Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At min (rykende ferske)kjæreste kanskje ender opp i Lillehammer til høsten, mens jeg skal til Bergen :/

Hun har rett rundt 55 studiepoeng, men kravet for å komme inn på juss i bergen i fjor var 55,3. Vet dere om poenggrensene er det laveste noen av de som kom inn hadde, eller om det ble snittet???? Håper det er snittet, og at dama ender på venteliste for så å komme inn.

 

Trenger trøstende ord ... :cry:

Skal passe på henne, jeg. :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som det er Tahitifestival her er jeg nazi!

Idioter parkerer på MITT territorium (det er sperring slik at folk ikke skal parkere her), er ganske irriterende.

Jeg husker ikke hvor mange ganger jeg i fjor kjefta på folk og pekte på "kun for beboere i ***" skiltet. I går var det pina meg en hel flokk som prøvde seg.

 

Folk som ikke kan å parkere er det værste som fins.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Det verste jeg veit er folk som grunnløst lar sin irritasjon gå ut over meg når jeg er på jobb(jobber på esso), folk uansett, hver dag, er irritert over et eller annet uansett hva det er. Det beste jeg fikk var her om dagen når kortet til ei dame ikke funka: "Hvis kortet ikke funker nå har du et problem". Jeg svarte med: "Har jeg et problem? Jeg gir vel blanke faen i om du får betalt, det er dine penger".

Lenke til kommentar

Hahaha, det er kanskje det dummeste.. folk som er å handler etc, og blir irritert når noe som er DEMS ikke funker som det skal, eller at dem ikke har forskjellige mat-typer eller noe, "HAR DERE IKKE MERE BRØD" og klokka er 6 på kvelden.

 

 

Deilig å få ut litt av irritasjonen ;)

Lenke til kommentar
Hahaha, det er kanskje det dummeste.. folk som er å handler etc, og blir irritert når noe som er DEMS ikke funker som det skal, eller at dem ikke har forskjellige mat-typer eller noe, "HAR DERE IKKE MERE BRØD" og klokka er 6 på kvelden.

 

 

Deilig å få ut litt av irritasjonen ;)

 

Ja haha, den får vi til og med på stasjonen. "Har dere ikke ferdigstekt brød? Herregud!" Får lyst til å kaste et halvstekt brød etter dem.

 

Ja kjenner det er litt deilig å få det ut:p Kona til sjefen(som også jobber på esso) hadde skjelt ut en mann som hadde kjefta på henne, etter det har han vært from som et lam.

Lenke til kommentar
Det verste jeg veit er folk som grunnløst lar sin irritasjon gå ut over meg når jeg er på jobb(jobber på esso), folk uansett, hver dag, er irritert over et eller annet uansett hva det er. Det beste jeg fikk var her om dagen når kortet til ei dame ikke funka: "Hvis kortet ikke funker nå har du et problem". Jeg svarte med: "Har jeg et problem? Jeg gir vel blanke faen i om du får betalt, det er dine penger".

Lite tips: Det er lov å svare på en måte som gjør at du framstår som hyggelig til tusen, samtidig som om hun skjønner at det er hun som egentlig driter seg ut.

 

Den måten du svarte på var ikke blant disse.

Lenke til kommentar
Det verste jeg veit er folk som grunnløst lar sin irritasjon gå ut over meg når jeg er på jobb(jobber på esso), folk uansett, hver dag, er irritert over et eller annet uansett hva det er. Det beste jeg fikk var her om dagen når kortet til ei dame ikke funka: "Hvis kortet ikke funker nå har du et problem". Jeg svarte med: "Har jeg et problem? Jeg gir vel blanke faen i om du får betalt, det er dine penger".

Lite tips: Det er lov å svare på en måte som gjør at du framstår som hyggelig til tusen, samtidig som om hun skjønner at det er hun som egentlig driter seg ut.

 

Den måten du svarte på var ikke blant disse.

 

Veldig klar over det, og jeg står jo og smiler til tusen hele dagen. Men denne dama hadde vært frekk fra første stund uansett hvor hyggelig jeg prøvde å svare, og da gidder ikke jeg gi noe tilbake.

Lenke til kommentar

I jobben min hender det jeg får en trang til å svare frekkt til folk som ringer hvis de er frekke til meg, men i min jobb ville det vært svært lite lønnsomt. Det beste er å holde slikt inni seg, og heller dele den ubehagelige opplevelsen med en kollega som forstår deg. Eller du kan flire av kunden ETTER at vedkommende har gått.

 

Jeg handla på rema for en stund siden og kunden foran meg var av typen UFORDRAGELIG. Jeg veksla ETT blikk med han i kassa og blikket sa mer enn tusen ord. "For en idiot"-sa vi til hverandre med øynene. Etter at kunden foran var borte kunne jeg kommentere at "han var jammen i godt humør i dag..." . Slikt er bare artig.

 

Utrolig artig å se hvor lei folkene i kassa der de har slik mynt-automat til å putte mynter oppi. Eldre folk forstår ikke det der, og gir alltid penger til kassadama, som oppgitt må reise seg opp og anstrenge seg for å få myntene oppi .

 

Jeg irriterer meg over folk som kommenterer ting de absolutt ikke har noe med. Som om jeg er interessert i å høre "har du spist kjeks?!?!? Når jeg en mandag har spist kjeks. JA?!? Hva så? Jeg er 22 år og trenger ikke noen til å fortelle meg at jeg ikke har lov til å spise kjeks på mandager liksom :ermm:

Lenke til kommentar

Haha, du sier noe der L_C :) Irriterer meg også en del i trafikken (Noe som ikke er bra) .. folk som har helt utrolige LATTERLIGE forbikjøringer, her om dagen f.eks, en moped (50cc) skulle ta igjen en lastebil med henger, han så tydeligvis ikke at det kom bil i motgående felt, det som da skjedde var da at motgående-fører måtte bremse betydelig, idiotiske mopedfører.. Sånt irriterer meg!

Lenke til kommentar

Jeg er ekspert på å irritere meg i trafikken.

 

Jeg hater idioter som ikke vet hva fartsgrensa er, og som kjører i 30 i 50, 50 i 60-sonen osv.osv..

 

Og ja.. idiotiske forbikjøringer. Hvis jeg holder fartsgrensa (og vel så det) og en idiot finner ut at han MÅ kjøre forbi fordi han ikke vil ligge bak meg, for så å legge seg rett foran meg. Får lyst til å skrike til han å spørre hva han egentlig føler at han oppnådde med forbikjøringa si. Å komme fram 5 sekunder før meg? Skal man kjøre forbi, så får man kjøre litt lengre forbi enn bare rett foran spør du meg

Lenke til kommentar

Eller folk som kjører forbi, så ser du dem svinge av 2 minutter etterpå til et hus eller whatever.. Bare "Du MÅTTE rekke middagen ja" :roll: er så mange som tror dem sparer så mye med å kjøre forbi, spesielt om morgenen på vei til jobb, så ser du dem står 2 biler forran deg like etterpå i kø, akkurat likt hver eneste morgen.. :p

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg så grenseløst over hvor DÅRLIGE nordmenn (i alle aldre!!) er på HØYREREGELEN!! Jeg jobber som yrkessjåfør og har gjort det i 3 år nå. Det har også bidratt til at jeg leser trafikken godt, kjører bra og kan alle "reglene". Men noen tror de er konge på veien, og hiver seg utti veien på forkjørsvei, eller ikke stopper hvis jeg kommer fra høyre.

Dette hender SÆRLIG når jeg kjører scooter. De antar sikkert at jeg er en dum 16 åring som ikke kan trafikkreglene, og kjører omtrent på meg. Det er mange ganger jeg har omtrent blitt presset av veien, kjørt ned, og oversett. Det er kjempefarlig! Jeg får mye mer skade enn dem, og det koster dem 10 sek å vente på sin tur.

Det er så rart at få følger vikepliktreglene, når dette er noe man MÅ kunne for å få lappen. Ofte ser de dumt på meg når jeg kjører scooteren så langt ut at de må svinge litt. Skjønner de ikke at det er MIN tur til å kjøre?? (jeg kjører aldri ut og lager en farlig situasjon, men når det er i 30 sonen og vi har øyekontakt og jeg VET de har nok tid til å stoppe, gjør jeg det.)

Og mange bilister klager over mopedene, at vi ligger midt i veien osv.. Men oftest er veien så dårlig ytterst med hull og slikt, og da er det bedre å kjøre midt på. DET tenker de ikke over nei!! Pluss at de presser oss av veien som regel, hvis de har sjans til å kjøre forbi. Skikkelig nærme og i stor fart, rekker ofte ikke registrere det. Hvis jeg måtte svinge for en stein eller noe hadde jeg blitt påkjørt så det svinger liksom...

 

GRRRRR....

Lenke til kommentar

Lise04: Enig, utrolig mye idiotiske folk ute å kjøre, selv kjører jeg bil. Kommer stadig borti slike tullinger om skulle tatt teorien på nytt.

 

Var faktisk en som presterte å tute på meg da jeg sykla over gangfeltet. Tydeligvis fordi han ikke så meg med en gang, fordi han bare så den ene veien! Dette førte til at han måtte bremse hardt fra 10km/t og til full stopp i det jeg passerte bilen. Han hadde nettopp stoppet for en fotgjenger som gikk motsatt vei som meg, og så ikke at jeg kom.

 

For det første, det er ikke min feil at han ikke ser at jeg kommer til venstre for han fordi han er for viktig til å snu på den jævla skallen sin motsatt vei også. Og toppen av kaka var da han tuta på meg, kjente jeg kokte innvendig. Det var sååååå jævlig nære at jeg viste fingern til han, men tenkte at det ikke var verdt det og sykla videre uten å se tilbake. Han kunne vært glad at det ikke skjedde på veien til jobb kl halv åtte på morran, da hadde det kommet en del gloser i tillegg tenker jeg.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Okei, var mer irritasjon idag gitt. Nå er jeg rett å slett lei alle dissa fjortissunge som tror dem er all that fordi dem bruker strikk rundt buksa, og hvite lacoste sko, gjerne en bling i øra som dem har kjøpt på nille. Og dissa småripsa med digre chanel smykker som er like ekte som den blonde fargen dem har i håret.. Uff, get real.

 

 

TAKK! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...