Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg at når jeg kjøper en film må jeg se en annonse som sier "ikke kopier filmer, det er ulovlig, blablabla". Nei, jeg har jo faktisk kjøpt filmen da, så for all del. Hvis jeg laster ned en film (ikke at jeg gjør det :innocent: ), da slipper jeg den annonsen.

7080204[/snapback]

Helt enig med deg :no:

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at når jeg kjøper en film må jeg se en annonse som sier "ikke kopier filmer, det er ulovlig, blablabla". Nei, jeg har jo faktisk kjøpt filmen da, så for all del. Hvis jeg laster ned en film (ikke at jeg gjør det :innocent: ), da slipper jeg den annonsen.

7080204[/snapback]

Herlig ironi. Det blir litt som melkebrette-kampanjen; man fikk beskjed om å brette for å senke prisene, folk gjorde det, så økte de prisen fordi det var ikke _nok_ folk som gjorde det. Det lønnet seg å ikke brette, og det samme gjelder med film; det er bedre å laste ned en rip hvor warningen er fjernet framfor å betale for filmen.

 

Kjipt å betale mer og få mindre.

Lenke til kommentar

blir så utrolig irritert når gamle hurper går ut av køen ved kassa for å finne noe de har glemt, og så kommer tilbake og sniker seg forran meg fordi "de hadde plassen først".

går du ut av køen så er du ikke i køen lenger! det samme gjelder idioter som lar vogna stå igjen for å "holde plassen"!

Lenke til kommentar
blir så utrolig irritert når gamle hurper går ut av køen ved kassa for å finne noe de har glemt, og så kommer tilbake og sniker seg forran meg fordi "de hadde plassen først".

går du ut av køen så er du ikke i køen lenger! det samme gjelder idioter som lar vogna stå igjen for å "holde plassen"!

7082188[/snapback]

 

Eldre damer er ikke så galt, og det er noe man bør vise hensyn til pga alder.

 

Men når kvinnfolk i 30årene dytter barna sine inn i køen for så å gå inn selv, DA blir jeg %¤#"!% forbanna.

Lenke til kommentar

At en fyr på jobben er venn av sjefen og kan gjøre som han vil. Fyren har jobbet hos oss i ca 4 uker og vært på jobben i kanskje 12 dager før han ble borte.

Fyren sitter på dass i ca to timer av gangen, og når han til slutt kommer ut så later han som ingenting og setter seg for å leke med mobilen sin.

 

Om denne slampen av en guttunge får fast jobb så blir jeg mektig sinna!

Lenke til kommentar
Fronter - Det nettbaserte programmet som gjør skolen mer interaktiv og datarelatert. Bare synd vi bruker mer tid på å ordne det og fikse det enn å lære noe. Og selvfølgelig er det ca. umulig å logge inn siden serverene suger hardere enn Aylar Lie.

7078479[/snapback]

 

Og av ein eller annan grunn hatar det Opera...

Lenke til kommentar
Fronter - Det nettbaserte programmet som gjør skolen mer interaktiv og datarelatert. Bare synd vi bruker mer tid på å ordne det og fikse det enn å lære noe. Og selvfølgelig er det ca. umulig å logge inn siden serverene suger hardere enn Aylar Lie.

7078479[/snapback]

 

Og av ein eller annan grunn hatar det Opera...

7084226[/snapback]

Jeg liker fronter jeg, aldri brukt noe annet enn FF når jeg bruker det riktignok

Lenke til kommentar

Ja, natta eies av dagen. Det heter jo "natt til mandag, natt til tirsdag", etc. Litt rart siden mesteparten av "natt til mandag" tilhører søndag hvis vi ser på dagene som døgn.

 

Jeg har funnet ut en ting til som irriterer meg: Folk som lever etter ordtaket "du kan ikke få både i pose og sekk" og prøver så godt de kan å forhindre både seg selv og andre i å få begge deler, selv om det ikke byr på problemer overhodet. At folk tillegger ordtak større tyngde enn de fortjener er i grunnen ganske irriterende sånn generelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...