Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er 17 år og ikke greier å åpne en brusflaske skikkelig, så er du på grensen til tilbakestående. Selv 10-åringer greier å åpne flasken forsiktig og skru igjen når det bruser. :p
Så brusen kan aldri ha blitt rista på noe vis før jeg får den i hendene mine? Ok.
Det forandrer likevel ikke det faktum at det går bra så lenge du åpner den forsiktig.

Det hender svært skjeldent, og i forbindelse med uoppmerksomhet som forekommer av forskjellige grunner. Det er og derfor det irriterer litt ekstra da.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

Yes!! :D Heldigvis fikk jeg red ring of death på xboxen min :) Å, nå er jeg glad. Kjempemye glad! :) Jeg er så glad jeg kjøpte konsollen på Lefdal på Lagunen. Når jeg ringer til Lefdal Lagunen så sier den automatiske telefonsvareren at jeg vennligst må ringe 81558800. Heldigvis er kundeservicetelefonen stengt for dagen slik at jeg ikke kommer til før i morgen. Det hele passer veldig fint siden jeg skal flytte om en ukes tid og har mye tid til overs :)

Lenke til kommentar

Hm, da blir det imorra da. For her eg bor så feirer vi vanligvis ikke på en ukedag, grunnen er fordi noen folk er på jobb(er) og skal på jobb dagen etter. + at stemningen ikke hadde vært så like bra som det pleier ;p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...