Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At folk er "pålogget" på msn når de åpenbart ikke er til stede.

 

 

....kan hende at jeg ikke er så populær som jeg først trodde men da kan da folk iallefall bare blokkere meg <_<

 

Eller de som alltid står som borte, selv når de er tilstede og ikke. Så da blir det kun til at de kontakter meg da jeg ikke gidder å bruke energi på å mase om de i tilfellet ikke er der. Så jævla vanskelig kan det ikke være å endre statusen.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange som seier at dei har statusen sin som borte fordi dei ikkje vil at alle skal masa så voldsomt heile tida. Det er også nokre som skriv i nicket sitt til dømes "norskstil, ikkje forstyrr!". Viss du ikkje vil bli forstyrra av folk som vil snakka med deg, kvifor i helsiken sit du på MSN då? Heile poenget med MSN er jo at ein kan kommunisere med venar over internett!

Lenke til kommentar

Jeg bruker også alltid Status; Pålogget, uansett om jeg er vedsiden av rommet o.l etc! Hva er vitsen med å ta opptatt/borte hvis man skal bare på dass eller ned for å hente noe ? Er det så virkelig intressant å vite hva folk driver med? "Hvor faen har du vært på de 2 min? Ser du ikke at jeg sendte deg mld for 2 min !!?"

 

Er det slik at folk forventer SVAR med engang man sier "Hei" til personen man har lyst til å nå kontakt med?

 

 

En annen ting som irriterer meg med folk på msn, er de som FORVENTER at personen skal ta iniativet! Den som kontakter er jo DEN som skal ta iniativet, ikke omvendt!

Lenke til kommentar
At folk er "pålogget" på msn når de åpenbart ikke er til stede.

 

 

....kan hende at jeg ikke er så populær som jeg først trodde men da kan da folk iallefall bare blokkere meg <_<

Aww, pus. Var det meg du siktet til? Jeg var overbevist om at jeg satte meg på borte da jeg sto opp. ><
Lenke til kommentar
Fikk nettopp vite at jeg skal tilbringe hele neste uke også på hytten. Forbaska "ferie sammen med familien" -whine.

 

Jeg må også bli med på et par sånne turer i år. Først ut er bryllup i Nord-Sverige førstkommende helg. Senere skal jeg til Gøteborg. Sikkert en kul tur om det hadde vært med kamerater. Med familien er det ekstremt kjedelig.

 

Jeg skal faen meg 1 1/2 måned i Croatia med familien, selv om jeg ikke har lyst til å dra. DET er irriterende..

Lenke til kommentar

har søkt på elektro på jåttå, gand og godalen. kommer jeg inn på sistenevne, regner jeg med at jeg ikke gidder å gå på skole :p

 

Zapticon: var ikke helt sikker hvordan det virket :) takk for oppklarering :)

 

langkaas: haha, den er kjip :S

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...