Turtlis Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Irritert over at jeg kastet bort 1 t 20 min i går. Så Cloverfield. Makan til dritfilm?? Har hørt så mye bra om den fra venninner, men de må ha dårlig smak når det kommer til film :!: Denne var en stoor skuff. 'Hjelp et monster. la oss løpe og komme oss i 'sikkerhet'... Jah, der slutta den Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Akkurat. Og det verste var at ei jente hadde sendt meg ei melding i tolvtiden og jeg skulle til byen i dag. Men hadde ikke batteri på mobilen så hørte verken den eller alarmen. Huff. ai, den var litt sur da. Har ikke akkurat noe råd å komme med siden jeg sliter med det samme selv til tider. Og det irriterer meg. Hvorfor klarer jeg bare ikke å stå opp i helgene når jeg våkner i 9-10 tia? Fortsetter bare å halvdøse og plutselig er klokka passert tolv og kansje mer før jeg klarer stå opp. Kansje jeg har for behagelig seng. Hm, kansje jeg skal prøve å hive ut madrassen og se hvordan det går, da kommer jeg meg sikkert opp i 8 tia regner jeg med. Endret 26. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hellas-fotball! Enig, i det ja. Det er jo helt tragisk å se på. Glad jeg ikke kommer fra Hellas for å si det sånn... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hva har grekerne gjort? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hva har grekerne gjort? Har du sett noen av kampene til Hellas i dette EM'et? Hvis du har det, så har du sett at de legger seg bakpå, satser på det defensive, prøver ikke å spille fotball framover på banen og håper på en kontring slik at de kan vinne 1-0 hvis de er heldige... Endret 26. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Står opp ved 11-tiden, men kommer meg aldri ut av senga før klokka 12-13... Blir ofte til at jeg bare ligger der og slapper av, gjerne med laptopen (HELVETES LAPTOP) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 At jeg overhodet ikke klarer å sette ord på litt dypere emner. Treern i norsk skriftlig var vel fortjent.. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Velkommen i klubben. Norsk er ikke noe for oss realister. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Velkommen i klubben. Norsk er ikke noe for oss realister. Burde kunne uttrykke oss med matematiske symboler, eventuelt symboler. Godt vi har enkle serier som My Name is Earl for å koble av Endret 26. juni 2008 av chokke Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 De skal alltid gjøre ting så vanskelig. For å finne spenningstoppen er det bare å ta d(novelle)/d(tekst) og sette på fortegnsskjema men OOH NEEI vi må se på hva teksten betyr. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 De skal alltid gjøre ting så vanskelig. For å finne spenningstoppen er det bare å ta d(novelle)/d(tekst) og sette på fortegnsskjema men OOH NEEI vi må se på hva teksten betyr. Nettopp. Man analyserer ikke F = yMm/r2 . Det er definert. M kan ikke tilfeldigvis også implisere at 6 er redd for 7. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 At man kan finne så mye feete stash på hotelrommene. Alt fra DildoxD til mp3spillere til pænger. Frister så jævlig å ta de og putte dem ned i lomma.. men cant. Hvis det har gått 1 år så får man det man har funnet ;D Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg skriver nesten helt grammatisk korrekt på prøver! Fikk 2 i Norsk. Beklager at jeg ikke klarer å analysere en roman. Kanskje jeg ikke forstår helt hva forfatteren tenker. Norsk ligner mer på spiritisme, spør du meg. Noe annet som irriterer meg: Jeg skal over et gangfelt, der man må trykke på en knapp for at det skal bli grønn mann. Jeg trykker på knappen, og venter litt. Det kommer en person på andre siden. Han trykker på knappen. FAEN DA! Tror han virkelig at jeg er så dum at jeg ikke trykker på? Det er jo han som ikke ser at det er et jævla lys rett over knappen, som indikerer at noen har trykt på... Endret 27. juni 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Knapper er tøffe ting som en ikke kan ennet enn trykke på. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hahah, det der ser jeg hver eneste dag på vei til jobb. Må nesten le litt over hvor distre enkelte folk er. Endret 27. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 I forrige uke fant jeg en lyskryss-knapp som pep høyt hver gang jeg trykket på den, selv om det lyste og den hadde registrert trykk før. Jeg ble stående og trykke mange ganger på den mens jeg ventet. En sånn morsom touch-knapp. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 At jeg klarte å ødelegge headsettet mitt i sted. Selvfølgelig på lørdags kveld, og må sitte fram til mandag med et råttet Biltema-headsett til 99,- som jeg hadde liggende i skuffen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 At jeg sitter å vorser aleine. Faen så kjedelig Håper byn blir bra! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 at alt av venner,kompiser, damer, naboer og alt annet som er moro å sosialisere med er på ferie mens jeg er stuck på jobb i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg