Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over folk som snakker dritt om fotball, men så tenner på alle plugger når du tilbake prater dritt om han/hennes interesser.

 

Ærlig talt, er det virkelig ingen som faktisk har en lidenskap for fotball, selv om du ikke selv liker det så godt?

 

Jeg er så lei setningen "22 mann løper etter 1 ball? Hvorfor ikke bare gi alle en hver?"

 

EDIT: Når jeg tenker meg om irriterer jeg meg faktisk veldig over alle som ikke eier respekt for andres smak og interesser.

 

"Metallica? NEI FY FAEN SÅ DRITTMUSIKK."

 

Du kan faktisk respektere at jeg liker de, det er faktisk ganske personlig, og folk kan bli krenket.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Sier meg enig med KoffeinKanin.

 

Jeg irriterer meg over folk som absolutt må klage på noe så personlig som noen andres musikksmak. Jeg liker ikke hiphop, men jeg går ikke rundt og sier til folk som hører på det at jeg ikke skjønner hvorfor de hører på hiphop. Det blir rett og slett for dumt. Jeg går heller ikke på en fest og klager på musikken som blir spilt der. Er det ikke jeg som arrangerer festen/sammenkomsten så har jeg null rett til å klage på musikken. Er det så uutholdelig, får jeg bare gå min vei.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som snakker dritt om fotball, men så tenner på alle plugger når du tilbake prater dritt om han/hennes interesser.

 

Ærlig talt, er det virkelig ingen som faktisk har en lidenskap for fotball, selv om du ikke selv liker det så godt?

 

Jeg er så lei setningen "22 mann løper etter 1 ball? Hvorfor ikke bare gi alle en hver?"

 

EDIT: Når jeg tenker meg om irriterer jeg meg faktisk veldig over alle som ikke eier respekt for andres smak og interesser.

 

"Metallica? NEI FY FAEN SÅ DRITTMUSIKK."

 

Du kan faktisk respektere at jeg liker de, det er faktisk ganske personlig, og folk kan bli krenket.

 

Det er fordi vi (Nordmenn) er noen egoistiske drittsekker. Meg,meg,meg og atter meg!!! Kan ikke se noe fint i andre folks smak og interesser.

Hvor ofte opplever du at folk sier noe positivt om ting? Som regel er det negativt eller ingenting sagt!

 

M

Lenke til kommentar
Sier meg enig med KoffeinKanin.

 

Jeg irriterer meg over folk som absolutt må klage på noe så personlig som noen andres musikksmak. Jeg liker ikke hiphop, men jeg går ikke rundt og sier til folk som hører på det at jeg ikke skjønner hvorfor de hører på hiphop. Det blir rett og slett for dumt. Jeg går heller ikke på en fest og klager på musikken som blir spilt der. Er det ikke jeg som arrangerer festen/sammenkomsten så har jeg null rett til å klage på musikken. Er det så uutholdelig, får jeg bare gå min vei.

Amen!

Lenke til kommentar

den tingen som irriterer meg mest er når t-banemenneskene tror at de er super smart å setter opp 2vogner til å presse hundrevis av folk inn i rushen når alle er stressa og trøtte og har drit dårlig tid fordi alle skal på jobb.

 

Det er det jeg irriterer meg mest over.

Lenke til kommentar

Folk som spør etter penger til et godt formål. Ikke ta meg feil, det de gjør er en bra ting, men måten de spør på. De skal absolutt få deg til å ha dårlig samvittighet. Hva i helvete... Dør halve Afrika p.g.a. at jeg ikke ga den femtilappen til deg? Åja, jammen da får du den likevel da. Det er min feil også? Åja, jammen ta en femtilapp til du.

 

For svarte, jeg er ikke pliktet til å gi dere penger!

Lenke til kommentar

Kom på at det er sykt irriterende... Nei vent, overdrevent irriterende at jeg betaler 44 kroner dagen for å ta en buss som aldri er presis. Det kan ikke være at klokka mi er feil, for bussen er alltid sein med 4 til 7 minutter, så om klokka mi var rask eller treig, så ville bussen vært sein uansett. Av og til kommer den ikke. Og om den ikke er sein, er den for tidlig. Faen ta Tromsbuss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...