dysfunctional Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Idioter som sier at fotball er kjedelig! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Idioter som digger fotball. Hah. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Idioter som sier at fotball er kjedelig! Amen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sånn som kammeraten min sa så fint: Har du sett ett mål... Har du sett dem alle Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Irriterer meg over folk som snakker dritt om fotball, men så tenner på alle plugger når du tilbake prater dritt om han/hennes interesser. Ærlig talt, er det virkelig ingen som faktisk har en lidenskap for fotball, selv om du ikke selv liker det så godt? Jeg er så lei setningen "22 mann løper etter 1 ball? Hvorfor ikke bare gi alle en hver?" EDIT: Når jeg tenker meg om irriterer jeg meg faktisk veldig over alle som ikke eier respekt for andres smak og interesser. "Metallica? NEI FY FAEN SÅ DRITTMUSIKK." Du kan faktisk respektere at jeg liker de, det er faktisk ganske personlig, og folk kan bli krenket. Endret 16. juni 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har noen sagt noe om musikk smaken din før? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sånn som kammeraten min sa så fint:Har du sett ett mål... Har du sett dem alle Nei , rekdals mål mot brazil i 1998 , kan fks ikke sammenlignes med maradonnas legendariske mål i vm 1986 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg irriterer meg over folk som ødelegger dagen min med som f.eks og ripe opp scooteren min. ARGH! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sier meg enig med KoffeinKanin. Jeg irriterer meg over folk som absolutt må klage på noe så personlig som noen andres musikksmak. Jeg liker ikke hiphop, men jeg går ikke rundt og sier til folk som hører på det at jeg ikke skjønner hvorfor de hører på hiphop. Det blir rett og slett for dumt. Jeg går heller ikke på en fest og klager på musikken som blir spilt der. Er det ikke jeg som arrangerer festen/sammenkomsten så har jeg null rett til å klage på musikken. Er det så uutholdelig, får jeg bare gå min vei. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Klapp igjen sytehullet alle sammen , god natt vi møtes til nok en irriterende dag i morgen Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Folk som ikke reagerer etter hva som blir sagt, men hvem som sier det. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Irriterer meg over folk som snakker dritt om fotball, men så tenner på alle plugger når du tilbake prater dritt om han/hennes interesser. Ærlig talt, er det virkelig ingen som faktisk har en lidenskap for fotball, selv om du ikke selv liker det så godt? Jeg er så lei setningen "22 mann løper etter 1 ball? Hvorfor ikke bare gi alle en hver?" EDIT: Når jeg tenker meg om irriterer jeg meg faktisk veldig over alle som ikke eier respekt for andres smak og interesser. "Metallica? NEI FY FAEN SÅ DRITTMUSIKK." Du kan faktisk respektere at jeg liker de, det er faktisk ganske personlig, og folk kan bli krenket. Det er fordi vi (Nordmenn) er noen egoistiske drittsekker. Meg,meg,meg og atter meg!!! Kan ikke se noe fint i andre folks smak og interesser. Hvor ofte opplever du at folk sier noe positivt om ting? Som regel er det negativt eller ingenting sagt! M Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sier meg enig med KoffeinKanin. Jeg irriterer meg over folk som absolutt må klage på noe så personlig som noen andres musikksmak. Jeg liker ikke hiphop, men jeg går ikke rundt og sier til folk som hører på det at jeg ikke skjønner hvorfor de hører på hiphop. Det blir rett og slett for dumt. Jeg går heller ikke på en fest og klager på musikken som blir spilt der. Er det ikke jeg som arrangerer festen/sammenkomsten så har jeg null rett til å klage på musikken. Er det så uutholdelig, får jeg bare gå min vei. Amen! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 den tingen som irriterer meg mest er når t-banemenneskene tror at de er super smart å setter opp 2vogner til å presse hundrevis av folk inn i rushen når alle er stressa og trøtte og har drit dårlig tid fordi alle skal på jobb. Det er det jeg irriterer meg mest over. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Idioter som sier at fotball er kjedelig! kommer ann på. fotball(og mest av annen sport) er moro å spille, men ikke å se på. er som å se noen spise en brødskive Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Folk som spør etter penger til et godt formål. Ikke ta meg feil, det de gjør er en bra ting, men måten de spør på. De skal absolutt få deg til å ha dårlig samvittighet. Hva i helvete... Dør halve Afrika p.g.a. at jeg ikke ga den femtilappen til deg? Åja, jammen da får du den likevel da. Det er min feil også? Åja, jammen ta en femtilapp til du. For svarte, jeg er ikke pliktet til å gi dere penger! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Også de som blir kjempeskuffet for at du ikke kan gi dem mer enn alle småpengene dine. >_< Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jepp, og så gir de deg det "jaja-du-får-brenne-evig-alene-og-for-alltid-i-helvete-du"-blikket. Endret 17. juni 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Værre er de som skal stille deg ETT spørsmål. Pleier å si "nei, men kan jeg få stille deg ett spørsmål?" Og det spørsmålet er "Hva får deg til å tro at jeg kommer til å gi penger til folk som ikke skjønner forskjell på kondomer og vannbøtter?" Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kom på at det er sykt irriterende... Nei vent, overdrevent irriterende at jeg betaler 44 kroner dagen for å ta en buss som aldri er presis. Det kan ikke være at klokka mi er feil, for bussen er alltid sein med 4 til 7 minutter, så om klokka mi var rask eller treig, så ville bussen vært sein uansett. Av og til kommer den ikke. Og om den ikke er sein, er den for tidlig. Faen ta Tromsbuss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg