Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vært i London. Flere ganger. Aldri blitt arrestert der, gitt. Og jo, jeg har bedre å gjøre, men det har ikke dere.

Har du vært i London så VET du at du ikke GÅR der du skal STÅ eller omvendt.

Hva er i det hele tatt poenget med det? Bare for å være vanskelig liksom? Er det kult liksom?

Resten av kommentaren ekke verdt en kommentar engang.

 

Isbilen: Får jeg være med å skyte? :evil:

Endret av qui-gon
Lenke til kommentar

Joda, jeg gjør. Har faktisk aldri fått videre til kommentarer på det, bortsett fra småflokker av fjortisser. De fleste har faktisk vett nok til å be meg flytte meg. Blir jeg spurt høflig reagerer jeg høflig. Og ja, det er bare for å være vanskelig. "Er det kult liksom?" for så å følge opp med at resten av kommentaren ikke fortjener et svar ble bare litt for patetisk.

Lenke til kommentar

Fjortiss, faktisk. Vel, du får unnskylde meg for at jeg ikke leser de åpenbart gigantiske neonskiltene hvor det står "IKKE GÅ PÅ HØYRE SIDE AV RULLETRAPPENE". Hvem av oss var reaksjonær, mister "Jeg lager regler på egenhånd"?

Det har faen ikke noe med regelbrudd å gjøre, det har noe med hva som er praktisk til meg, og av hensyn til andre. Jeg klarer fint å flytte meg ut av veien for helvete, i motsetning til folk som deg som sikkert aldri hadde klart å flytte deg fra den forbanna venstresiden av rulletrappen. DET GÅR JO IKKE AN Å FLYTTE SEG FRA VENSTRESIDEN HVIS MAN SKAL STÅ.

Lenke til kommentar
Mister "Jeg lager regler på egenhånd"?

 

For det første,jeg har ikke lagd regelen. Det er en godt innarbeidet regel som vi alle følger. Høyre fil for de som kjører sakte,venstre fil for de som vil kjøre litt fortere.

Fungerer sånn i de fleste land som har høyrekjøring.

Bryter du mot den regelen på Autobahn f.eks.. blir både du og mange andre fort til en sammevridd metallklump.

Ja,du blir fort det her hjemme også.

Fungerer slikt til fots også.

DET GÅR JO IKKE AN Å FLYTTE SEG FRA VENSTRESIDEN HVIS MAN SKAL STÅ.

så igjen,du SKAL ikke STÅ på venstresiden. Vis hensyn,det fins andre i verden enn deg!!

 

motsetning til folk som deg som sikkert aldri hadde klart å flytte deg fra den forbanna venstresiden av rulletrappen.

Synsing.. det er intelligent det...

Jeg står ALDRI på venstre side. Jeg viser hensyn til andre mennesker, å står på HØYRE side slik at de som vil fort fram skal få lov til det.

Lenke til kommentar
At folk er "pålogget" på msn når de åpenbart ikke er til stede.

 

 

....kan hende at jeg ikke er så populær som jeg først trodde men da kan da folk iallefall bare blokkere meg <_<

 

Jeg har nettopp blokkert 2 stykker som lever i barndommen enda. Bort med dem fra msn sier nå jeg !

 

Hvorfor ha selvgode folk på msn du kjenner , når de ikke gidder og svare deg eller prate ?

 

Fuck em `Fuck Em All

Lenke til kommentar
Hva er galt med finn.no? Har både kjøpt og solgt der, uten problemer.

Det som er galt er at jeg ikke får lagt ut mine konsertbilletter for salg, fordi de tror jeg overpriser billettene. JA, GREIT, jeg satte opp prisen med 100 kr for å dekke frakten, men wtf da. Folk har lagt ut billetter der de har skrudd opp prisen med 200-300 prosent, også nekter de MEG å legge ut mine billetter?

 

Faen.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp vite at jeg skal tilbringe hele neste uke også på hytten. Forbaska "ferie sammen med familien" -whine.

 

Jeg må også bli med på et par sånne turer i år. Først ut er bryllup i Nord-Sverige førstkommende helg. Senere skal jeg til Gøteborg. Sikkert en kul tur om det hadde vært med kamerater. Med familien er det ekstremt kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...