Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herrejesus jemini, at folk i det hele tatt tar han seriøst og poster om han her sier jo mer om den personen enn om IK.

Bare den tråden gjør jo fyren intressant for min del, godt å se at ikke alle er blottet for satire og humor.

Det beste er jo at folk hisser seg opp og prøver å skjelle han ut :wee: .

Han er gjennomført underholdene og svarer seriøst og på en artig måte som gjør at "LOLOL U R DOMM" ikke akkurat gir den effekten en skulle ønske.

En tråd jeg gladelig følger med på.

Nå skal det nevnes at jeg ikke ble vurdert en gang grunnet feil sjanger iforhold til han :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Det fungerer dårlig å spille overbærende ironisk ovenfor noen du nettopp har klikket i vinkel på.

Siktet du til meg? For jeg har vel ikke klikket vinkel jeg?

Lenke til kommentar
Å herrejesus jemini, at folk i det hele tatt tar han seriøst og poster om han her sier jo mer om den personen enn om IK.

Bare den tråden gjør jo fyren intressant for min del, godt å se at ikke alle er blottet for satire og humor.

Det beste er jo at folk hisser seg opp og prøver å skjelle han ut :wee: .

Han er gjennomført underholdene og svarer seriøst og på en artig måte som gjør at "LOLOL U R DOMM" ikke akkurat gir den effekten en skulle ønske.

En tråd jeg gladelig følger med på.

Nå skal det nevnes at jeg ikke ble vurdert en gang grunnet feil sjanger iforhold til han :) .

At folk i det hele tatt tar en tråd som bedømmer andre etter deres musikksmak alvorlig, er jo latterlig, ihvertfall når IK er såpass åpenlyst sarkastisk.

Han vurderte ikke meg heller :`(

Jeg ville så gjerne skaffe en tatovering på ryggen med "I was judged by IK at teh interwebz".

Jeg liker fyren, helt oppriktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
immanuel_kant

+1 :fun:

Siktet du til meg? For jeg har vel ikke klikket vinkel jeg?

Nja, kanskje ikke i vinkel, men helt klart vel borte i hjørnet.

jaha? Er dette å klikke vinkel da i følge deg? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Og det tar du seriøst som å klikke vinkel? Jeg vet det er vanskelig å forstå ironi, sarkasme og alt det der over skriftlig form. Men jeg har jo strengt talt lagt ved en liten smiley etter setningen som strengt talt burde beskrive alvorligheten i innlegget :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Hvis noe indikerte partysmileyen syrlighet.

Du fortjener uansett all dritten du får, som hører på kristen-metal.

Skulle nesten ikke trodd du var så gammel. For det første, du får tolke og krangle om det så du vil. Og for det andre, så hører jeg ikke på let's say Demon Hunter og August Burns Red fordi de er kristne. Er ikke kristen selv. Synd at du har et så fiendtlig syn på musikk bare pga. av religion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...