Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater upraktiske løsninger. Og det finnes såHELVETES mange av dem! Hvorfor er dusjhyllene laget sånn at sjampoen alltid detter ned? Hvorfor er ketchup-flaskene laget sånn at det er umulig å få ut siste rest? Hvorfor går skisko bare til ankelen, så man før snø i dem?

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Hater upraktiske løsninger. Og det finnes såHELVETES mange av dem! Hvorfor er dusjhyllene laget sånn at sjampoen alltid detter ned?

 

Ja, faen ta de helsikkes hyllene. Man må jo stå å holde i flaksa i ett min før man slipper den ellers faller skiten ned. Skjer ganske ofte.

Lenke til kommentar
Hvorfor går skisko bare til ankelen, så man før snø i dem?
For å øke bevegelsen i ankelen. Hvis du har gått med f.eks Scarpa T2, så har du ikke spesielt mye bevegelse i foten/ankelen når du går/vandrer, selv om "gå-funksjonen" er på. Hvis du skulle hatt høyere skisko med god bevegelighet, måtte det vært en eller annen form for stram lærstrømpe som ikke datt ned.

Dessuten trenger ikke de fisefine skispor-fjolsene høye sko, og fjellvante vandrere vet at gamasjer er nødvendig i løssnøen uansett.

Lenke til kommentar

Folk som tror de "eier" rulletrappa,eller trappa generelt. Hallo!! Hørt om GÅ til venstre STÅ til høyre? Neida.. noen SKAL bare stå å blokkere andre akkurat som om de var de alene i universet. Jeg har ett råd. FLYTT ut på landet å bli en j.... bonde der du bare har kuer å ta hensyn til! Bor man i en storby får man akseptere at ting går litt fortere enn midt i tjukke skauen. Greier man ikke henge med,får man bli hjemme å spille Ludo for pokker!!!

Lenke til kommentar

Olum.. bless you! Tror det er mange som trenger opplæring der assa.

 

Glemte foresten en ting:

Folk som tror at bussen,trikken eller butikken er et substitut for mangel på sosial

omgang. Altså,er det så vanskelig å ha klippekort eller penger klar FØR du går på bussen?

Neida,vi MÅ leite i 3 vesker og to lommer før vi finner lommeboka,og så saumfare den mens man forteller livshistoria si til sjåføren. Hallo?!!?? Er det mulig?... Bussen skal fram,helst fram IDAG for pokker.

Samme med butikken,det er IKKE meninga at man skal småprate i 5 min med kassadame/mannen. Legg varene på båndet,ha penga klar,betal og forsvinn for svingenede!!

Lenke til kommentar

qui-gon: Det er folk som deg, når jeg ser dere egentlig ikke har dårlig tid, bare skal brøyte dere frem og være jævlige, som gjør at jeg liker å stille meg i veien for dere/kræsje inn i dere med vilje, eller stikke føtter ut fremfor dere der dere tramper av gårde.

Lenke til kommentar
tv2no

 

tv2nohjelperdeg

 

Kort sagt folk på tv2 som F'n meg ikke klarer å si dott eller skråstrek.

 

tv2no

 

TV2 DOTT NO..

 

DET ER IKKE SÅ VANSKELIG

 

Hele Tv2 irriterer meg. Så på God Morgen Norge i dag før jeg gikk på skolen. Hele kanalen, inkludert GMN, legges frem som en stor og lykkelig familie. Jinglene som de bruker irriterer meg. Stygge lyder og fancy grafikk. Det faktum at programlederne for ulike programmer er med på å si "God Morgen" i hverdagslige situasjoner som bilkø og morgentrim irriterer meg mest. May Lisbeth Midtgård Myrvang trekkes inn i alle mulige sammenhenger og sitter i sofaen sammen med resten av gjengen:

 

25qruch.jpg

Endret av mamama
Lenke til kommentar
qui-gon: Det er folk som deg, når jeg ser dere egentlig ikke har dårlig tid, bare skal brøyte dere frem og være jævlige, som gjør at jeg liker å stille meg i veien for dere/kræsje inn i dere med vilje, eller stikke føtter ut fremfor dere der dere tramper av gårde.

 

Ergo så er du bare en liten egoistisk pøbel som liker å drive med pur f...skap fordi du ikke eier sosiale antenner eller ikke har noe bedre å gjøre?

Skaff deg en hobby.

Noen har faktisk en buss å rekke. Foresten,aldri dra til London. Der vil de putte deg i fengsel for slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...