Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irritert over at jeg kastet bort 1 t 20 min i går. Så Cloverfield. Makan til dritfilm??

Har hørt så mye bra om den fra venninner, men de må ha dårlig smak når det kommer til film :!: Denne var en stoor skuff.

'Hjelp et monster. la oss løpe og komme oss i 'sikkerhet'... Jah, der slutta den :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat. Og det verste var at ei jente hadde sendt meg ei melding i tolvtiden og jeg skulle til byen i dag. Men hadde ikke batteri på mobilen så hørte verken den eller alarmen. Huff.

 

ai, den var litt sur da. Har ikke akkurat noe råd å komme med siden jeg sliter med det samme selv til tider. Og det irriterer meg. Hvorfor klarer jeg bare ikke å stå opp i helgene når jeg våkner i 9-10 tia? Fortsetter bare å halvdøse og plutselig er klokka passert tolv og kansje mer før jeg klarer stå opp.

 

Kansje jeg har for behagelig seng. Hm, kansje jeg skal prøve å hive ut madrassen og se hvordan det går, da kommer jeg meg sikkert opp i 8 tia regner jeg med. :)

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Hva har grekerne gjort?

Har du sett noen av kampene til Hellas i dette EM'et? Hvis du har det, så har du sett at de legger seg bakpå, satser på det defensive, prøver ikke å spille fotball framover på banen og håper på en kontring slik at de kan vinne 1-0 hvis de er heldige...

Endret av Aye
Lenke til kommentar
De skal alltid gjøre ting så vanskelig. For å finne spenningstoppen er det bare å ta d(novelle)/d(tekst) og sette på fortegnsskjema men OOH NEEI vi må se på hva teksten betyr. :(

Nettopp.

Man analyserer ikke F = yMm/r2:roll: . Det er definert. M kan ikke tilfeldigvis også implisere at 6 er redd for 7.

Lenke til kommentar

Jeg skriver nesten helt grammatisk korrekt på prøver!

Fikk 2 i Norsk.

 

Beklager at jeg ikke klarer å analysere en roman.

Kanskje jeg ikke forstår helt hva forfatteren tenker.

 

Norsk ligner mer på spiritisme, spør du meg.

 

 

 

 

Noe annet som irriterer meg:

 

Jeg skal over et gangfelt, der man må trykke på en knapp for at det skal bli grønn mann.

Jeg trykker på knappen, og venter litt. Det kommer en person på andre siden.

Han trykker på knappen.

 

FAEN DA! Tror han virkelig at jeg er så dum at jeg ikke trykker på?

Det er jo han som ikke ser at det er et jævla lys rett over knappen, som indikerer at noen har trykt på...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...