Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir bra irritert på det nye bussystemet i tønsberg etter at kjøpesenteret har kommet opp! Det fungerer svært dårlig, og alt virker lite gjennomtenkt. Særlig effektivt er det heller ikke

 

Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv?

Lenke til kommentar
Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv?

7112205[/snapback]

 

Er det forskjell på sjåførene? er utenlandske kvinner dårligere?

Eller mente du noe annet? Jeg kommer ikke til resultatet.

7112265[/snapback]

 

 

Hvertfall hun jeg kjørte med idag kunne var ikke akkurat skilled på rygging. Besides, når i tillegg folk spør henne om denne bussen går til "husvik" og hun sier ja, men den egentlig går til husøy, er dette bare for dårlig!!

 

EDIT: den forbanna stygge tellmore reklamen som skal spamme alle itavisen artiklene jeg skal lese. BRENN !

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
blir bra irritert på det nye bussystemet i tønsberg etter at kjøpesenteret har kommet opp! Det fungerer svært dårlig, og alt virker lite gjennomtenkt. Særlig effektivt er det heller ikke

 

Bare det at bussene må_rygge_ hver gang de skal ut av stedet sitt er helt høl i trynet, og når du da har utenlandske kvinnfolk som sitter bak rattet, så kan vel det fleste komme til resultatet selv?

7112205[/snapback]

Irriterer meg det og.

 

OT: Så du bor i Tønsberg du og? Legger du meg til på msn? :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at de voldtar gatene i Arendal, man vet jo aldri hvor man kan gå lenger. De starter jo nye graveoperasjoner hver jævla dag..

 

I tillegg irriterer jeg meg over at jeg ikke finner en avatar jeg liker..

 

 

EDIT: I tillegg irriterer jeg meg over at jeg gikk på feil buss her en dag, og holdt på å ikke komme tidsnok til skolen. Heldigvis gikk bussen forbi ikke så langt fra skolen.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg ikke får sove og at det er tilnærmet klin umulig å få kontakt med jenta jeg liker :|

 

 

Samt alle franskmenna og algerierne som msg'er meg på IRC hele tiden.

Enten kommer det en tirade på fransk jeg ikke skjønner bæret av, ellers så kommer det

"girl?" "I'm man 32, chat?" osv :|

 

 

Samt at de snakker i vei på fransk og urdu og gudene vet hva i #Norge på DALnet.

 

Evig frustrerende...

 

"jalla jalla, allah akhbar"

"xx, you are mother fucker"

"allah will crush you"

 

bla bla bla :|

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...