Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Så morsomt.

Jeg irriterer meg over folk som bare ler av populære brukeres humor.

 

Jeg driter i hvor "populære" folk er på forumet. Jeez... jeg syntes bare dette var sykelig umorsomt fordi jeg er drit lei folk som ramser opp skrivefeil hele tida. Og at posten var to år gammel gjør ikke saken bedre :p

 

Jeg gleder meg over folk som synes det er sykelig umorsomt å lese klageposter i en klagetråd.

Forøvrig synes det er irriterende å skrive her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg irriterar meg over radiovertar som alltid skal drive med masse tomprat når dei har sett igang ein song. Fyrst når det er gått ca 30 sek av songen, då sluttar dei å mase, og skrur opp songen. Grr! Dei avsluttar som oftast også før songen er ferdig!

Radio Norge, riiiiite?

 

 

Jeg irriterer meg grenseløst når kaffen blir kald. Setter meg end, booter data og begynner med evt surfing/prosjekt og tenkter "FY FAEN nå skal det bli godt med nytraktet kaffe og en snus" så har det gått litt for lang tid og kaffen er blitt kald, så må jeg alikevell drikke den av prinsippsak. Jeg er ikke ett steg nærmere Bruce Banner om morgenen da.

Lenke til kommentar
Radio Norge, riiiiite?

Radio Norge, P3, P4, Kanal 24, you name it!

 

Eg irriterar meg også over orddelingsfeil (eller, eg ler vel meir over det):p

Det kan umogleg vera så vanskeleg å setja to ord saman til eit ord?? Døme: Det heiter lammelår, og ikkje lamme lår (grøss og gru).

 

Edit: leif var her (sorry fBlikeng, kunne ikkje dy meg :p )

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Radio Norge, riiiiite?

Radio Norge, P3, P4, Kanal 24, you name it!

 

Eg irriterar meg også over orddelingsfeil (eller, eg ler vel meir over det):p

Det kan umogleg vera så vanskeleg å setja to ord saman til eit ord?? Døme: Det heiter lammelår, og ikkje lamme lår (grøss og gru).

 

Edit: leif var her (sorry fBlikeng, kunne ikkje dy meg :p )

Folk som failer på helt basisk grammatikk når man skal skrive noe offisielt ler jeg av, jobbsøknader, folk som lyser ut stillinger etc. Greit nok at min forum grammatikk ikke er plettfri(sikkert langtifra) men det skader ikke å lese over brev og så videre før man sender de inn.

Lenke til kommentar

Folk som ikke svarer på eposter. Nå har jeg akkurat en liten rekke med sånne saker, der det er håpløst å få noen respons. En fra sykehuset, en fra et hotell og en fra en jeg har handlet noe fra.

 

Grusomt irriterende .. i sånne tilfeller ser jeg for meg noen rotter som bare sitter der og gir blanke i dine henvendelser. Det er til å fly i flint av. :p Noe hadde gått an å ringe, men av ren provokasjon nekter jeg å bruke tellerskritt, bare for at drittsekkene skal oppnå sitt liksom :hrm:

Lenke til kommentar

En reklame på TV...

 

"Vi er for... Å skinne foran eksen"

 

JAHA? Tror du virkelig han bryr seg om hvordan du ser ut på håret, jævla kukkjerring?

Han har nok hatt seg med damer som er mye deiligere.

FAENS FITTE.

 

 

Og... Keegan-Michael Key.

Programleder for "Planet's Funniest Animals"

 

Du er ikke morsom! Du babler og kommer med dårlige vitser gjennom ALLE klippene!

Du ødelegger HELE dritten! Du er en forbanna taper!

 

Jeg slår av lyden når jeg ser på det der... HELVETE!!! HVEM ANSETTER SÅNNE FOLK?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...