djgudleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Når jeg trykker "restart later" så mener jeg ikke 5 minutt senere! Drit... Endret 10. juli 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg støtter den der Kakemot ! åå som jeg misliker den... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Når jeg trykker "restart later" så mener jeg ikke 5 minutt senere! Drit... Ctrl+Shift+Escape -> Processes -> Stopp windows update prosessen. Tror den heter wuauclt.exe Forstår ikke hvor vanskelig det kan være å ha en "restart manually" knapp. Endret 10. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Folk som ringer til alle døgnets tider. Ekstra kjedelig er det vel å få tapte anrop fra skjult nummer, for så å finne ut senere at det kun var en telefonselger. Å se ung ut ... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Når jeg trykker "restart later" så mener jeg ikke 5 minutt senere! Drit... Ctrl+Shift+Escape -> Processes -> Stopp windows update prosessen. Tror den heter wuauclt.exe Forstår ikke hvor vanskelig det kan være å ha en "restart manually" knapp. TUSEN MILLIONER TAKK! Hater den forbanna oppdateringen så utrolig grenseløst. Har bare lyst til å drepe Microsoft for akkurat det, man burde vel kunne få lov til å spille litt spill uten at den dritten skal komme hele tida, og så plutselig skrur pc'en seg av. Mitt i et raid! omg.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Lurer på hvilken syk jævel som sitter og maler sånn meningsløs DRIT. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Å se ung ut ... Noe som irriterer er når en søker etter ting i Google kommer det lenker til andre søkesider med enda verre (eventuelt færre) resultat. Spesielt når en søker etter tekster til låter. Lurer på hvilken syk jævel som sitter og maler sånn meningsløs DRIT. Johan Dowski mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og jeg gjentar meg selv; aldri skal ting gå som det skal. Dette irriterer meg så grassat! Etter alt tullet med lønna (se en eller to sider tilbake) fikk jeg den faktisk som giro. Jaja, måtte betale 30 kroner for å få den ut, slik at jeg kunne betale for min nye Tatung 32'' som ventet på meg på posten. Jeg kommer hjem, rydder, støvsuger og klargjør rommet for denne deilige teknologien som skal erstatte min gamle, stygge CRT. Men gleden varte ikke lenge, for midt på skjermen lå en deilig død piksel, som en liten blå stjerne i en galakse av helt andre farger. Lurer på hva det neste blir nå... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 At så mange whiner om at de ikke har kjæreste. Hva er greia? Jeg er singel og har det helt strålende jeg. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 "Det nye magasinet"-reklamen på tv3 eller hva faen... Den er så jævli SCHTØGG!! helvete braker løs hver gang den kommer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 At så mange whiner om at de ikke har kjæreste. Hva er greia? Jeg er singel og har det helt strålende jeg. Du er det av ditt eget valg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 At så mange whiner om at de ikke har kjæreste. Hva er greia? Jeg er singel og har det helt strålende jeg. Du er det av ditt eget valg. Singel? Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Når jeg trykker "restart later" så mener jeg ikke 5 minutt senere! Drit... Irriterer meg over nesten samme problem her, bare at dette er Vista. Når du fåt påmelding, så kan du utsette den maks 4 timer, noe jeg pleier å velge, men istedenfor å trykke utsett trykker jeg på "start på nytt" ... Irriterende... Jo, så irriterer det meg at jeg sovna MIDT PÅ DAGEN nå, og våkna nå netopp -_-" Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Når jeg trykker "restart later" så mener jeg ikke 5 minutt senere! Drit... Irriterer meg over nesten samme problem her, bare at dette er Vista. Når du fåt påmelding, så kan du utsette den maks 4 timer, noe jeg pleier å velge, men istedenfor å trykke utsett trykker jeg på "start på nytt" ... Irriterende... Jo, så irriterer det meg at jeg sovna MIDT PÅ DAGEN nå, og våkna nå netopp -_-" Gjør det jeg skrev lengre opp på siden. Det er samme prosess tror jeg. Skrev Ctrl+Shift+Escape i stedet for Ctrl+Alt+Del ettersom det går direkte til taskmanager i Vista og 2000. Endret 10. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 At så mange whiner om at de ikke har kjæreste. Hva er greia? Jeg er singel og har det helt strålende jeg. Du er det av ditt eget valg. Singel? Ikke nødvendigvis. Tror nok du hadde klart å finne deg en liten gimp ganske så fort hvis du ville det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tror nok du hadde klart å finne deg en liten gimp ganske så fort hvis du ville det. Sikkert, men jeg forelsker meg sjeldent. Å ha kjæreste bare for å ha kjæreste irriterer meg mer enn de som whiner om at de ikke har det. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det som irriterer meg mest nå er at alle hybler i stavanger skal være så sabla dyre og leie, folk må vell skjønne at en student ikke har 8-13k i måneden å bruke på regninger! Mulig jeg bare må¨finne meg i det. Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 POLLENNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!! BURN Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 POLLENNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!BURN Personlig syntes jeg pollen er kjempegreier, det blir jo så fint ute når alt ute blomstrer å sånn, og når det gjerne blåser litt sånn at pollenet blir bært overalt, aah. Sommer<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg