Sandland Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 våkner tidlig på morgenen av fugler som sitter uten for vinduet å synger!! jeg løp ut i bare boxeren å kastet steiner etter de.. det klikket for meg:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Buss-streik! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 At Age of Conan tar SINNSYKT lang tid å installere Det ser stygt ut mtp. testing, siden jeg skal ut i kveld. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 våkner tidlig på morgenen av fugler som sitter uten for vinduet å synger!! jeg løp ut i bare boxeren å kastet steiner etter de.. det klikket for meg:P Hahaha, tenker du fikk fart på fjørballene da gitt. Minner meg om den gangen jeg hadde et kråkereir i treet rett uttafor vinduet, klikka for meg også rundt 6-7 tiden på morran noen ganger. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Klarte å forsove meg i dag så jeg kom for sent på jobb, skar meg på et målebånd og skar meg på et skap, faktisk. Ikke helt min dag i dag, kan du si. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 At folk ser stygt på meg pga jeg liker ei som er 3 år yngre. :/ Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvor gammel er du? Forresten; BUSSTREIK!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Klarte å forsove meg i dag så jeg kom for sent på jobb, skar meg på et målebånd og skar meg på et skap, faktisk. Ikke helt min dag i dag, kan du si. Ikke min heller Ja, den svei. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Au, hva er det du har gjort? Endret 16. juni 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser ut som han har brent seg noe jævlig Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ja, men tror det ser værre ut enn det er nå da. Det er bare masse verk og gugge i såret nå mens det gror. Sølte kokvarm melk med noe greier oppi da jeg lagde mat, og det tok bare et sek før jeg fikk tørka det vekk. Likevel ble utfallet såpass. Endret 16. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Husj, irriterer meg over japsefrelste idioter. Har selvfølgelig ingenting i mot japanere og kutlturen demmes, men jeg har noe i mot folk som blir overdrevent "japansk". Ser masse eksempler på det her på HW, og blir like irritert hver gang jeg ser en plagsom anime-avatar, og gjerne et brukernavn med japansk slang, samt et eller anna fra en anime-serie som signatur (eller en link til noe animeforum). Akkurat som wiggers/wangstas. Kjempeplagsomt. Irriterer meg også over all 4-chan-bablinga her på forumet. Rule 34 meg her, /b/ tard meg der. Dette er diskusjon.no (drittnavn, forum.hardware.no lenge leve). Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Irriterer meg over folk som har hjerneskade, samtidlig skal de baksnakke noe de ikke har peiling på. Eks: Posten Over Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Irriterer meg over folk som har hjerneskade, samtidlig skal de baksnakke noe de ikke har peiling på. Hihihiiiiii! Jeg vet at enkelte irriterer seg over slik sitering, men dette må foreviges. Endret 16. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Heh, som vanlig så er det noen som irriterer seg over A, og så kommer de som skal forsvare A og irriterer seg over folk som irrterer seg over . Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Irriterer meg over folk som har hjerneskade, samtidlig skal de baksnakke noe de ikke har peiling på. Eks: Posten Over Eeeeeenig... BAKAA! x] Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Den nye ketchupflasken fra idun som står "rett opp-ned" er også helt for jævlig. De må med hensikt ha lagd flasken slik at du alltid spruter dobbelt så mye ketchup som du egentlig skulle ha på pølsa. Fatter ikke poenget med den. Den eneste gangen man har bruk for at flaska står opp-ned, er når det er lite igjen på den. Det er alltid lite ketchup igjen Endret 16. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, de ketchup flaskene suger baller da. Skulle ha på litt ketchup på grillpølsa igår, fikk det over hele meg da.. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Samme her Blink 182 Universielt problem dette nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg