endrebjo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Irriterer meg over att de bare selger julebrus når det er jul Eventyrbrus er helårsutgaven av julebrus. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Derfor drikker du det ikke. Njaa, det er så ofte at det ikke finnes annen leskedrikk i huset, så det blir det stadig vekk. (blås i vann!) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vann er best når du er tørst da. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vann er nydelig når man er tørst, kom nettopp hjem og har nesten ikke drukket noe, litt brus bare, gikk nesten en liter vann ned på styrten =D Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) My job!! Er faen ikke rart at folk slutter. Trodde det var noe galt med de.. men jeg tok feil! "Favorisering" er bare helt latterlig. Greit at ikke alle jobber raskt eller like effektivt, men det må da være grenser!! Selv så begynte jeg å merke etterhvert at, jeg måtte gjøre og hadde mere enn de andre. Endret 5. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 fordi du er raskere/mer effektiv enn de andre eller tregere og burde derfor ha en bedre tilpasset arbeidsmengde? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Just fucking google it. Greit at det er irriterende når folk lager tråder, spør spørsmål på msn osv. som lett kunne vært unngått ved å google det, men det finnes en hyggeligere måte å be noen søke det opp på. JFGI mener jeg blir det samme som fuck you, you're lazy, fucker. Japp-japp, på tide å legge seg... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Googling kan være tidkrevende, for det er så mye irrelevant info der ute. Prøver selv å søke på smarte måter, men det kommer bestandig masse linker med bullcrap. Irriterer meg forøvrig kraftig over finn.no. Skal se etter ledige stillinger, men nå har de funnet opp noe nytt med opplistinga. Hver stilling er flere cm. høy, noe som gjør browsinga til et slit. Og "neste side" står øverst på sida, herregud det går an å tenke litt EDIT: Huh, har funnet ut at "neste side"-tingen herpes i Firefox, men ikke i IE. Så bra at de kun bryr seg om IE, not... Endret 6. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At jeg fortsatt må bruke en stol for å nå opp til øverste hylle i kjøkkenskapet Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At folk skriver så mye piss i denne tråden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At det ikke er nok timer i døgnet. At jeg må bæsje. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At folk irriterer seg over denne tråden irriterer meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Adidas99: Du har lite å irrtere deg over skjønner jeg ? Jeg er den som er mest irritert i denne tråden i dag, det er jeg sikker på. Hamsteren min har stukket av for tredje fjerde gang. I fjor var han inne i veggen, i da vår halvferdige leilighet. Nå har han pina meg gjor det igjen. Han er inni veggen!! Det mangler ei foring rundt døra, og der har han kravla inn, den sniken! Han har altså tuslet fra badet til gangen. Dette må ha vært bra planlagt, fordi vi har sjeldent gangdøra åpen. Nå må jeg fram med fella mi, og lokke ut den hamsteren. Kommer til å ta dager Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe, samme gjorde chinchillaen til søstra mi, gikk inn i veggen, han kom ut når den ville Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Irriterer meg at mamma ikke vil låne meg 3-400 kroner... Så jeg får kjøpt meg detta speilreflekskameraet x] Må drive å selge dritt på Finn. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At eg vil ha ny båt, men ikkje har lyst til å selge den gamle da eg bare har hatt den 1 år! Argh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Magen min... Too mutch beer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg