Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De eldre damene på jobben min, ihvertfall hun ene som konstant maser om fine England og de finere Engelskmennene, herre min hatt.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Eg irriterar meg grenselaust over folk som skal kommentere og peike på feil i prestasjonane mine! SPESIELT når dei ikkje er noko betre sjølv. Dette kan ha litt med at eg har eit stort konkurranseinstinkt, men når folk begynner med ironi og sarkasme over mine dårlege prestasjonar i idrett og ymse anna blir eg irritert! Eg har også merka det at det er svært lett å irritera seg over små ting ved folk, anten det er smatting, ein ussel liten kommentar, eller berre måten folk går på Det utviklar seg ofte når ein har kjent personar ei stund, og ser tendensane og faktene deira. Og ein ting til (som sikkert finst veldig mykje av her på forumet): Orddeling! Eg skjønar ikkje kvifor det kan vere så vanskeleg å skrive "lammelår" istadenfor "lamme lår"! No må de ikkje ta dette personleg, for det er ikkje noko eg irriterar meg så veldig over. Det er heller det at eg ler litt av det Endret 18. juni 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor gikk jeg med på å holde tale på vitnemålsutdelinga i kveld? Så enormt stress. Praktisk talt vært ferdig med grunnskolen uka her, så må jeg skrive enda en tekst? Og framføre? Nei og nei, jeg er dum. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor gikk jeg med på å holde tale på vitnemålsutdelinga i kveld? Så enormt stress. Praktisk talt vært ferdig med grunnskolen uka her, så må jeg skrive enda en tekst? Og framføre? Nei og nei, jeg er dum.Hørtes korttenkt ut Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er jo bare det at jeg "liker" å holde taler. Hadde det vært på f.eks. et juleball eller noe hadde det ikke vært noe problem. Men jeg vil være ferdig med sånt nå! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 At nettet er her no hinsides treigt!! + Support telefonen til brdbåndsleverandøren aldri tar telefonen... Eller svarer på mail..tss Lenke til kommentar
Crex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det var 9 klasse på ungdomskolen der den værste skolenerden får en 6'er på en matteprøve og de neste 2 ukene setter hun prøven opp mellom to penal sånn at den står opp å lyser 6'ern over hele klasserommet. jeg har mange fler, men jeg skal spre det litt utover:P Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og / å - feil irriterer meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og / å - feil irriterer meg Slutt å tull da! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og / å - feil irriterer meg Det irriterer meg også ganske mye nå. Men for en måned siden kunne jeg det ikke Og/å regelen er pisse enkel å lære seg, så alle som ikke kan den bør gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Akkurat nå så irriterer jeg meg over at jeg ikke klarer å skrive ned hva jeg egentlig mener. Har det i huet, men får det ikke ut ;OOO Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva er galt med finn.no? Har både kjøpt og solgt der, uten problemer. Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noe som irriterer meg så grenseløst er at i treningsstudioet hvor jeg trener spiller de p4 på radioen. Ingenting er verre enn å stå å holde 70kg på nakken mens en eller annen reklame får meg til å ville sprute ut i latter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har akkurat det samme problemet Nemistwh. Jeg driver å løfter noen tunge saker, så kommer det enten en morsom reklame som gjør at jeg kreperer eller en listepop sang som er så demotiverende at jeg bare går og fyller vannflaska mi enda en gang. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) +en mp3-spiller så er vel det problemet løst? Endret 18. juni 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg klarer ikke trene med mp3-spiller. Øreproppene bare faller ut og headset er ikke noe behagelig å ha på seg når man svetter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjøp deg in-ear-øreplugger. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det må da gå an for treningssenteret å ha en spilleliste med hjernedød glad-trance som de kan sette på repeat. Det meste er bedre enn radio når du trener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg