Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Fete felger er jo ingen hindring ;)

Men når de har ikke godkjente felger el for store/breie til bilen burde de fått seg ei lita bot.

 

Hvorfor om jeg tørr spørre? Dum regel spørr du meg, står i vognkortet hvor store dekk & felger du kan ha, har du større en dette får du bot, visst du ikke drar til biltilsynet med tuv papirer og får det godkjent i vognkortet da selvfølgelig, skjønner virkelig ikke hva det kan ha å si.. Ja, jeg blir irritert av dumme regler, som egentlig ikke har noe å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor om jeg tørr spørre? Dum regel spørr du meg, står i vognkortet hvor store dekk & felger du kan ha, har du større en dette får du bot, visst du ikke drar til biltilsynet med tuv papirer og får det godkjent i vognkortet da selvfølgelig, skjønner virkelig ikke hva det kan ha å si.. Ja, jeg blir irritert av dumme regler, som egentlig ikke har noe å si.

Så dra til biltilsynet da vel ;) værre er det faktisk ikke..

Tenk om alle bryter reglene å driter i godkjenning av ditt og datt? da hadde vi nok hatt flere ulykker på veiene.

Lenke til kommentar

At min (rykende ferske)kjæreste kanskje ender opp i Lillehammer til høsten, mens jeg skal til Bergen :/

Hun har rett rundt 55 studiepoeng, men kravet for å komme inn på juss i bergen i fjor var 55,3. Vet dere om poenggrensene er det laveste noen av de som kom inn hadde, eller om det ble snittet???? Håper det er snittet, og at dama ender på venteliste for så å komme inn.

 

Trenger trøstende ord ... :cry:

Lenke til kommentar

Oslo Sporveier!!!

Joda,halvtimes.. HALVTIMESruter på t-banen etter 1900 hver dag nå. IDIOTI!

 

Takk Gud at jeg flytter til London fra høsten. Der trenger man ikke tidtabell. Man bare går ned på stasjonen og så kommer ett tog i løpet av maks noen par tre små minutter.

Lenke til kommentar
Personer på bussen som prater høyt går jeg bare bort til å sier at de skal prate roligere.

Skjer ikke dette prater jeg med busssjaførene som jeg kjenner og sier at de skal kaste dem av vis de ikke blir roligere :) Flere som har blitt kastet ut takket være meg :)

Tipper du er den karen som vokser opp til å bli kjent som den sure mannen i gaten:P

Lenke til kommentar
Personer på bussen som prater høyt går jeg bare bort til å sier at de skal prate roligere.

Skjer ikke dette prater jeg med busssjaførene som jeg kjenner og sier at de skal kaste dem av vis de ikke blir roligere :) Flere som har blitt kastet ut takket være meg :)

Wow, a snitch :roll:

Lenke til kommentar

Hehehe, litt vel drøyt å få folk kasta ut fordi du synes de snakker for høyt da ;)

 

Jeg er den sure dama i gata. Sist var det fordi jeg oppdaget noen unger på 7-8 år som drev og la ut store stokker over veien ved siden av huset hvor jeg bor. Åpna vindu og sa :ØYH, Flytt de stokkene med en gang!!!" . Rågøy og se hvor redde de blir.

 

Også genialt å "ta" drittunger som gjør hærverk på skoler eller andres eiendom. "Jeg vet hvor du bor"- er en ganske artig ting å si til kids'a!

 

Jeg irriterer meg over folk som skriver inn til debatt-delen av avisen og kommer med dumme usaklige kommentarer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...