endrebjo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis det er en N 3310, så kan jeg skifte skjermen for deg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nope en K810i Da er det like greit å kaste den. Den er bare boss uansett. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nope en K810i Da er det like greit å kaste den. Den er bare boss uansett. Ja, får ny på forsikring Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ok, jeg fant noe irriterende. Restarttingen som popper opp hele tida når windows har oppdatert. Hvis jeg ikke gjør noe innen 5 min så blir pcen restarta. VIL IKKE SIER JEG JO!!! >_< Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Wtf? Det gir ikke noe mening :S Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ulriksen; seriøst? Latterlig. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Nå er ikkje eg noe fotball entusiast, men det der må vere av topp 10 en av dei dummeste reglene eg noen gang har hørt. Det irriterte meg faktisk. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Dette var ein regel me brukte på småturneringar på barneskulen. Idiotisk regel, eg blir irritert på dine vegne Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Faen så irriterende det må ha vært. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Å prøve å henge opp håndklær er nok det mest irriterende jeg vet om. Henger de opp, men neida ... Detter rett av, to sekunder etter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Merkelige greier. Da må jeg spørre deg: hvordan henger du de opp siden de detter ned hele tiden?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Nå er ikkje eg noe fotball entusiast, men det der må vere av topp 10 en av dei dummeste reglene eg noen gang har hørt. Det irriterte meg faktisk. Den er innført for ungdomsfotball opp til et visst nivå, som følge av at syndebukker ikke skal skapes i den alderen (straffesparkbom osv..). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere Nå er ikkje eg noe fotball entusiast, men det der må vere av topp 10 en av dei dummeste reglene eg noen gang har hørt. Det irriterte meg faktisk. Den er innført for ungdomsfotball opp til et visst nivå, som følge av at syndebukker ikke skal skapes i den alderen (straffesparkbom osv..). Skjedde med og heller lære barna lagånd? -.- Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dårlige poker tapere! Hater de så jævlig;p "Ja, det var dårlige move av meg. Men fy faen å dårlig call du gjorde!" og begynner å kjefte og banne. lættis Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Spoiler-fjotter, ARGH! Gikk inn på imdb og leste litt om Butterfly effect 2, selvsagt var det en idiot der som røpa slutten Oh btw: "Ting som er hyggelige og gjør deg glad"-tråden...knurr! Endret 23. juni 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Du leser faktisk på iMDb på 2 år gamle filmer og forventer å ikke bli spoilet? Haha. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Huff ja, glemte jo at det er bloody morons overalt Men dette var en tråd om kvaliteten på filmen i forhold til den første, så hadde vel ikke forventet å finne sånt der. Endret 23. juni 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 To biler og en MC. Rånere irriterer meg. Ved denne ulykken gjettet jeg at det var denne bilen som hadde skylden pga felgene på bilen. Det viste seg å stemme. Her er også felgene til de som ikke hadde noe skyld (Nesten så man bare skulle ha arrestert alle med fete felger, sansynligvis tatt over 50% av fartsbøllene da) Helt enig. Rånere er en gjeng med hodeløse kyllinger. Hensynsløse jævla drittunger. Hva er engentlig vitsen med å ta en helt horribel forbikjøring når en stopper på bensinstasjonen 15 sekunder senere.......Hva skal de bruke de 5 sek. de sparte på forbikjøringen? Helt fjernt spør du meg! Har også blitt en trend å ha mest mulig lyd og mest mulig jalla på bilen! Ser mer ut som et sirkus en bil!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg