phfjeld Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg kom på en ting som gjorde meg forbanna nok til å skru av tvn.De skreiv "lissom" i teksten på noe som gikk på tv3. Og da var det ikke et forsøk på "slang" eller andre ting. Blei så grusomt irritert. Så også en del orddelings feil. Orddelingsfeil? Du ser ironien i det du skrev, right? EDIT: Kunne ikke dy meg. Endret 7. juli 2008 av phfjeld Lenke til kommentar
M-J Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 irriter meg når folk drar opp 2 år gamle poster! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 irriter meg når folk drar opp 2 år gamle poster! Jeg skrev at jeg rett og slett ikke kunne dy meg. Hakuna matata, pass blodtrykket. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Irriterer at den ene gangen i året jeg vil inn på facebook.com så får jeg ikke logget inn. Flere som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Irriterer at den ene gangen i året jeg vil inn på facebook.com så får jeg ikke logget inn. Flere som har det samme problemet? Er nok bare deg, vil jeg tro. ;] Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg sitter i timesvis og gjør lite nyttige ting på div nettsted, og alt virker som det skal. Når jeg faktisk skal noe viktig på et av de nettstedene, så blir akkurat det nettstedet helt fucked og alt er jævlig tregt! HELVETE Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Uke nummer 5 på hytta. Har så langt tilbrakt 100% av ferien min på hytten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dra hjem? Irriterer meg over folk som uttaler ord avsluttende med -en når -a skal brukes. Hytten, uken, flasken, platen. Ok, jeg vet at -en kan, og med all sannsynlighet skal, brukes. Men det blir fortsatt feil når du kommer med tykk lillehammer-dialekt og: Nei, folkens, nå drar kjører vi oppover med bilen til hytten Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 a-endingen, eller rett og slett hele hunkjønnet, eksisterer ikke i vanlig bergensmål. Men hva kaller man egentlig en person fra lillehammer? Lillehamring? Guldbrandsdøl? Opplending? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 At jeg alltid sporer av, normalt sett det til det rareste av ting. Jeg satt og programmerte. Så søkte jeg på youtube for å lære meg hvordan jeg kan bruke et quadtree til optimisering av terreng. Jeg endte opp med å se på videoer av folk som flusher doruller i flytoalett. WTF!? Det gikk slik som dette: Quadtree -> DirectX shader -> water shader -> whirlpool -> toilet flush -> toilet trick on airplane. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 irriterer meg når folk sier "faen å tøft" for eksempel . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Irriterer meg over den hersens pollen allergien min. Våkner me de oppsvulma monsterøynene Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Så morsomt. Jeg irriterer meg over folk som bare ler av populære brukeres humor. Endret 8. juli 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 De har jo blitt populære av en grunn. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jævla motorfeste. Bilen min vibrerer som en gammel russisk tanks. Bah! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Så morsomt. Jeg irriterer meg over folk som bare ler av populære brukeres humor. Jeg driter i hvor "populære" folk er på forumet. Jeez... jeg syntes bare dette var sykelig umorsomt fordi jeg er drit lei folk som ramser opp skrivefeil hele tida. Og at posten var to år gammel gjør ikke saken bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg