Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere :mad:

 

Nå er ikkje eg noe fotball entusiast, men det der må vere av topp 10 en av dei dummeste reglene eg noen gang har hørt.

Det irriterte meg faktisk.

Lenke til kommentar
At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere :mad:

 

Dette var ein regel me brukte på småturneringar på barneskulen. Idiotisk regel, eg blir irritert på dine vegne :p

Lenke til kommentar
At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere :mad:

 

Nå er ikkje eg noe fotball entusiast, men det der må vere av topp 10 en av dei dummeste reglene eg noen gang har hørt.

Det irriterte meg faktisk.

Den er innført for ungdomsfotball opp til et visst nivå, som følge av at syndebukker ikke skal skapes i den alderen (straffesparkbom osv..).

Lenke til kommentar
At vi røk ut i kvartfinalen i turneringen i dag, pga det andre laget hadde flere cornere en oss. Idiotisk regel om at hvis det ender uavgjort vinner laget med flest cornere :mad:

 

Nå er ikkje eg noe fotball entusiast, men det der må vere av topp 10 en av dei dummeste reglene eg noen gang har hørt.

Det irriterte meg faktisk.

Den er innført for ungdomsfotball opp til et visst nivå, som følge av at syndebukker ikke skal skapes i den alderen (straffesparkbom osv..).

Skjedde med og heller lære barna lagånd? -.-
Lenke til kommentar
newPic_8090_jpg_1016199a.jpg

To biler og en MC.

Rånere irriterer meg.

Ved denne ulykken gjettet jeg at det var denne bilen som hadde skylden pga felgene på bilen.

Det viste seg å stemme.

 

Her er også felgene til de som ikke hadde noe skyld

 

(Nesten så man bare skulle ha arrestert alle med fete felger, sansynligvis tatt over 50% av fartsbøllene da)

 

Helt enig. Rånere er en gjeng med hodeløse kyllinger. Hensynsløse jævla drittunger.

Hva er engentlig vitsen med å ta en helt horribel forbikjøring når en stopper på bensinstasjonen 15 sekunder senere.......Hva skal de bruke de 5 sek. de sparte på forbikjøringen?

Helt fjernt spør du meg!

Har også blitt en trend å ha mest mulig lyd og mest mulig jalla på bilen! Ser mer ut som et sirkus en bil!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...