SemikolonP Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og hva irriterer meg? Ringelyden på mobilen. Hvorfor ikke bytte? Fordi alle de andre er 3x verre. Hver dag @ 645 våkner jeg opp med en jævlig fæl tone, men det er den beste på mobilen, så da er det ikke vits å bytte. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 blir bra irritert på det nye bussystemet i tønsberg etter at kjøpesenteret har kommet opp! Det fungerer svært dårlig, og alt virker lite gjennomtenkt. Særlig effektivt er det heller ikke Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv? 7112205[/snapback] Er det forskjell på sjåførene? er utenlandske kvinner dårligere? Eller mente du noe annet? Jeg kommer ikke til resultatet. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Irriterer meg over denne avataren Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Irriterer meg over alt jeg ikke har mulighet til å gjøre, grunnet mangel på penger. Venneforrådet i Tønsbergsområdet bare ekspanderes, og jeg trenger å ta en tur dit. Dessuten irriterer det meg at det er et helvete å årne jobb om man ikke kjenner noen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv? 7112205[/snapback] Er det forskjell på sjåførene? er utenlandske kvinner dårligere? Eller mente du noe annet? Jeg kommer ikke til resultatet. 7112265[/snapback] Hvertfall hun jeg kjørte med idag kunne var ikke akkurat skilled på rygging. Besides, når i tillegg folk spør henne om denne bussen går til "husvik" og hun sier ja, men den egentlig går til husøy, er dette bare for dårlig!! EDIT: den forbanna stygge tellmore reklamen som skal spamme alle itavisen artiklene jeg skal lese. BRENN ! Endret 20. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Irriterer meg over en overflod av polakker i Arendal som ikke kan kjøre...kjører 50 i 80 soner osv! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg elsker alt, pga jeg er en carebear! ^^ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 blir bra irritert på det nye bussystemet i tønsberg etter at kjøpesenteret har kommet opp! Det fungerer svært dårlig, og alt virker lite gjennomtenkt. Særlig effektivt er det heller ikke Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv? 7112205[/snapback] Irriterer meg det og. OT: Så du bor i Tønsberg du og? Legger du meg til på msn? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det forskjell på sjåførene? er utenlandske kvinner dårligere?Eller mente du noe annet? Jeg kommer ikke til resultatet. 7112265[/snapback] Alle er da klar over at utenlandske kvinner har fått busslappen i posten, og at de faktisk ikke kan kjøre bussen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Altså, at kvinner generelt sitter bak et busstyre er da ille nok, men at de skal være brune i huden i tillegg ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Altså, at kvinner generelt sitter bak et busstyre er da ille nok, men at de skal være brune i huden i tillegg ... 7116189[/snapback] Endelig litt ærlighet på forumet! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Altså, at kvinner generelt sitter bak et busstyre er da ille nok, men at de skal være brune i huden i tillegg ... 7116189[/snapback] Har respekt for bussjåfører jeg. De kjører de enorme klumpete monstrene dag inn og dag og og er så godt som aldri innvolvert i trafikkulykker. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 HAHA, jeg ler meg skakk, gutta Er en smule irritert over hvor dau colaen min faktisk er akkurat nå! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Irriterer meg over at de voldtar gatene i Arendal, man vet jo aldri hvor man kan gå lenger. De starter jo nye graveoperasjoner hver jævla dag.. I tillegg irriterer jeg meg over at jeg ikke finner en avatar jeg liker.. EDIT: I tillegg irriterer jeg meg over at jeg gikk på feil buss her en dag, og holdt på å ikke komme tidsnok til skolen. Heldigvis gikk bussen forbi ikke så langt fra skolen. Endret 21. oktober 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Irriterer meg noe sykt over alle enveiskjøringene i bergen sentrum. Har flyttet dit fra Nøtterøy nå, men det er enveiskjøringer og steder de graver faen meg over alt! Lenke til kommentar
rareben Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg irriterer meg over at jeg ikke er født ett år senere. Jeg forbinder 80-tallet med "søppel", mye hår og slitsom musikk. I tillegg kunne jeg nå ha gått VG1 i stedet for VK1, den nye reformen er mye bedre. + at broren min har fått seg laptop. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg irriterer meg over at jeg har glemt passordet til msn, og jeg har glemt det hemmelige svaret! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 At Serj i System of a Down ikke klarer live-opptredener skikkelig, med noen få unntak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg irriterer meg over at jeg ikke får sove og at det er tilnærmet klin umulig å få kontakt med jenta jeg liker :| Samt alle franskmenna og algerierne som msg'er meg på IRC hele tiden. Enten kommer det en tirade på fransk jeg ikke skjønner bæret av, ellers så kommer det "girl?" "I'm man 32, chat?" osv :| Samt at de snakker i vei på fransk og urdu og gudene vet hva i #Norge på DALnet. Evig frustrerende... "jalla jalla, allah akhbar" "xx, you are mother fucker" "allah will crush you" bla bla bla :| Endret 21. oktober 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg