Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Eg har ikkje katt. Men eg klarte sjølvsagt å knekke vaskestauren der eg vikarierer som vaskehjelp, samt at eg klarte å øydeleggje skateboardet mitt. Føler liksom alt går så strålande for tida. :fun:

 

Edit: typo.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som må skryte av hvor drita og hvor mange dem " holdt på å gi julling" i helga. Fikk seriøst høre det hver madag i et helt skole år. Arrg. Standar star replikk er: Fy Fan så dritta jeg var i helga, husker faen meg ikke en dritt ass!! Det var bare så sjukt fett ass!

 

Åssen i helvete kan det ha hvert så forbanna kult vis man ikke husker en dritt?

Endret av Mr.Dahl
Lenke til kommentar
Folk som må skryte av hvor dritta og hvor mange dem " holdt på å gi julling" i helga. Fikk seriøst høre det hver madag i et helt skole år. Arrg. Standar star replikk er: Fy Fan så dritta jeg var i helga, husker faen meg ikke en dritt ass!! Det var bare så sjukt fett ass!

 

Åssen i helvete kan det ha hvert så forbanna kult vis man ikke husker en dritt?

 

Eg spydde FEM gangår i helgå!!!1!1oneoneexclamationmark!1

 

 

 

On topic:

 

Lillebrødre som krangler hele tiden! Normalt sett om helt trivielle ting. Gjerne hvor en av dem prøver å bestemme over den andre.

 

 

Fluer.

 

 

Veps. Bier er greie og humler er bare noen små bamser, de stikker jo aldri. (Bortsett fra den jeg trokket på en gang, men det fortjente jeg uansett) Men veps derimot, små flygene djevler som eksisterer bare for èn ting: Å irritere. Hater de.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Folk som må skryte av hvor dritta[/bold] og hvor mange dem " holdt på å gi julling" i helga. Fikk seriøst høre det hver madag i et helt skole år. Arrg. Standar star replikk er: Fy Fan så dritta jeg var i helga, husker faen meg ikke en dritt ass!! Det var bare så sjukt fett ass!

 

Åssen i helvete kan det ha hvert så forbanna kult vis man ikke husker en dritt?

 

at du skriver dritta, istedenfor drita, irriterer meg grenseløst :mad:

Lenke til kommentar

Fluer!

 

Klassisk eksempel:

En flue lander på meg, eller i nærheten av meg: Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Jeg slår etter den, men bommer i 7 av 10 tilfeller.

I 7 av 10 tilfeller flyr den unna, og lander på nesten samme plass. Rince and repeat.

 

BZZZZZZZZZZZZZZZ!

Lenke til kommentar

Ja, men du er fremdeles utelukket blant 80% av uteplassene, og dermed er det enten fjortissklubber med alt for høy ultrasuper remix av en eller annen sang, eller å holde på hjemme. I tillegg er det en del arrangemang, osv som har 20års aldersgrense. Som 19 åring har du lov til litt mer enn en 17åring, men du faller fortsatt mellom to stoler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...