Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Ja, ta alle under en kam. Om jeg kjører en tur i byen betyr det automtisk ikke at jeg er en hodeløs kylling. Det finnes mentalt yngre 18 åringer som kjører gris, og de som tenker seg om før de gjør noe.

 

De er ikke ute etter å spare 5sek hvis det var det du trodde. Grunnen til at de gjør slikt er vel pga adreanlinkicket og spenningen med å kjøre forbi biler. Nei, snakker ikke av egen erfaring for de som måtte tro det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, ta alle under en kam. Om jeg kjører en tur i byen betyr det automtisk ikke at jeg er en hodeløs kylling. Det finnes mentalt yngre 18 åringer som kjører gris, og de som tenker seg om før de gjør noe.

 

De er ikke ute etter å spare 5sek hvis det var det du trodde. Grunnen til at de gjør slikt er vel pga adreanlinkicket og spenningen med å kjøre forbi biler. Nei, snakker ikke av egen erfaring for de som måtte tro det.

Men de 5 sek kan være de siste....

 

Generelt har "rånere" ett slik rykte men du har rett at det finnes "kyllinger" med hode der ute!

 

Jeg skjønner meg ikke på de som får ett "kick" av dette og gjorde aldri dette da jeg fikk lappen! Er de ute etter er "kick" finnes det sikrere og mere spennende ting! Fallskjerm o.l.

 

M

Endret av The_Majestic
Lenke til kommentar

Går det an å irritere seg over å bli vekket når klokka er over 10 på formiddagen? :!: Prøv å stå opp halv syv du ;)

 

Jeg irriterer meg over at jeg har lavt jerninnhold etter blodgiving, og at jeg derfor er småslapp og sliten for tiden.. Spesiellt når jeg har lyst til å male og ordne og styre i hybelen vi skal leie ut fra 1.Juli som blir fraflytter av tidligere hybelboer i dag..

Lenke til kommentar

Alltid morsomt å ha en råner bak seg! De vil ha adreanlinkicket, jeg gir dem. De skal alltid kjøre forbi, men det skjer ikke her. Her så "taper" de. Er jo ikke alltid man kan kjøre vedsiden.

 

 

 

Småunger som bare går inn og begynner å spille. Det værste med det er at de kommer inn på rommet rundt 7-8. Jææævla a-mennesker :/

Lenke til kommentar
Ja, ta alle under en kam. Om jeg kjører en tur i byen betyr det automtisk ikke at jeg er en hodeløs kylling. Det finnes mentalt yngre 18 åringer som kjører gris, og de som tenker seg om før de gjør noe.

 

De er ikke ute etter å spare 5sek hvis det var det du trodde. Grunnen til at de gjør slikt er vel pga adreanlinkicket og spenningen med å kjøre forbi biler. Nei, snakker ikke av egen erfaring for de som måtte tro det.

Men de 5 sek kan være de siste....

 

Generelt har "rånere" ett slik rykte men du har rett at det finnes "kyllinger" med hode der ute!

 

Jeg skjønner meg ikke på de som får ett "kick" av dette og gjorde aldri dette da jeg fikk lappen! Er de ute etter er "kick" finnes det sikrere og mere spennende ting! Fallskjerm o.l.

 

M

 

Selvfølgelig kan det være det. Problemet er at de er etterpåklok, og handler før de tenker over hva de gjør. Og så har du også typen som ikke eier heminger og kjører like gris selv om han har krasja et par ganger. Har sett folk av alle disse typene der jeg kommer fra, og en del skulle tatt en mental test før de kunne ha satt seg bak rattet igjen.

 

Du skjønner det vel ikke fordi du ikke er i deres sko, og jeg ser heller ikke poenget. Klart det er morro og dra på litt av og til, men gjør det da for guds skyld kontrollert, bane hadde helt klart vært det beste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...