Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men du er fremdeles utelukket blant 80% av uteplassene, og dermed er det enten fjortissklubber med alt for høy ultrasuper remix av en eller annen sang, eller å holde på hjemme. I tillegg er det en del arrangemang, osv som har 20års aldersgrense. Som 19 åring har du lov til litt mer enn en 17åring, men du faller fortsatt mellom to stoler.

Enda godt vi (les: jeg) bor i Oslo.

 

Fy fader som naboens trær irriterer meg. To høye furuer som sperrer for sola mellom klokka 1400 og 1600 over plenen bak.

Lenke til kommentar
Folk som må skryte av hvor dritta[/bold] og hvor mange dem " holdt på å gi julling" i helga. Fikk seriøst høre det hver madag i et helt skole år. Arrg. Standar star replikk er: Fy Fan så dritta jeg var i helga, husker faen meg ikke en dritt ass!! Det var bare så sjukt fett ass!

 

Åssen i helvete kan det ha hvert så forbanna kult vis man ikke husker en dritt?

 

at du skriver dritta, istedenfor drita, irriterer meg grenseløst :mad:

 

Sorry. Fiksa det nå;)

Lenke til kommentar
Tapte nettopp en auksjon på en iPhone, tapte bra akkurat på sekundet også :(

Hvir mye sto den for a?

Var på 450. Brukt, men uten en eneste skramme. Den var så vakker :(

Menmen, fant en ny en nå, får se om jeg vinner denne da^^ selv om det enda er 4 dager til.

450!? Det var jo billig ;)

Lenke til kommentar
At jeg ikke vet passordet til ruteren på jobben, så jeg ikke kan få brukt DC++. Seks megabit, og det eneste som kjører, er en nettradio. Misbruk! :)

 

Bruk rapidshare. Samme port som opera/ie/firefox tror jeg.

 

 

Hva som irriterer meg grenseløst; Fluer på pc-skjermen min!

Lenke til kommentar

Katie Melua irriterer meg.

 

"This is the closest thing to crazy

I have ever been.

Feeling twenty-two, acting seventeeeeeeeeeeeEEen. "

 

 

DET ER BARE 5 ÅRS ALDERSFORSKJELL DER FOR FAEN!!!

 

Hvis det er "CLOSEST THING TO CRAZY" så har man faen ikke gjort mye her i livet.

Brenn i helvete, Katie! Du er med på å forpeste verden med drittmusikk. :realmad:

 

Hun har jævla masete sangstemme også...

 

HELVETE!!!! :mad::angry:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

At tiden går så satans fort + at jeg ike har fått spist noe idag. ;O

 

Er ikke noe ekspert, men vil jeg bli mer våken hvis jeg eter noe nå, enn å ikke ete noe? Er trøtt, og jeg skal ganske tidlig opp. Men samtidig, må jeg har noe maaat!

 

Maten er pizza ;OO

Lenke til kommentar

Anastacia?

 

Hu har så evig stygg sangstemme..

 

Edit: Tanta mi irriterer meg

 

Jeg solgte pspen min og ipoden min til søskenbarnet mitt for 1200, så syntes tanta mi at det var altfor dyrt og så sa hun at hun ville ha 700 kr igjen av de 1200.

Så det hun sa var at jeg skulle selge pspen med mange spill og ipoden for 500 kr!

 

L to the atterlig.

Endret av langkaas
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over ting jeg ikke får til å fungere. Jeg irriterer meg faktisk så mye over det at jeg kan finne på å lage en tråd hvor jeg ber om hjelp, putte en lenke til tråden i signaturen min, for så å skrive om det i flest tråder mulig uten å gå off-topic.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...