Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over ...

 

MSN samtaler som begynner slik:

"hei"

"hva gjør du på?"

Som jeg enten ignorerer eller svarer med et defaultsvar som f. eks: "leser på digg/hw/etc..."

Ofte avsluttet rett etterpå med:

"ok"

"snakkes"

Hater spørsmål om hva jeg driver med.

 

---

 

Folk som ikke kan takle at jeg ikke har samme interesser som dem. F. eks: Fotball, diverse musikk, osv...

 

---

 

Folk som begynner å klage om rasisme når man bare nevner statistisk data, kulturelle forskjeller eller liknende.

 

---

 

At mine (ny)norsk, gym, tysk, andre irrelevante karakterer skal bestemme hvor godt egnet jeg er til å studere realfag. Hvorfor søke på en linje og velge noen ekstra fordypningsfag, hvorfor ikke gjøre alt til fordypningsfag? Så kan universitetene bestemme hvilke fag jeg bør ta.

 

Alt det andre er enten ubrukelig eller noe jeg lærer på egenhånd uansett.

 

Endelig ferdig med videregående nå i hvert fall, håper jeg kommer inn på universitetet jeg har søkt på.

 

---

 

At jeg ikke klarer å konsentrere meg. Sporer jo av hele tiden.

 

Hjelper kaffe på konsentrasjonen? Vet det stimulerer andre funksjoner i hjernen, som evnen til å lære. :hmm:

 

 

EDIT: Glemte et spørsmålstegn.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur.

 

Hater det. :mad:

 

JA!

Husker engang jeg glemte at det var sånn dusj, så når jeg skulle slå den av, skrudde jeg ned den blåe...Resulterte i et høyt høyt høyt smertende skrik. grøss

Lenke til kommentar
De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur. Og når man skal skru av vannet for å såpe seg inn må man justere den på nytt.

 

Hater det. :mad:

Det der er langt fra like irriterende som vaskene med én tut for kaldt og én tut for varmt. Hva i helvete skal man gjøre hvis man ikke gidder å fylle opp vasken?
Lenke til kommentar
De helvetes dusjene som har to brytere man må ta opp for å få vann: en for varmtvann, en for kaldvann. Man bruker jo et minutt på å justere riktig temperatur. Og når man skal skru av vannet for å såpe seg inn må man justere den på nytt.

 

Hater det. :mad:

 

Hahaha, jeg har bare en skrugreie og setter den på en gitt temperatur. Så hver gang jeg skrur på dusjen tar det 4-5sek så er det samme temperatur som sist gang jeg brukte den, genialt. :D Skru av dusjen nei, det er uaktuelt, lar den stå på selv om jeg såper meg inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...