kloningen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da skulle dere sett Rapidshare sin for en måned tilbake.. uff.. Nå har de uten sånne koder da :] Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Når folk skriver prikk over "j" og "i" når det er blokk-bokstaver! Når det er blokk-bokstaver, så er det blokk-bokstaver! Om man har dysleksi, så er man så klart unnskyldt! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hard avføring, brukte vel et kvarter på dass på 2-3 kabler Endret 30. juni 2008 av thadon Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Me2, brenner i rassen atm :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Når folk skriver prikk over "j" og "i" når det er blokk-bokstaver! Når det er blokk-bokstaver, så er det blokk-bokstaver! Om man har dysleksi, så er man så klart unnskyldt! Hvorfor det? Dysleksi har da ingenting å gjøre med hvordan man skriver bokstavene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dysleksi unnskylder alt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det irriterer meg at folk alltid skal hakke på meg for at jeg spiller wow i "Ban brukeren over deg-tråden" Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg irriterer meg over ... MSN samtaler som begynner slik: "hei" "hva gjør du på?" Som jeg enten ignorerer eller svarer med et defaultsvar som f. eks: "leser på digg/hw/etc..." Ofte avsluttet rett etterpå med: "ok" "snakkes" Hater spørsmål om hva jeg driver med. --- Folk som ikke kan takle at jeg ikke har samme interesser som dem. F. eks: Fotball, diverse musikk, osv... --- Folk som begynner å klage om rasisme når man bare nevner statistisk data, kulturelle forskjeller eller liknende. --- At mine (ny)norsk, gym, tysk, andre irrelevante karakterer skal bestemme hvor godt egnet jeg er til å studere realfag. Hvorfor søke på en linje og velge noen ekstra fordypningsfag, hvorfor ikke gjøre alt til fordypningsfag? Så kan universitetene bestemme hvilke fag jeg bør ta. Alt det andre er enten ubrukelig eller noe jeg lærer på egenhånd uansett. Endelig ferdig med videregående nå i hvert fall, håper jeg kommer inn på universitetet jeg har søkt på. --- At jeg ikke klarer å konsentrere meg. Sporer jo av hele tiden. Hjelper kaffe på konsentrasjonen? Vet det stimulerer andre funksjoner i hjernen, som evnen til å lære. EDIT: Glemte et spørsmålstegn. Endret 1. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 At jeg ikke finner igjen mobilen min, irriterer meg max akkurat nå! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da skulle dere sett Rapidshare sin for en måned tilbake.. uff..Nå har de uten sånne koder da :] Den med kattene og hundene er ille Men kattene er søte Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur. Og når man skal skru av vannet for å såpe seg inn må man justere den på nytt. Hater det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 skru av vannet for å ta på såpe? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 At hver dag som går så nærmer vi vors skolestart Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur. Hater det. JA! Husker engang jeg glemte at det var sånn dusj, så når jeg skulle slå den av, skrudde jeg ned den blåe...Resulterte i et høyt høyt høyt smertende skrik. grøss Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur. Og når man skal skru av vannet for å såpe seg inn må man justere den på nytt. Hater det. Det der er langt fra like irriterende som vaskene med én tut for kaldt og én tut for varmt. Hva i helvete skal man gjøre hvis man ikke gidder å fylle opp vasken? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 skru av vannet for å ta på såpe? Tar jeg såpe på mens vannet renner får jeg jo ikke såpet hele meg inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Å måtte jobbe ute med snekkerfirmaet i pissregn ! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Når de som liker trance sier at rock er lite kreativ musikk Da går mine tanker slik: Hvor kan jeg finne nærmeste stålrør? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur. Og når man skal skru av vannet for å såpe seg inn må man justere den på nytt. Hater det. Hahaha, jeg har bare en skrugreie og setter den på en gitt temperatur. Så hver gang jeg skrur på dusjen tar det 4-5sek så er det samme temperatur som sist gang jeg brukte den, genialt. Skru av dusjen nei, det er uaktuelt, lar den stå på selv om jeg såper meg inn. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Mopedister irriterer meg iblant, ikke alle men det finnes noen idioter som er helt borte på en moped/motorisert-kjøretøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg