Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som ikke er som deg, obviously. :|

Det er en ting med å "skinne foran eksen", som ikke har så mye med å ha ham tilbake å gjøre, men mer det at man ikke føler seg som et stakkarslig skinn fordi de er i samme rommet? Eller noe?

 

Vel... Ok, kanskje de mente det.

Alt virket bare så jævla teit på den reklamen... Det irriterer meg!

Lenke til kommentar

blir så jævla irritert på max selvgode mennesker. holder på å spy.

 

er det selvgode det heter? hvis de alltid er best i alt osv (i deres hjerne :) )

 

Edit: når man snakker om norske reklamer. Kavli Kaviar elns reklamen er FET!

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar

Reklamene som går på mtv... :mad: Jeg vil bare se litt south park :cry: De som har sett reklamene der skjønner hva jeg mener. Reklamer for mobilpiss du kan kjøpe for 30 kr uken er ille nok, men når de samme reklamene kommer hver reklamepause, noen ganger to ganger i en reklamepause så går jeg nesten bort fra tven og lager meg mat før jeg kommer tilbake og ser resten av programmet :scared:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Det kan jeg faktisk si meg enig i. Norske reklamer generelt er en deprimerende affære.

Radioreklamer da? En om mulig tristere affære, sammenhengende reklamer der du blir for forbannet på "skuespillerene" til å få med deg produktet. Når sant skal sies er det noen reklamer som er skikkelig gode.

 

100000% On topic ; Christer Falck, sug meg.

Lenke til kommentar
Og... Keegan-Michael Key.

Programleder for "Planet's Funniest Animals"

 

Du er ikke morsom! Du babler og kommer med dårlige vitser gjennom ALLE klippene!

Du ødelegger HELE dritten! Du er en forbanna taper!

 

Jeg slår av lyden når jeg ser på det der... HELVETE!!! HVEM ANSETTER SÅNNE FOLK?

 

Heeeeeeelt enig /nods.

 

Arrogante folk som tror de er guds gave til verden, og tror de kan oppføre seg som de vil. Slike folk irriterer meg så sinnsykt mye

Lenke til kommentar
Han programlederen på "Planet's Funniest Animals" er jo helt tragisk. Og lattermaskinen plapprer i ett, siden et normalt publikum ville gått ut og spydd av de fantastisk dårlige kommentarene.

Har ikke tenkt over at det kan være gøy for ... barn, da?

Det må jo være mulig for vors litt eldre å få sett på det og da ;)

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over hvor mye udugelighet jeg må omringes med i alle mulige slags jævla papirmøller om dagene.

 

ALDRI, ALDRI, ALDRI kan ting gå som det skal for meg. Alltid er det noe forbanna kødd på gang. Det siste nå, er at jeg har venta som en gal på at lønna skulle tikke inn; den samme lønna som er trekt 50% fordi jeg hadde noe rot med skattekortet, og da jeg fikk tilsendt et viste det seg å være feil. Når jeg nå så at lønnslippen lå i postkassa, var jommen ikke kontonummeret mitt satt til "0000.00.00019".

 

Hurra! Udugelige Manpower, som jeg egentlig ikke skulle ha en dritt med å gjøre, men måtte ansettes gjennom dem for å jobbe på samme sted som jeg jobbet i fjor sommer, fordi den jeg ringte til på jobb er en lat alkis (fikk jeg vite i dag). Så, jeg har altså gått ned i lønn, må forholde meg til latterlige buggete timelister som bare kan vises med Internet Explorer fordi Manpower er for lat til å sjekke stemplingsloggen fra uret på jobben.

 

Og hvorfor i faen skal de ha en bit av kaka jeg tjener, når det faen meg var jeg selv som skaffa meg en jobb? Det var jeg som måtte ringe til dem og ordne meg jobb, og ellers har Manpower bare vært til bry for meg. Så jeg får lavere lønn, for at en "veileder" med blazer og manpower-tskjorte skal komme innom jobben 2-3 ganger i uka med fingerpistolen og spørre hvordan det går? JODA FOR FAEN, DET GÅR LIKE BRA SOM I FORIGÅRS.

Lenke til kommentar

At jeg skal jobbe de neste tre dagene. Jeg hater å jobbe. Utenom pengene får jeg ikke mye ut av å jobbe. Jeg vil heller skru bil, henge med folk, drikke, daffe osv. Også irriterer det meg at jeg skal jobbe fra 10-18 på lørdag. Lørdag er min helligdag, gi meg hvile.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...