er opptatt av at det er så perfekt som mulig. Mener jeg har lest om andre som har gjort dette før?

Men så lenge jeg kjører sakte og rolig bør det gå greit. er jo bare et par mm tykk aluminium jeg skal borre igjennom.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Hehe ja, men jeg har ikke noe annet forslag til å lage hull til 120mm. Frihånd med stikksag er uaktuelt da det blir godt synlig, så jeg er opptatt av at det er så perfekt som mulig. Mener jeg har lest om andre som har gjort dette før?

Men så lenge jeg kjører sakte og rolig bør det gå greit. er jo bare et par mm tykk aluminium jeg skal borre igjennom.

Æsj... Dumme meg. Trodde du mente 12 cm langt metallbor.

Jeg er ikke vant med å bruke hullbor i metall, bare tre. Og selv til tre er vel ikke 12 cm veldig vanlig.

Men hvis du tegner opp en skikkelig strek med passer blir det vel greit nok med litt filing (rund fil selvfølgelig) og pussing (smergel). Aluminium er greit å jobbe med i forhold til stål.

Lenke til kommentar

Hehe, stusset litt på det jeg også, 12cm med borr er var jo voldsomt. :D

Tror faktisk jeg har 117 eller 120mm trehullbor liggende, men ikke for metall spesielt. Kommer til å merke opp ganske bra og borre i vei, skal ha tre hull. Men tror jeg kommer til å prøve først på ei aluminiumsplate før jeg begir meg ut på den virkelige oppgaven, greit å teste før man begynner.

Edit: selvfølgelig hadde jeg ikke akkurat den størrelsen i trebor så klart. Har 100mm og 125mm :(

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...