Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
våkner tidlig på morgenen av fugler som sitter uten for vinduet å synger!! jeg løp ut i bare boxeren å kastet steiner etter de.. det klikket for meg:P

 

Hahaha, tenker du fikk fart på fjørballene da gitt. :D Minner meg om den gangen jeg hadde et kråkereir i treet rett uttafor vinduet, klikka for meg også rundt 6-7 tiden på morran noen ganger.

Lenke til kommentar

Ja, men tror det ser værre ut enn det er nå da. Det er bare masse verk og gugge i såret nå mens det gror. Sølte kokvarm melk med noe greier oppi da jeg lagde mat, og det tok bare et sek før jeg fikk tørka det vekk. Likevel ble utfallet såpass.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Husj, irriterer meg over japsefrelste idioter. Har selvfølgelig ingenting i mot japanere og kutlturen demmes, men jeg har noe i mot folk som blir overdrevent "japansk". Ser masse eksempler på det her på HW, og blir like irritert hver gang jeg ser en plagsom anime-avatar, og gjerne et brukernavn med japansk slang, samt et eller anna fra en anime-serie som signatur (eller en link til noe animeforum). Akkurat som wiggers/wangstas. Kjempeplagsomt.

 

Irriterer meg også over all 4-chan-bablinga her på forumet. Rule 34 meg her, /b/ tard meg der. Dette er diskusjon.no (drittnavn, forum.hardware.no lenge leve).

Lenke til kommentar
Den nye ketchupflasken fra idun som står "rett opp-ned" er også helt for jævlig. De må med hensikt ha lagd flasken slik at du alltid spruter dobbelt så mye ketchup som du egentlig skulle ha på pølsa.

Fatter ikke poenget med den. Den eneste gangen man har bruk for at flaska står opp-ned, er når det er lite igjen på den.

Det er alltid lite ketchup igjen :ph34r:

Endret av langkaas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...