Taxmannen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du er visst ikke allergisk. Jeg har lite til overs for allergi. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 POLLENNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!BURN Så enig!! Spesielt gresspollen! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Pollen er ekkelt, blir slikt gult dritt som legger seg over alt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) PAWNZOR LIZM HUN SER IKKE GAMMEL UT LOL Endret 11. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vista ødela bildene på minnekortet mitt Eneste jeg gjorde var å sette de inn i kortleseren og skulle åpne en RAW fil. FAEN! Jeg hadde mye fint der Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 At det skal være så hinsides vanskelig å finne 117mm hullbor for metall, var innom 7 butikker og ingen hadde, kom ikke nærmere enn 114mm. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 x dama irriterer meg idag, ho sender sjeldent melding ellers - men med en gang det går litt skeis med typen er ho helt "Hei, jeg og ... har krangla, tror ikke vi er sammen lenger" ok, hvorfor i svarte skal jeg bruke energi på å bry meg når det blei slutt for lenge siden? Im over you, u're over me.. thats it! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Disse idiotiske mobilringetonene de averterer på TV. Oppfordrer boikott. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, og skal du kun ha en ringetone er det umulig, for da må du melde deg inn i en eller annen drit som koster 150 og bø i måneden og ha. Selv driter jeg langt i slike tilbud og bruker mp3 sanger på mobilen som ringetone istedet. En heftig intro med Hammerfall er mye bedre som ringetone. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 ØDELAGTE EPISODER!!! faaen så irriterende. "I was jus......... everyone kille...." blæh. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Disse idiotiske mobilringetonene de averterer på TV. Oppfordrer boikott. Skjønner de lissom ikke at folk laster ned sanger selv lissom? Irriterer meg over den sangen du kan kjøpe på tv. Den går sånn her: " Chick, chick, chick, I am i little chick". HATER DEN!!!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 At det skal være så hinsides vanskelig å finne 117mm hullbor for metall, var innom 7 butikker og ingen hadde, kom ikke nærmere enn 114mm. Det høres enda morsommere ut å bore 12 cm gjennom metall. Uten å rævkjøre boret. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hehe ja, men jeg har ikke noe annet forslag til å lage hull til 120mm. Frihånd med stikksag er uaktuelt da det blir godt synlig, så jeg er opptatt av at det er så perfekt som mulig. Mener jeg har lest om andre som har gjort dette før? Men så lenge jeg kjører sakte og rolig bør det gå greit. er jo bare et par mm tykk aluminium jeg skal borre igjennom. Endret 11. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Da kan du bruke vanlig hullsag til tre, de kan du få fritt justerbare. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hehe ja, men jeg har ikke noe annet forslag til å lage hull til 120mm. Frihånd med stikksag er uaktuelt da det blir godt synlig, så jeg er opptatt av at det er så perfekt som mulig. Mener jeg har lest om andre som har gjort dette før? Men så lenge jeg kjører sakte og rolig bør det gå greit. er jo bare et par mm tykk aluminium jeg skal borre igjennom. Æsj... Dumme meg. Trodde du mente 12 cm langt metallbor.Jeg er ikke vant med å bruke hullbor i metall, bare tre. Og selv til tre er vel ikke 12 cm veldig vanlig. Men hvis du tegner opp en skikkelig strek med passer blir det vel greit nok med litt filing (rund fil selvfølgelig) og pussing (smergel). Aluminium er greit å jobbe med i forhold til stål. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hehe, stusset litt på det jeg også, 12cm med borr er var jo voldsomt. Tror faktisk jeg har 117 eller 120mm trehullbor liggende, men ikke for metall spesielt. Kommer til å merke opp ganske bra og borre i vei, skal ha tre hull. Men tror jeg kommer til å prøve først på ei aluminiumsplate før jeg begir meg ut på den virkelige oppgaven, greit å teste før man begynner. Edit: selvfølgelig hadde jeg ikke akkurat den størrelsen i trebor så klart. Har 100mm og 125mm Endret 11. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 MYGG!!!!!!! Alle dyr/instekter er stortsett godt for noe, men ikke myggen! Hvofor skal den finnes?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er en grunn at det ikke fins en disney-film om mygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg