Brian Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, ta alle under en kam. Om jeg kjører en tur i byen betyr det automtisk ikke at jeg er en hodeløs kylling. Det finnes mentalt yngre 18 åringer som kjører gris, og de som tenker seg om før de gjør noe. De er ikke ute etter å spare 5sek hvis det var det du trodde. Grunnen til at de gjør slikt er vel pga adreanlinkicket og spenningen med å kjøre forbi biler. Nei, snakker ikke av egen erfaring for de som måtte tro det. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ja, ta alle under en kam. Om jeg kjører en tur i byen betyr det automtisk ikke at jeg er en hodeløs kylling. Det finnes mentalt yngre 18 åringer som kjører gris, og de som tenker seg om før de gjør noe. De er ikke ute etter å spare 5sek hvis det var det du trodde. Grunnen til at de gjør slikt er vel pga adreanlinkicket og spenningen med å kjøre forbi biler. Nei, snakker ikke av egen erfaring for de som måtte tro det. Men de 5 sek kan være de siste.... Generelt har "rånere" ett slik rykte men du har rett at det finnes "kyllinger" med hode der ute! Jeg skjønner meg ikke på de som får ett "kick" av dette og gjorde aldri dette da jeg fikk lappen! Er de ute etter er "kick" finnes det sikrere og mere spennende ting! Fallskjerm o.l. M Endret 23. juni 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det irriterer meg at jeg nettopp ble vekket av en jævla septikbil som stod rett utenfor vinduet mitt og bråkte mer enn angry german kid på speed Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Går det an å irritere seg over å bli vekket når klokka er over 10 på formiddagen? :!: Prøv å stå opp halv syv du Jeg irriterer meg over at jeg har lavt jerninnhold etter blodgiving, og at jeg derfor er småslapp og sliten for tiden.. Spesiellt når jeg har lyst til å male og ordne og styre i hybelen vi skal leie ut fra 1.Juli som blir fraflytter av tidligere hybelboer i dag.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Alltid morsomt å ha en råner bak seg! De vil ha adreanlinkicket, jeg gir dem. De skal alltid kjøre forbi, men det skjer ikke her. Her så "taper" de. Er jo ikke alltid man kan kjøre vedsiden. Småunger som bare går inn og begynner å spille. Det værste med det er at de kommer inn på rommet rundt 7-8. Jææævla a-mennesker :/ Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Folk som aldri i livet klarer å ta i mot kritikk, eller å si "Hmm, joda det er mulig det" til en motdebatant i en diskusjon. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 At jeg ikke er eldre en 16. Bare å nyte det du! Tiden flyr skal jeg love deg M Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Greit at tiden flyr, men folk som er eldre venter ikke. Jeg sa ikke liten, jeg sa guttunge Basert på den ufattelig perverse humoren din hadde jeg ett håp om at du var mer på min alder. Jeg ELSKER pervers humor Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 17 år her, og får stadig høyra at eg må nyta ungdomstida, noko eg har tenkt å gjera! Eg irriterar meg over at det stadig kjem turistar innom turistinformasjonen (jobben min i sommar) når eg ser på film! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Men alikevel skulle jeg ønske jeg var 2-4 år eldre. L_C er ikke stygg for å si det slik Lenke til kommentar
safags Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 samme her, wish i was 18. Nå som alle hardstyle eventene er på gang *sukk* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Men alikevel skulle jeg ønske jeg var 2-4 år eldre.L_C er ikke stygg for å si det slik Typen min er 10 år eldre enn deg (og selv han kan bli i yngste laget en gang i blant) Boys will be boys :!: Irriterer meg over at tiden gikk så fryktelig fort i dag! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 irritere meg at jeg nettopp klarte og miste den portable høytalern(philips pss110) i vaskebøtta Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, ta alle under en kam. Om jeg kjører en tur i byen betyr det automtisk ikke at jeg er en hodeløs kylling. Det finnes mentalt yngre 18 åringer som kjører gris, og de som tenker seg om før de gjør noe. De er ikke ute etter å spare 5sek hvis det var det du trodde. Grunnen til at de gjør slikt er vel pga adreanlinkicket og spenningen med å kjøre forbi biler. Nei, snakker ikke av egen erfaring for de som måtte tro det. Men de 5 sek kan være de siste.... Generelt har "rånere" ett slik rykte men du har rett at det finnes "kyllinger" med hode der ute! Jeg skjønner meg ikke på de som får ett "kick" av dette og gjorde aldri dette da jeg fikk lappen! Er de ute etter er "kick" finnes det sikrere og mere spennende ting! Fallskjerm o.l. M Selvfølgelig kan det være det. Problemet er at de er etterpåklok, og handler før de tenker over hva de gjør. Og så har du også typen som ikke eier heminger og kjører like gris selv om han har krasja et par ganger. Har sett folk av alle disse typene der jeg kommer fra, og en del skulle tatt en mental test før de kunne ha satt seg bak rattet igjen. Du skjønner det vel ikke fordi du ikke er i deres sko, og jeg ser heller ikke poenget. Klart det er morro og dra på litt av og til, men gjør det da for guds skyld kontrollert, bane hadde helt klart vært det beste. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det sykt dårlige været irriteeerer meg!!!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jepp, her regner det nå igjen, ikke at jeg er overrasket. Tror det har regnet hver eneste dag de siste to ukene. Gikk ut av telling etter en og en halv uke, gadd ikke å følge med lengre. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Her er det sol og litt vind ;D haha Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Herlig å komme fra Enebakk til Aurskog igjen da :] totalt møkkavær der borte, her er det så klar himmel at det skulle ikke vært lov ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Her er det sol og litt vind ;D haha Ja, hva så?? Pappan min er sterkere enn pappan din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg