Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heng opp netting i vinduene da. Irriterer meg forresten at vepser alltid skal klare å finne veien inn det ene vinduet jeg har åpent, og aldri klare å komme ut samme vindu igjen. Neida vi står å stanger i alle de stengete vinduen i en times tid først, uten og selvfølgelig prøve det vinduet den kom inn igjennom. Det flyr de elegant forbi og prøver vinduet rett ved siden av.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Jeg snakker ikke om sjanger i det hele tatt. Jeg sier bare at det å ta en annen artists låt og legge til ei basstromme og en hihat som går i ett gjennom hele låta ikke er særlig kreativt.

Men her inkluderer du ikke alle remixer og du kan utifra dette ikke si at "å remixe en sang" er lite kreativt. Om en gjør det på den måten, ja da er det ene tilfellet lite kreativt, men det impliserer ikke at alle andre remixer er lite kreative.

Lenke til kommentar

Vel, da får jeg unnskylde og heller si at det jeg hadde i tankene var det jeg nevnte i forrige innlegg. :)

 

Må innrømme det at jeg ikke har så jævli peiling på akkurat det området, så beklager på den. Fant en litt... "hellig" låt som var ødelagt litt på youtube, og ble da litt irritert.

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
at alt av venner,kompiser, damer, naboer og alt annet som er moro å sosialisere med er på ferie mens jeg er stuck på jobb i sommer :(

 

Samme her!

 

Veit dette er nemnt tidlegare i tråden, men eg irriterar meg stadig over idiotiske bilistar i trafikken som overser oss mopedistar/motorsyklistar! Dette gjeld spesielt høgreregelen. Eg bruker forkjørsretten min, men bilar som kjem til høgre for meg brøyter seg stadig fram! Har også opplevd at bilistar har oversett meg når eg køyrer på ein forkjørsveg, noko som fører til at eg må bråbremse. EG SKJØNAR IKKJE AT DET GÅR AN!

Lenke til kommentar

DRØMMER irriterer meg.

 

Saaatan som jeg blir irritert på det der. Man drømmer om noe man synes er jælig fett/deilig hva enn det måtte være :D

men, så plutselig våkner man og etter 2 sec har godt, tenker man bare "FAAAEN" Og prøver desperat å sove igjen. Men så er det jo om drømmen man vil "fortsette" der man glappp eller om man bare sover videre/få en ny drøm.

 

 

 

En annen ting er å se foreldere sier "Nei, det er ikke alkohol.. det er brus". Hvorfor kan de ikke bare si at det er alkohol.. redd for at barna hater dem? de gjør jo det bare værre for dem selv. Barn ser det jæævlig lett.

Lenke til kommentar
Vel, da får jeg unnskylde og heller si at det jeg hadde i tankene var det jeg nevnte i forrige innlegg. :)

 

Må innrømme det at jeg ikke har så jævli peiling på akkurat det området, så beklager på den. Fant en litt... "hellig" låt som var ødelagt litt på youtube, og ble da litt irritert.

 

Link? At en remix er dårlig så er alle det, og at det er like lite kreativt, det er å generalisere. Det finnes talentløse hobbymusikere som lager remixer, og det finnes talentfulle (hobby)musikere som lager gode remixer.

 

Her er et eksempel på en god remix imo.

 

Dessuten er det ikke så veldig lett å lage dem heller :yes:

Lenke til kommentar
DRØMMER irriterer meg.

 

Saaatan som jeg blir irritert på det der. Man drømmer om noe man synes er jælig fett/deilig hva enn det måtte være :D

men, så plutselig våkner man og etter 2 sec har godt, tenker man bare "FAAAEN" Og prøver desperat å sove igjen. Men så er det jo om drømmen man vil "fortsette" der man glappp eller om man bare sover videre/få en ny drøm.

 

 

 

En annen ting er å se foreldere sier "Nei, det er ikke alkohol.. det er brus". Hvorfor kan de ikke bare si at det er alkohol.. redd for at barna hater dem? de gjør jo det bare værre for dem selv. Barn ser det jæævlig lett.

 

Hehe, kjenner meg godt igjen! I tillegg så er det som regel sånn at dei gode drømmane gløymer ein som oftast få sekund etter at ein har stått opp, mens dei vonde ikkje er så lett å gløyme!

Lenke til kommentar

Bleh stick to the original!

DETTE ER MIN MENING OG MÅ IKKE NØDVENDIGVIS VÆRE DIN:

Syns all Trance og DJ-teit-fjortiss-navn dj'er... Remix på trancemåten er noe av det værste skvipet jeg noengang har hørt!...

Men "Remakes" som FOR EKSEMPEL Johnny Cash - Heart of gold, den er i min menign bedre enn orginale Neil young's sin.

 

Aaah:]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...