Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, jeg har bare en skrugreie og setter den på en gitt temperatur. Så hver gang jeg skrur på dusjen tar det 4-5sek så er det samme temperatur som sist gang jeg brukte den, genialt. :D Skru av dusjen nei, det er uaktuelt, lar den stå på selv om jeg såper meg inn.

Har ordentlig dusj hjemme. Men det gjør det ikke mindre spy å stå i slike dusjer når man kommer til hus eller hytter som har det.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Elever som bråker i timen slik at det er vanskelig å høre hva læreren sier. Det synes jeg er en ting som irriterer så grenseløst!

Ja, helt enig, jeg er ikke sånn lissom :whistle:

 

JEG VEIT!!

 

 

:whistle:

 

Får vel... prøve å bedre meg til tiende klasse. Men det har seriøst meg noe å gjøre med lærerne.. De har en sånn Aura som setter deg inn i en situasjon hvor du nekter å høre på dem. Mens med gode lærere (I de fleste tilfeller, mannlige) Hører jeg fint på...

 

Har vel mest med respekt å gjøre methink.

 

 

 

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Når me er inne på lærarar: Dårlege lærarar irriterar meg!! Me hadde ein på ungdomsskulen som gjekk frå å vera røyrleggjar til å bli lærar. Det viste seg at det ikkje var noko godt karriereval. I tillegg til sin dårlege humor, lærte eg absolitt ingenting av han. Usj..

 

Har også ein på VGS. Eg sat oppe lenge ei natt for å øve til ein historieprøve, og dagen etter følte eg meg svært godt førebudd, og ganske sjølvsikker etter at prøven var levert inn. Resultatet vart 3+ :mad:

Og ikkje nok med det! Ein kamerat i klassen hadde ikkje øvd i det heile på prøven, så derfor hadde me ein liten samtale rundt stoffet ein liten halvtime før prøven (me hadde fått øvingsspørsmål, så då gjennomgjekk me dei). Dette hjalp for så vidt både meg og han, men eg hadde aldri trudd han skulle få 4+!! Woot!?

Lenke til kommentar
Helvetes forbanna drittunger!!!! De dro tilbake til østlandet i går kveld, og først i dag la jeg merke til at halve diskanten var trøkket inn. De gjorde det samme med en annen høyttaler i fjor.

Så da får jeg sitte og knote med sportsteip resten av kvelden. :realmad:

Grrrr! :realmad:

Lenke til kommentar

Husker en gang det var en i klassen som stirra på skrivebordet mitt. Han fikk øye på en mappe som het "source".

 

 

"Hva skal du med Source?"

 

"Source? Hva mener du?"

 

"Counter-strike Source..."

 

"Jeg har ikke det."

 

"Jo, der" *peke på mappa"

 

 

DET FINNES FOR FAEN MEG ANDRE TING SOM KAN HETE SOURCE...

 

Det verste var at han gjorde det to ganger i løpet av halvåret.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...