Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At folk er "pålogget" på msn når de åpenbart ikke er til stede.

 

 

....kan hende at jeg ikke er så populær som jeg først trodde men da kan da folk iallefall bare blokkere meg <_<

 

Jeg har nettopp blokkert 2 stykker som lever i barndommen enda. Bort med dem fra msn sier nå jeg !

 

Hvorfor ha selvgode folk på msn du kjenner , når de ikke gidder og svare deg eller prate ?

 

Fuck em `Fuck Em All

 

 

Nja de jeg kjenner på msn er kjempegreie, de har bare en tendens til å være pålogget msn selv om de har samleie/spiser mat/er på kypros/eller rett og slett ikke er tilstede.

Lenke til kommentar
Jeg bruker også alltid Status; Pålogget, uansett om jeg er vedsiden av rommet o.l etc! Hva er vitsen med å ta opptatt/borte hvis man skal bare på dass eller ned for å hente noe ? Er det så virkelig intressant å vite hva folk driver med? "Hvor faen har du vært på de 2 min? Ser du ikke at jeg sendte deg mld for 2 min !!?"

 

Er det slik at folk forventer SVAR med engang man sier "Hei" til personen man har lyst til å nå kontakt med?

 

 

En annen ting som irriterer meg med folk på msn, er de som FORVENTER at personen skal ta iniativet! Den som kontakter er jo DEN som skal ta iniativet, ikke omvendt!

 

 

Jeg tenker mer på at folk kan gidde og skrive at de er på byen eller noe i nicket eller hva faen, i stedet for å være pålogget når man skal være borte i 4-5timer.

Kunne jo også ha logget av da men det er vel bare meg >.<

Lenke til kommentar

Kanskje de faktisk er pålogget og tilstede, men bare er møkk lei av innpåslitne folk som sier "hej, gjør på " hver eneste dag ?

 

Innpåsliten fyr: Heja

Jeg hvis jeg svar: Hei ja..

Innpåsliten fyr: Gjør på ?

Jeg svarer enten "hva tror du", "sitter på nett", eller "ingenting"

Innpåsliten fyr : "står til da"?

Jeg : Bare bra....

 

Og der stopper egentlig samtalen opp. Hvis ikke jeg spør "enn du?" og han sier bra takk tilbake.. Og så da? "Menneh, jeg må stikke å råne nå jeg, snakkezzz!

 

WTF?

 

Jeg har masse folk på msn min. Når vi snakker sammen, er det for å snakke om noe. Tompreik klarer jeg meg meget fint uten, enten det er IRL eller på nett. Jeg bruker min msn til å avtale ting med venner, spørre om noe hvis det er noe jeg lurer på, eller snakke om noe som har hendt.

 

Ignorering funker fint på noen, men mange av guttene på 19-21 er så treige i oppfattelsen at jeg til slutt som regel må si at "beklager, jeg har hverken tid eller lyst til å snakke om hvordan jeg har det og hva jeg gjør på 2 ganger om dagen"

Lenke til kommentar
Jeg tenker mer på at folk kan gidde og skrive at de er på byen eller noe i nicket eller hva faen, i stedet for å være pålogget når man skal være borte i 4-5timer.

Kunne jo også ha logget av da men det er vel bare meg >.<

Bare masse unødvendig stress. Jeg står likegodt som pålogget selv om jeg drar på helgetur. :p

Folk blir vant med det etter hvert.

Lenke til kommentar
WTF?

Har sagt det før og jeg sier det igjen: Blokkering!! ;)

Så slipper du å irritere deg over tapere som bare er ute etter å si hei hadet!

Jeg har tre av de på lista mi(kan nesten ikke blokkere de stakkars), og over hundre venner. Har blokkert sikkert hundre stykker og.

De som vil snakke med meg snakker, de som ikke vil holder fred -og godt er det :D

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Hvis du er 17 år og ikke greier å åpne en brusflaske skikkelig, så er du på grensen til tilbakestående. Selv 10-åringer greier å åpne flasken forsiktig og skru igjen når det bruser. :p
Så brusen kan aldri ha blitt rista på noe vis før jeg får den i hendene mine? Ok.
Det forandrer likevel ikke det faktum at det går bra så lenge du åpner den forsiktig.
Lenke til kommentar

newPic_8090_jpg_1016199a.jpg

To biler og en MC.

Rånere irriterer meg.

Ved denne ulykken gjettet jeg at det var denne bilen som hadde skylden pga felgene på bilen.

Det viste seg å stemme.

 

Her er også felgene til de som ikke hadde noe skyld

 

(Nesten så man bare skulle ha arrestert alle med fete felger, sansynligvis tatt over 50% av fartsbøllene da)

post-64596-1213972323_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...