Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chokke: Kvifor heng du deg så voldsomt opp i kommentaren til fBlikeng? Eg irriterar meg over slike som skal krangle over småting på internett. I tillegg skreiv du jo dette:

"Hvis folk bare kunne holde kjeft om andre sjangre enn de en selv foretrekker ville verden vært et bedre sted."

Var det ikkje akkurat det du gjorde i ditt forrige innlegg?

 

Men eg er absolutt einig, musikk er individuelt, og det er unødvendig å kritisera andre sin musikksmak.

Lenke til kommentar
Chokke: Kvifor heng du deg så voldsomt opp i kommentaren til fBlikeng? Eg irriterar meg over slike som skal krangle over småting på internett. I tillegg skreiv du jo dette:

"Hvis folk bare kunne holde kjeft om andre sjangre enn de en selv foretrekker ville verden vært et bedre sted."

Var det ikkje akkurat det du gjorde i ditt forrige innlegg?

Ved å dytte inn nok nedlatende ord håpet jeg at useriøsiteten ble oppfattet. Grunnen til at jeg kommenterte det fBlikeng sa er fordi at det bidrar ikke positivt når alle går rundt med sin lille boble om musikk, og kategoriserer folk avhengig av hva de hører på. Hadde håpet på at fBlikeng hadde vilje til å forstå at "den musikken" er "sånn og sånn" og det finnes ikke unntak, og fordi jeg faktisk hører på "sånn" musikk. Jeg kan simplifisere andre sjangre på samme måte, noe jeg prøvde å gjøre over.

 

"Hvis folk bare kunne holde kjeft om andre sjangre enn de en selv foretrekker ville verden vært et bedre sted."

Med det mente jeg nedlatende eller enkligjøre andre sjangre en ikke har samme forhold til av de en foretrekker.

Lenke til kommentar
"Hvis folk bare kunne holde kjeft om andre sjangre enn de en selv foretrekker ville verden vært et bedre sted."

Med det mente jeg nedlatende eller enkligjøre andre sjangre en ikke har samme forhold til av de en foretrekker.

 

Vel, det var vel det du gjorde ved å skrive dette:

"Jeg hater alle kukhuer som dundrer litt løs på en tromme og gitar og brøler noe skvip inn i mikrofonen og kaller det metall og rock, som er to sider av samme sak"

 

Men uansett, la oss leggje dette bak oss, og vere einige om at musikksmak er forskjellig frå person til person.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Jeg hater når personer må nevne ting bare for å nevne at de har gjort det, vise fram at de vet noe om det osvosv.

 

Ctrl-v-tråden er et perfekt eksempel. Irriterer noe grenseløst at det er folk der som oppdaterer annenhvert minutt, bare for å vise til verden at slikt ser jeg, hører, liker jeg osvosv..

 

There. I said it.

Lenke til kommentar
Jeg hater når personer må nevne ting bare for å nevne at de har gjort det, vise fram at de vet noe om det osvosv.

 

Ctrl-v-tråden er et perfekt eksempel. Irriterer noe grenseløst at det er folk der som oppdaterer annenhvert minutt, bare for å vise til verden at slikt ser jeg, hører, liker jeg osvosv..

 

There. I said it.

Hva?! Det er jo den hellige gral for e-penor.

Det er jo så interessant å se alt alle limer inn fra Lekeplassen. You know who...

Lenke til kommentar
Jeg hater når personer må nevne ting bare for å nevne at de har gjort det, vise fram at de vet noe om det osvosv.

 

Ctrl-v-tråden er et perfekt eksempel. Irriterer noe grenseløst at det er folk der som oppdaterer annenhvert minutt, bare for å vise til verden at slikt ser jeg, hører, liker jeg osvosv..

 

There. I said it.

So true !

Lenke til kommentar

Jævla drittmåser som kommer tilbake år etter år, uten å skjønne tegninga. Hvert eneste år blir det til at jeg ikke kan gå ut døra uten en hylende måse etter meg. Med en gang jeg går ut døra begynner en måse å gaule, slik at selve modermåsen blir alarmert (slik som i Black Hawk Down når ungen med radioen varsler at helikoptrene er på vei). Og så bryter helvete løs. Etterhvert blir den mer og mer rabiat (mange folk som går her i området), og følger etter deg langt pokker i vold. Så tidligere i dag en bande med måser som stupte etter en unge som skulle spille fotball på løkka like ved. :wallbash:

Lenke til kommentar

Fluer ? FLUER OG MER FLUER!

jeg blør snart neseblod av all kløinga de forårsaker

 

Edit: Etter å kjølt meg ned etter det blindende raseriet jeg hadde for fluene så leste jeg inlegget ovenfor. Og jeg må si meg enig! Hadde et tilfelle i dag med litt for mye anstrenging.

Endret av Twinkle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...