mikaragua Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 For noen uker siden måtte jeg ofre både samfunnslære og norsk fordi vi skulle ut på tur med noen andre klasser. Fikk ikke annet enn gnagsår, herdet hud og ødelagte sokker ut av det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fronter - Det nettbaserte programmet som gjør skolen mer interaktiv og datarelatert. Bare synd vi bruker mer tid på å ordne det og fikse det enn å lære noe. Og selvfølgelig er det ca. umulig å logge inn siden serverene suger hardere enn Aylar Lie. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det irriterer meg at jeg sov bort hele høstferien. Nå får jeg ikke sove og kommer til å være helt kjørt resten av uka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det irriterer meg at jeg sov bort hele høstferien. Nå får jeg ikke sove og kommer til å være helt kjørt resten av uka. 7078887[/snapback] Vet hvordan det er. Man kan si jeg har gjort det samme :/ No more sleep before christmas... Vel, ikke noe mer avslappende søvn. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg har lyst til å kverke hver og en av de hobbydeprimerte drittungene som skriver inn til Si;D, og de som prøver hardt å etterligne dem her på forumet. Endret 16. oktober 2006 av Solid Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 At helgen gikk aaaaaaaaaaaalt for fort. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det irriterer meg at når jeg kjøper en film må jeg se en annonse som sier "ikke kopier filmer, det er ulovlig, blablabla". Nei, jeg har jo faktisk kjøpt filmen da, så for all del. Hvis jeg laster ned en film (ikke at jeg gjør det ), da slipper jeg den annonsen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det irriterer meg at når jeg kjøper en film må jeg se en annonse som sier "ikke kopier filmer, det er ulovlig, blablabla". Nei, jeg har jo faktisk kjøpt filmen da, så for all del. Hvis jeg laster ned en film (ikke at jeg gjør det ), da slipper jeg den annonsen. 7080204[/snapback] Helt enig med deg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 At jeg hoster så mye at lungene mine blir vonde Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det irriterer meg at når jeg kjøper en film må jeg se en annonse som sier "ikke kopier filmer, det er ulovlig, blablabla". Nei, jeg har jo faktisk kjøpt filmen da, så for all del. Hvis jeg laster ned en film (ikke at jeg gjør det ), da slipper jeg den annonsen. 7080204[/snapback] Herlig ironi. Det blir litt som melkebrette-kampanjen; man fikk beskjed om å brette for å senke prisene, folk gjorde det, så økte de prisen fordi det var ikke _nok_ folk som gjorde det. Det lønnet seg å ikke brette, og det samme gjelder med film; det er bedre å laste ned en rip hvor warningen er fjernet framfor å betale for filmen. Kjipt å betale mer og få mindre. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Noe som er helt galt på filmfronten, ja! Og i tillegg til når cdon.no bruker ca 7 dager på en levering er det ikke rart folk tyr til å laste ned spill, film eller musikk. Slikt er utrolig irriterendes! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Blir rett og slett forbanna av å stå i kø. Endret 16. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 blir så utrolig irritert når gamle hurper går ut av køen ved kassa for å finne noe de har glemt, og så kommer tilbake og sniker seg forran meg fordi "de hadde plassen først". går du ut av køen så er du ikke i køen lenger! det samme gjelder idioter som lar vogna stå igjen for å "holde plassen"! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 blir så utrolig irritert når gamle hurper går ut av køen ved kassa for å finne noe de har glemt, og så kommer tilbake og sniker seg forran meg fordi "de hadde plassen først".går du ut av køen så er du ikke i køen lenger! det samme gjelder idioter som lar vogna stå igjen for å "holde plassen"! 7082188[/snapback] Eldre damer er ikke så galt, og det er noe man bør vise hensyn til pga alder. Men når kvinnfolk i 30årene dytter barna sine inn i køen for så å gå inn selv, DA blir jeg %¤#"!% forbanna. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Og i tillegg til når cdon.no bruker ca 7 dager på en levering er det ikke rart folk tyr til å laste ned spill, film eller musikk.Slikt er utrolig irriterendes! 7081978[/snapback] 7 dager!? Aldri tatt mer enn 5 for min del, og da har det vært hælj i mellom Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 At en fyr på jobben er venn av sjefen og kan gjøre som han vil. Fyren har jobbet hos oss i ca 4 uker og vært på jobben i kanskje 12 dager før han ble borte. Fyren sitter på dass i ca to timer av gangen, og når han til slutt kommer ut så later han som ingenting og setter seg for å leke med mobilen sin. Om denne slampen av en guttunge får fast jobb så blir jeg mektig sinna! Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fronter - Det nettbaserte programmet som gjør skolen mer interaktiv og datarelatert. Bare synd vi bruker mer tid på å ordne det og fikse det enn å lære noe. Og selvfølgelig er det ca. umulig å logge inn siden serverene suger hardere enn Aylar Lie. 7078479[/snapback] Og av ein eller annan grunn hatar det Opera... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fronter - Det nettbaserte programmet som gjør skolen mer interaktiv og datarelatert. Bare synd vi bruker mer tid på å ordne det og fikse det enn å lære noe. Og selvfølgelig er det ca. umulig å logge inn siden serverene suger hardere enn Aylar Lie. 7078479[/snapback] Og av ein eller annan grunn hatar det Opera... 7084226[/snapback] Jeg liker fronter jeg, aldri brukt noe annet enn FF når jeg bruker det riktignok Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hvorfor slutter alle dager med dag ? Det er så sinnsykt irriterende. Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag HVA FAAN ? Jævla forskjellsbehandling for natta. Endret 17. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, natta eies av dagen. Det heter jo "natt til mandag, natt til tirsdag", etc. Litt rart siden mesteparten av "natt til mandag" tilhører søndag hvis vi ser på dagene som døgn. Jeg har funnet ut en ting til som irriterer meg: Folk som lever etter ordtaket "du kan ikke få både i pose og sekk" og prøver så godt de kan å forhindre både seg selv og andre i å få begge deler, selv om det ikke byr på problemer overhodet. At folk tillegger ordtak større tyngde enn de fortjener er i grunnen ganske irriterende sånn generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg