Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My job!!

Er faen ikke rart at folk slutter. Trodde det var noe galt med de.. men jeg tok feil!

"Favorisering" er bare helt latterlig. Greit at ikke alle jobber raskt eller like effektivt, men det må da være grenser!!

 

Selv så begynte jeg å merke etterhvert at, jeg måtte gjøre og hadde mere enn de andre.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Just fucking google it. Greit at det er irriterende når folk lager tråder, spør spørsmål på msn osv. som lett kunne vært unngått ved å google det, men det finnes en hyggeligere måte å be noen søke det opp på. JFGI mener jeg blir det samme som fuck you, you're lazy, fucker.

 

Japp-japp, på tide å legge seg...

Lenke til kommentar

Googling kan være tidkrevende, for det er så mye irrelevant info der ute. Prøver selv å søke på smarte måter, men det kommer bestandig masse linker med bullcrap.

 

Irriterer meg forøvrig kraftig over finn.no. Skal se etter ledige stillinger, men nå har de funnet opp noe nytt med opplistinga. Hver stilling er flere cm. høy, noe som gjør browsinga til et slit. Og "neste side" står øverst på sida, herregud det går an å tenke litt :wallbash:

 

EDIT: Huh, har funnet ut at "neste side"-tingen herpes i Firefox, men ikke i IE. Så bra at de kun bryr seg om IE, not...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Adidas99: Du har lite å irrtere deg over skjønner jeg ? ;)

 

Jeg er den som er mest irritert i denne tråden i dag, det er jeg sikker på.

Hamsteren min har stukket av for tredje fjerde gang. I fjor var han inne i veggen, i da vår halvferdige leilighet. Nå har han pina meg gjor det igjen. Han er inni veggen!! Det mangler ei foring rundt døra, og der har han kravla inn, den sniken! :wallbash:

Han har altså tuslet fra badet til gangen. Dette må ha vært bra planlagt, fordi vi har sjeldent gangdøra åpen.

Nå må jeg fram med fella mi, og lokke ut den hamsteren. Kommer til å ta dager :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...