Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannen som står utenfor matbutikken og fanger meg opp når jeg går ut med 5 fulle tunge bæreposer og spør " HEI, hva slags strømleverandør bruker du" Jeg svarer, og han sier "er du interessert i å spare penger på strømregninga" Jeg sier "niks, egentlig ikke " og han blir råskuffa og maser videre helt til jeg bare går. ..

 

For ikke å nevne de som ringer og sier "HEI, er du interessert i å støtte de tusenvis som rammes av hjertesykdom og som dør hvert eneste år" Man føler seg liksom som verdens dårligste menneske når man svarer "nei".

 

Og telefonselgere fra costume som presterte å ringe meg to ganger på en og samme dag. Hun første ble sur og la på da jeg svarte at jeg ikke hadde tid. Hu andre var mer forståelsesfull heldigvis...

Lenke til kommentar

De sitter ikke å blar i telefonkatalogen, de har lister de ringer fra. Alt skjer automatisk. De sjekker ikke katalogen og tenker, "ah, han skal jeg plage i dag".

 

Selgerne selv gjør jobben av samme grunn som alle andre jobber, for å tjene penger, det er ikke de selv som bestemmer hva som skal sies og gjøres.

 

De fleste som blir oppringt er faktisk tidligere kunder. :)

Lenke til kommentar
Mannen som står utenfor matbutikken og fanger meg opp når jeg går ut med 5 fulle tunge bæreposer og spør " HEI, hva slags strømleverandør bruker du" Jeg svarer, og han sier "er du interessert i å spare penger på strømregninga" Jeg sier "niks, egentlig ikke " og han blir råskuffa og maser videre helt til jeg bare går. svarte at jeg ikke hadde tid. Hu andre var mer forståelsesfull heldigvis...

 

Istemmes :) Eller han som selger pølser eller Interenett som virker i hele verden 5 minutter før bussen går...

Lenke til kommentar
De sitter ikke å blar i telefonkatalogen, de har lister de ringer fra. Alt skjer automatisk. De sjekker ikke katalogen og tenker, "ah, han skal jeg plage i dag".

 

 

De fleste som blir oppringt er faktisk tidligere kunder. :)

 

Da mr. besserwisser lurer jeg på hvorfor mine bekjente som jobbet for et forsikrings-selskap satt med telefonkatalogen.no oppe på dataen ( ikke papirversjonen nei) . Jeg spurte de om de ringte til folk som hadde reservert seg, og svaret var YEP . De kunne informere meg om at de ikke kunne ringe til bare de som ikke hadde reservert seg, for da ble det ikke nok arbeid. Og de ringte utelukkende til folk som ikke var kunder (for å rekruttere nye kunder)

 

I dette tilfellet brukte de telefonkatalogen.no til å finne folk som bodde i et spesielt område

Lenke til kommentar
For ikke å nevne de som ringer og sier "HEI, er du interessert i å støtte de tusenvis som rammes av hjertesykdom og som dør hvert eneste år" Man føler seg liksom som verdens dårligste menneske når man svarer "nei".

Da sier du som meg:

Jeg gir allerede penger.. er allerede fadder.. osv ;)

Lenke til kommentar
Kom på at det er sykt irriterende... Nei vent, overdrevent irriterende at jeg betaler 44 kroner dagen for å ta en buss som aldri er presis. Det kan ikke være at klokka mi er feil, for bussen er alltid sein med 4 til 7 minutter, så om klokka mi var rask eller treig, så ville bussen vært sein uansett. Av og til kommer den ikke. Og om den ikke er sein, er den for tidlig. Faen ta Tromsbuss.

 

Idd Tromsbuss sug :realmad:

selv tatt bussen fra og til skoln i 2 år, + overgang. har kanskje skjedd 2 ganger at jeg har sloppe å vente på den andre bussen 10-20 min:s

Lenke til kommentar
For ikke å nevne de som ringer og sier "HEI, er du interessert i å støtte de tusenvis som rammes av hjertesykdom og som dør hvert eneste år" Man føler seg liksom som verdens dårligste menneske når man svarer "nei".

Da sier du som meg:

Jeg gir allerede penger.. er allerede fadder.. osv ;)

Jeg fikk en sånn oppringning i dag, men situasjonen løste seg enkelt og greit ved at mobilen min gikk tom for strøm. Jeg var glad og fornøyd, jeg. :-)

Endret av TwinMOS
Lenke til kommentar
Mannen som står utenfor matbutikken og fanger meg opp når jeg går ut med 5 fulle tunge bæreposer og spør " HEI, hva slags strømleverandør bruker du" Jeg svarer, og han sier "er du interessert i å spare penger på strømregninga" Jeg sier "niks, egentlig ikke " og han blir råskuffa og maser videre helt til jeg bare går. ..

 

For ikke å nevne de som ringer og sier "HEI, er du interessert i å støtte de tusenvis som rammes av hjertesykdom og som dør hvert eneste år" Man føler seg liksom som verdens dårligste menneske når man svarer "nei".

 

Og telefonselgere fra costume som presterte å ringe meg to ganger på en og samme dag. Hun første ble sur og la på da jeg svarte at jeg ikke hadde tid. Hu andre var mer forståelsesfull heldigvis...

Jeg elsker de automatiske telefonsvarerne, som f.eks Kirkens Nødhjelp har.

 

ENDELIG EN PERSON JEG KAN SKJELLE UT!

 

Folk som ikke reagerer etter hva som blir sagt, men hvem som sier det.

Enig.

 

"Eh, skal vi ikke stikke inn da? Det regner!"

 

Ingenting skjer.

 

Han kule sier så.

 

"Nei, vi stikker inn'a. Det regner."

 

Alle går.

Lenke til kommentar
Da mr. besserwisser lurer jeg på hvorfor mine bekjente som jobbet for et forsikrings-selskap satt med telefonkatalogen.no oppe på dataen ( ikke papirversjonen nei) . Jeg spurte de om de ringte til folk som hadde reservert seg, og svaret var YEP . De kunne informere meg om at de ikke kunne ringe til bare de som ikke hadde reservert seg, for da ble det ikke nok arbeid. Og de ringte utelukkende til folk som ikke var kunder (for å rekruttere nye kunder)

 

I dette tilfellet brukte de telefonkatalogen.no til å finne folk som bodde i et spesielt område

 

Vel, da jobber vennene dine i et amatørmessig firma, for slik har ikke jeg gjort det i noen av mine jobber som telefonselger. Nevn gjerne navn på firmaet, for det de gjør er ikke lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...